יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:41

המועמד למנהל הטכני של הנבחרות הגיע לארץ

מיכאל ניס, בוגר ביה"ס למאמנים של ההתאחדות הגרמנית, והמועמד המוביל לתפקיד, הגיע להתרשמות וערך מספר פגישות: "עד עכשיו אין תלונות"

|
מיכאל ניס במשרדי ההתאחדות (שי לוי)
מיכאל ניס במשרדי ההתאחדות (שי לוי)

בהמשך לפגישות של יו״ר ההתאחדות, אבי לוזון והמנכ״ל, אורי שילה, שנערכו בחודש שעבר לאיתור מועמדים לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, הגיע לארץ המועמד המוביל לתפקיד זה - מיכאל ניס, בוגר ביה״ס הגבוה למאמנים של ההתאחדות הגרמנית בקלן. ניס צפוי להשתכר 130 אלף יורו בשנה אליהם לא יתווספו הוצאות כגון רכב, דירה וכו'.

במסגרת ביקורו, ערך ניס מספר פגישות עבודה ויזכה לסיור במתקנים השונים - לרבות בבית הנבחרות בשפיים על מנת להכיר לו את סביבת העבודה והמתקנים העומדים לרשות נבחרות ישראל.

לכשיצא מהפגישות, אמר ניס ל-ONE: "הגעתי אתמול בלילה, עד עכשיו אין תלונות, אני עד עכשיו שמח. דיברנו על הכדורגל הישראלי, הייתה שיחה מאוד פורה ונראה מה יהיה".

לשאלה האם יקבל את התפקיד, אמר ניס: "זה תלוי בהרבה צדדים. לא מקדימים את המאוחר בכדורגל. הייתה שיחה נהדרת עם המאמנים, מאוד פורה ושיהיה בהצלחה".

מיכאל ניס הוא שנבחר מבין כל המועמדים לתפקיד וכאמור הוא יגיע מחר לארץ כאשר מטרת הגעתו הינה התרשמות הדדית נוספת עוד בטרם ההחלטה לגבי ההתקשרות עימו.

ניס: הייתה שיחה נהדרת עם המאמנים

בארבע השנים האחרונות שימש כמנהל הטכני וההדרכה בהתאחדות לכדורגל של דרום אפריקה ומתוקף תפקיד זה היה אחראי על הנבחרות הצעירות ובניית התוכניות המקצועיות עבורן. בגין ניסיון זה ובמקביל להמלצות של ההתאחדות הגרמנית, הוחלט כי הינו המועמד המתאים ביותר לתפקיד זה בארץ.

מיכאל ניס עם אבי לוזון (שי לוי)
מיכאל ניס עם אבי לוזון (שי לוי)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */