יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:24

1:2 לאנגליה מול ברזיל, 2:3 לארגנטינה בשבדיה

ידידות: רוני ולמפארד כבשו לאנגלים, פרד המחליף איזן זמנית, רונאלדיניו החמיץ פנדל. אגוארו והיגוואין כבשו לאלביסלסטה. 1:1 בין הולנד ואיטליה

|
למפארד חוגג מול אוסקר הברזילאי (רויטרס)
למפארד חוגג מול אוסקר הברזילאי (רויטרס)

לא מעט משחקי ידידות נערכו הערב (רביעי) ברחבי העולם. חלק מהם הפגישו יריבות חזקות מאוד מהטופ העולמי וביניהן אנגליה וברזיל שהתמודדו זו מול זו באצטדיון וומבלי. בתום משחק נהדר ניצחו האנגלים 1:2 את מארחת המונדיאל ב-2014.

לואיס פליפה סקולארי בהופעת הבכורה המחודשת שלו על הקווים בברזיל, ראה את המארחת עולה ליתרון בדקה ה-26 אחרי שוויין רוני השתלט על ריבאונד מבעיטה של ת'יאו וולקוט וירה לרשת.

עוד לפני שער היתרון של האנגלים, החמיץ רונאלדיניו פנדל בדקה ה-19. הברזילאי סחט הדיפה נהדרת מג'ו הארט, שהדף גם את הריבאונד.

הסלסאו יצאו כמו מלוע של תותח למחצית השנייה. פרד המחליף איזן בדקה ה-48 והיה קרוב לקבוע מהפך שתי דקות לאחר מכן, אבל הכדור שהוא בעט פגע במשקוף. לרוע מזלה של ברזיל, היא ספגה בדקה ה-60 אחרי שרוני השאיר כדור גאוני לפרנק למפארד והאחרון כבש מ-15 מטרים. התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק.

לואיס פליפה סקולארי. בכורה מחודשת על הקווים (רויטרס)
לואיס פליפה סקולארי. בכורה מחודשת על הקווים (רויטרס)
 

מחצית ראשונה
דקה 10: ז'וליו סזאר הפגין יכולת אדירה בשער. וויין רוני נגח כדור קרן חזק מקרוב לדשא ומשם למסגרת. השוער באינסטינקט חתולי הדף, לפני שהשופט עצר את המשחק בעקבות עבירה. שתי דקות לאחר מכן סיים אוסקר התקפה בבעיטה חזקה מעל השער.

סטיבן ג´רארד מול ראמירס (רויטרס)
סטיבן ג´רארד מול ראמירס (רויטרס)
 

דקה 19: ברזיל החמיצה פנדל. הסלסאו זכו בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר נגיעת יד של ג'ק ווילשר. רונאלדיניו בעט את הפנדל ימינה, ג'ו הארט הדף פעם אחת ובפעם השנייה הגיע גם אל הריבאונד. גם ניימאר ניסה את מזלו בניסיון השלישי, אבל הכדור הלך החוצה. שלוש דקות לאחר מכן בעט דני וולבק החוצה ממצב טוב משבעה מטרים.

רונאלדיניו מחמיץ מול ג´ו הארט, אחרי שהחמיץ פנדל (רויטרס)
רונאלדיניו מחמיץ מול ג´ו הארט, אחרי שהחמיץ פנדל (רויטרס)
 

דקה 26: אנגליה עלתה ל-0:1. אחרי דקות טובות של המארחים, הכניס ג'ק ווילשר כדור עומק לת'יאו וולקוט. שחקנה של ארסנל בעט לגופו של סזאר ואל הריבאונד הגיע וויין רוני שבעט פנימה.

וויין רוני חוגג עם חבריו את שער היתרון לאנגליה (רויטרס)
וויין רוני חוגג עם חבריו את שער היתרון לאנגליה (רויטרס)
 

דקה 37: ניימאר היה קרוב מאוד לקבוע שוויון. אוסקר פרץ נפלא בצד ימין ושחרר כדור רוחב מסוכן. ניימאר הגיע לכדור ומארבעה מטרים העיף אותו החוצה בגלישה.

מחצית שנייה
דקה 46: סטיבן ג'רארד בעט נהדר מרחוק, סזאר הדף בקושי לרגליו של ג'ק ווילשר, אבל האחרון נסגר היטב על ידי שחקני ההגנה הברזילאים שמנעו ממנו לכבוש.

ג´ק ווילשר מתגבר על דני אלבס (רויטרס)
ג´ק ווילשר מתגבר על דני אלבס (רויטרס)
 

דקה 48: ברזיל השוותה ל-1:1. טעות קשה של גארי קייהיל בהגנה. האנגלי ניסה לצאת להתקפה, אבל נתקל בשחקן ברזילאי. הכדור המשיך לפרד שנכנס כמחליף וזה כבש מ-15 מטרים.

ניימאר ופרד חוגגים את שער השוויון (רויטרס)
ניימאר ופרד חוגגים את שער השוויון (רויטרס)
 

דקה 50: עוד טעות בהגנה האנגלית כמעט הובילה למהפך של פרד. ג'ו הארט בעט כדור שפגע בקייהיל ומשם ללוקאס מורה, שמסר לחלוץ. פרד בעט נהדר ונעצר רק במשקוף. דקות מעולות של הסלסאו.

דקה 56: גארי קייהיל התרומם נהדר לכדור קרן של סטיבן ג'רארד ולמרות שנדחף, הצליח לספק נגיחה טובה שסזאר הדף בקושי לקרן.

וויין רוני מול דוד לואיז (רויטרס)
וויין רוני מול דוד לואיז (רויטרס)
 

דקה 60: אנגליה חזרה ל-1:2. מסירות טפשיות של הסלסאו בהגנה אפשרו לוויין רוני להשתלט על כדור ברחבה. החלוץ העביר לאחור בנגיעה, שם חיכה למפארד המחליף ששלח כדור חזק מ-16 מטרים, לקורה ופנימה.

למפארד חוגג את השער שלו מול ברזיל (רויטרס)
למפארד חוגג את השער שלו מול ברזיל (רויטרס)
 

אנגליה: ג'ו הארט, גלן ג'ונסון, כריס סמולינג, גארי קייהיל, אשלי קול (לייטון ביינס 46'), טום קלברלי (פרנק למפרד 46'), ג'ק ווילשר, סטיבן ג'רארד, ת'יאו וולקוט (ארון לנון 76'), דני וולבק (ג'יימס מילנר 61'), וויין רוני.

ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, דוד לואיז (מירנדה 79'), דאנטה, אדריאנו (פליפה לואיס 70'), פאוליניו (ג'יאן 62'), ראמירס (לוקאס מורה 46'), ניימאר, אוסקר, רונאלדיניו (ארוקה 46'), לואיס פביאנו (פרד 46').

איטליה איזנה ל-1:1 מול הולנד בדקה ה-92
עם מאזן של חמישה הפסדים מחמשת משחקי הידידות האחרונים שלה, התארחה איטליה אצל הולנד ולא הייתה רחוקה מהמשך הסטטיסטיקה הלא מחמיאה. מנגד, נבחרת האוראנג' מעולם לא ניצחה את האזורי במשחק ידידות ולא הצליחה לשבור את הנאחס.

אנדראה ברזאגלי וג´רמיין לנס במדים המוזרים של הולנד (רויטרס)
אנדראה ברזאגלי מול ג´רמיין לנס במדים המוזרים של הולנד (רויטרס)
 

בדקה ה-33 כבש ג'רמיין לנס את השער הראשון במשחק לזכות האוראנג'. כשהיה נראה שהמשחק ייגמר בניצחון של ההולנדים, קבע מרקו וראטי 1:1 עמוק בתוך תוספת הזמן.

ארגנטינה ניצחה 2:3 בשבדיה, מסי וזלאטן לא כבשו
שניים מהכדורגלנים הטובים ביותר, אם לא הטובים ביותר בעולם, אם לא שואלים את כריסטיאנו רונאלדו, נאבקו בסולנה - ליונל מסי מהצד של ארגנטינה וזלאטן איברהימוביץ' מהצד של שבדיה, במשחק שהסתיים בניצחון האלביסלסטה. בדקה השלישית עלתה ארגנטינה ליתרון. גונסאלו היגוואין נותר עם הכדור מול השוער ושלח אותו לפינה הרחוקה. מיקאל לוסטיג שניסה להתערב דחק את הכדור לשערו.

שני פנומנים לוחצים ידיים. איברהימוביץ´ ומסי (רויטרס)
שני פנומנים לוחצים ידיים. איברהימוביץ´ ומסי (רויטרס)
 

השבדים חזרו למשחק משער של יונאס אולסון בדקה ה-18. קון אגוארו החזיר את היתרון לנבחרתו כעבור דקה אחת בלבד. גונסאלו היגוואין השתלט על ריבאונד מבעיטה של ליאו מסי וקבע 1:3, רק 23 דקות בתוך המשחק. ראסמוס אלם צימק בדקה ה-95 והציל מהכבוד של נבחרתו המארחת.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */