יום שבת, 06.07.2024 שעה 13:17
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • 72 - 85
  • מכבי ת"א

סמית': מודאגים ממה שאנו נעשה בגמר ולא מחיפה

במכבי יודעים שלא הרשימו ב-80:85 על אשדוד בדרך לגמר הגביע, ג'יימס: "לא הכי יפה שאפשר". קיינר מדלי לפני חיפה: "יהיה גמר גדול". צפו בתקציר

|
סמית´ מול אשדוד. נראה מודאג (משה חרמון)
סמית´ מול אשדוד. נראה מודאג (משה חרמון)

לאן נעלם הקהל של מכבי תל אביב? זו השאלה הגדולה ביותר ששאלו את עצמם לא מעט אנשים אמש (שלישי) שהגיעו להיכל נוקיה כדי לצפות במשחק חצי גמר גביע המדינה בין האלופה הנוכחית לבין הקבוצה מעיר הנמל, מכבי אשדוד בסיומו ניצחה מכבי 80:85. אמנם המשחק נקבע לשעה יחסית מוקדמת (17:50) אך רק אוהדים ספורים בכחול צהוב הטריחו עצמם והגיעו אל האולם על מנת לקחת חלק באחד מהמשחקים החשובים ביותר של הכדורסל הישראלי.

גם מאמן הקבוצה, דייויד בלאט, השחקנים וההנהלה לא היו יכולים להתעלם מהעובדה שמעט מאוד אוהדים ליוו אותם במשחק. ישנם לא מעט משחקי חוץ בליגה הישראלית שמצליחים לסחוף הרבה יותר אוהדים צהובים אך הפעם בחרו אוהדי מכבי, חלקם מסורים ביותר, שלא לקחת חלק באירוע ספורט חשוב, אך נשאלת עתה שאלה חשובה עוד יותר: האם אל מעמד הגמר אכן יחליטו להגיע בהמוניהם או שמא נראה רוב ירוק ביציעים?

הרכז יוגב אוחיון, שסבל מירידה קלה ביכולת חזר אל מרכז הבמה ובגדול לאחר שהיה למעשה בין השחקנים העיקריים שהובילו את מכבי לניצחון עם לא מעט פעולות אישיות טובות וקליעות חשובות ברגעים קריטים של המשחק. בסיום הוא זכה לפידבקים חמים מחבריו וצוות המאמנים שמרגישים כי במשחקים האחרונים הוא חוזר לעניינים ומתחיל להתחמם לקראת רגעי המאני טיים של העונה.

צפו: 80:85 דרמטי למכבי על אשדוד

קפטן הקבוצה הזמני, שון ג'יימס, שתפס את מקומו של הקפטן הפצוע ליאור אליהו, סיכם: "מרגיש מצוין אחרי הניצחון, זה אמנם לא בדרך הכי יפה שאפשר אבל השגנו את המטרה. ניסינו לכפר על חסרונו של ליאור, יצאנו החוצה ונלחמנו, ברגע שיש לקבוצה ביטחון זה הכי טוב. כל משחק הוא גדול בשבילנו ונגיע מוכנים למשחק הגמר".

הפורוורד, ניק קיינר מדלי, שנכנס לעניינים ורשם משחק מצוין לא חשש להודות כי המתין להזדמנות הזו כמעט כל העונה: "נרגש מאוד מהעפלה לגמר, אחת מהסיבות שהגעתי לכאן היא לזכות בגביעים ותארים, זכינו בגביע בטרום עונה ועכשיו אנחנו רוצים לזכות גם בגביע המדינה. אמרתי כל הזמן שאחד מהדברים החשובים הוא להמשיך לעבוד קשה וכשמגיעה ההזדמנות שלך לקחת אותה בשתי ידיים ועשיתי את זה, אני עובד קשה והעבודה שלי היא להיות מוכן תמיד, יש לי עכשיו הזדמנות לשחק יותר ואנצל זאת. הגמר יהיה משחק גדול מאוד, אני בטוח בזה".

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים ניצחון (משה חרמון)
שחקני מכבי בנוקיה. מקווים לקחת את הגביע (משה חרמון)
 

הסמול פורוורד, דווין סמית', סיפר: "מרגיש מצוין שניצחנו משחק כל כך קשה, אשדוד הגיעו ונלחמו ואנחנו השכלנו לנצח בסופו של דבר. לא היה לחץ במחצית השנייה, אשדוד חזרה כי היא קבוצה טובה אבל נלחמנו עד הסיום וזו הסיבה שגם ניצחנו. אנחנו מודאגים רק ממה שאנחנו נעשה בגמר ולא ממה שמכבי חיפה תעשה שם". 

הגארד מורן רוט, הוסיף: "זה הגמר הראשון שלי ועם מכבי זה משהו מיוחד, אני שמח שעשינו זאת. יהיה משחק מאוד קשה בגמר ונקווה שעם התמיכה של הקהל ננצח".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */