יום שישי, 05.07.2024 שעה 06:25
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

אסי בתפקיד הסינדרלה, רעננה יוצאת לנס ציונה

גביע המדינה, סיבוב ח': אסי גלבוע תנסה להדיח ב-13:00 את הפועל פ"ת. דור הלוי ואום אל פאחם מול בית"ר ב-19:00: "יש קומץ שעושה פרובוקציות"

|
גביע המדינה. אסי תעפיל לשמינית (שי לוי)
גביע המדינה. אסי תעפיל לשמינית (שי לוי)

סיבוב ח' בגביע יחל הערב (שלישי) והמתח בשיאו. הסינדרלות הפוטנציאליות ינסו לגנוב את הכותרות ולעלות לשמינית הגמר. אחת מהן היא הפועל אסי גלבוע שתפגוש ב-13:00 את הפועל פתח תקווה.

אסי, שנמצאת במקום השלישי בליגה א' צפון, רחוקה ממאבקי העלייה ולכן יכולה להתמקד במשחק מול הפועל פתח תקווה בצורה הטובה ביותר. בסיבוב ז' בגביע ניצחה אסי גלבוע את אורתודוכסים לוד 1:3 מצמד של עידן שפשה ועוד אחד של בני בן זקן.

יו"ר אסי, רמי אלהרר, התייחס ליום המיוחד: "ניסנו כל השבוע לרפא את הפצועים שלנו, אנחנו נעלה ונעשה את המקסימום ואני מקווה שנפתיע, עם קצת רצון ומאמץ נוכל להפתיע. אני חושב שהאצטדיון לא יהיה מלא כי המשחק משוחק בשעה של לימודים. היה עדיף לשחק יותר מאוחר, אבל אולי חששו שהמשחק יתארך ל-120 דקות ולכן זה נקבע לשעה מוקדמת".

מנגד, המאמן הטרי אלון מזרחי ינסה להשיג ניצחון ראשון בקנדציה שלו בפ"ת לאחר שהפסיד עם קבוצתו בליגה להפועל ראשון לציון 2:1. הפועל פ"ת לא השתתפה בסיבוב ז' לאחר שהוגרלה כעולה אוטומטית לשלב הנוכחי.

דור הלוי: "יש קומץ שעושה פרובוקציות"
המפגש הפיקנטי של הסיבוב יהיה ללא ספק בין בית"ר ירושלים למכבי אום אל פאחם (19:00). רבות דובר על המפגש בין נציגת המגזר הערבי לקבוצה היחידה בליגת העל ללא שחקנים ערבים. אום אל פאחם העפילה לסיבוב ח' לאחר שניצחה 1:3 את מכבי מעלות תרשיחא מליגה א' צפון.

קשר אום אל פאחם, דור הלוי: “צריך לשים בצד את הפוליטיקה ולהתרכז במה שחשוב, כי בקבוצה יש מיעוט של יהודים אבל אנחנו מאוד מאוחדים והקבוצה מאוד מלוכדת".

"זה מקום מאוד חם עם אנשים שמחבקים ותמיד רוצים לעזור ותומכים ואני אפילו מרגיש יחס מועדף. זה משחק שלא יכול לעבוד לסדר היום ואני מאמין שנהווה יריב משמעותי ולא נהיה תפאורה. לגביע יש חוקים משלו. תמיד יהיה את הקומץ שאוהב לעשות פרובוקציה ואני מקווה מאוד שהקהלים ישימו הכל בצד ושתהיה אווירה טובה. אני מקווה שלא נגיע לרגע הזה שנצטרך לרדת מהמגרש".

דור הלוי מול ג´ונתן אסוס (שי לוי)
דור הלוי מול ג´ונתן אסוס. הפעם עם אום אל פאחם (שי לוי)
 

קשטן: "המטרה העיקרית היא הליגה"
במשחק נוסף, הפועל רעננה תצא למשחק חוץ קשה מול סקציה נס ציונה (17:50). רעננה ניצחה בסיבוב הקודם את מכבי פתח תקווה 0:2. מאמן הקבוצה מהשרון, תומר קשטן, התייחס למשחק: "יש לנו מפגש כפול מולם. נס ציונה קבוצה טובה שפתחה את הסיבוב השני במומנטום טוב".

"מצפים לנו מפגשים קשים מאוד. העובדה שניצחנו בליגה לא מעידה כלום על המשחק הזה. הגרלה של קבוצות מאותה ליגה היא יותר שוות כוחות אבל בהגרלה הזו היו גם קבוצות מליגות נמוכות יותר כך שיכולנו לקבל הגרלה קלה יותר. המטרה העיקרית שלנו היא הליגה ונמשיך להיאבק על העלייה לליגת העל". נס ציונה מגיעה למפגש לאחר שניצחה 0:3 רק לאחר הארכה את בני יפו מליגה ב' דרום א'.

תומר קשטן (יניב גונן)
תומר קשטן. "יכולנו לקבל הגרלה קלה יותר" (יניב גונן)
 

בית"ר נהריה, שניצחה בסיבוב הקודם את אחווה אום אל פאחם, תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל אשקלון (19:00). נהריה, הממוקמת במקום הראשון בליגה ב' צפון א', תופסת את הפועל אשקלון במצב הכי נוח שאפשר לקבל קבוצה מליגה לאומית. אשקלון שממשיכה ביכולת הירודה נמצאת במקום הלפני האחרון בטבלה וכנראה שמשחק הגביע לא יהיה בראש מעינייה.

במשחקים נוספים: בית"ר ת"א/רמלה - בני לוד (19:00), הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת (19:00), הפועל רמה"ש - מכבי יבנה (17:55).

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */