יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:11

1:2 לאתלטיקו מדריד על סביליה במשחק סוער

חצי גמר הגביע הספרדי בסימן שלוש: שני פנדלים של קוסטה העניקו לקולצ'ונרוס את הניצחון. נגרדו צימק בפנדל משלו. גם שלושה כרטיסים אדומים הונפו

|
דייגו קוסטה ואדריאן אחרי אחד הפנדלים (רויטרס)
דייגו קוסטה ואדריאן אחרי אחד הפנדלים (רויטרס)

אתלטיקו מדריד שהובסה ביום ראשון האחרון 3:0 בבילבאו קיוותה להתאושש הערב (חמישי) כשאירחה בחצי גמר הגביע את סביליה למשחק הראשון. הקולצ'ונרוס חסרו את הכוכב הגדול שלהם, רדאמל פלקאו הפצוע, אך יש לציין כי במסגרת הגביע, הקולומביאני מקבל מנוחה לפחות עד שלב זה.

גם בלי פלקאו הציגה החבורה של דייגו סימאונה משחק לא רע ועלתה ליתרון מפנדל של דייגו קוסטה בדקה ה-50 אחרי עבירה של הבוסני אמיר ספחיץ' שגם הורחק בצהוב שני.

היתרון לא החזיק הרבה זמן ודייגו גודין, הבלם האורוגוואי של אתלטיקו הורחק גם הוא אחרי שהכשיל את אלבארו נגרדו. החלוץ דייק מהנקודה וקבע 1:1 בדקה ה-56. 

המשחק התחמם, הקהל ביציעים להט לא פחות ובדקה ה-71 הגיע פנדל נוסף לזכות המארחים. שוב דייגו קוסטה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:2.

אלבארו נגרדו חוגג (רויטרס)
אלבארו נגרדו חוגג (רויטרס)
 

אונאי אמרי שמונה לא מזמן למאמן סביליה יצטרך להרגיע את חניכיו לקראת המשך הדרך. דייגו קוסטה המשיך לעורר מהומות להגנת האורחים ופרננדו נבארו גלש בפראות לרגליו והורחק בדקה ה-85. בסיום אתלטיקו השיגה מקדמה קלה לקראת משחק הגומלין.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */