יום שישי, 05.07.2024 שעה 06:17
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 60 - 84
  • הפועל י-ם

Queen ג'יימס: 54:69 לרמלה על רמת השרון

הקבוצה של ענבר הנחילה לזו של אוסטפלד ("עוברות עונה קשה") הפסד 5 ברצף, תמרה ג'יימס כיכבה עם 25 נק' ו-6 אס'. רמה"ש מתרחקת מהפלייאוף

|
קטיה לויצקי. רמלה לא התקשתה (יניב גונן)
קטיה לויצקי. רמלה לא התקשתה (יניב גונן)

אליצור רמלה רשמה את ניצחונה העשירי העונה כשגברה 54:69 על רמת השרון והנחילה לה את הפסדה החמישי ברציפות. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD ללקוחות הוט וכאן באתר.

רגע לפני סיומה של העונה הסדירה ורגע לפני פתיחת הפלייאוף, הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שנראית רע מאוד בתקופה האחרונה, עשויה למצוא את עצמה מחוץ לתמונה ומחוץ לפלייאוף אם לא תנצח בשני המשחקים שנותרו. אגב, היא לא תלויה רק בעצמה. ההפסד לרמלה היה השמיני שלה העונה מ-14 משחקים.

המשחק נפתח דווקא בצורה טובה עבור הבנות של אורנה אוסטפלד שנראו טוב יותר. רמלה אמנם הצליחה לחזור אך רמת השרון לא ויתרה, והמשחק נותר צמוד לכל אורכו. טוב, כמעט לכל אורכו.

משום מה רמת השרון לא עלתה לרבע הרביעי, הבנות של אוסטפלד הרבו לאבד כדורים והמשחק שלהן נראה מפוזר. רמלה ועדן ענבר אמרו תודה רבה, השתלטו על העניינים, לחצו קצת על הדוושה והעלו את ההפרש בקלות בדרך לניצחון בזכות רבע אחד טוב.

צפו: רמלה מנצחת 54:69 את רמה"ש

ענבר: "מגיע קרדיט לבנות", אוסטפלד: "עונה קשה עבורנו"
"אנחנו לא בנויים לשחק 40 דקות באותה אינטנסיביות", אמר עדן ענבר בסיום, "מגיע קרדיט אדיר לבנות שלנו על עבודת הגנה נהדרת. אני מאחל לרמת השרון להגיע לפלייאוף, טוב שהיא תגיע לשם. אני לא מתעסק בקבוצות אחרות".

המצטיינת תמרה ג'יימס הוסיפה: "כל הקבוצה נתנה מעצמה, לא רק אני. הבנתי שהיריבות בין הקבוצות גדולה, אז אני שמחה שהצלחנו לנצח. עכשיו אנחנו עם הפנים למשחק הגביע". 

אורנה אוסטפלד המאוכזבת אמרה בסיום: "הזרות הגיעו השבוע ולא עמדו על הרגליים. קשה לבנות קבוצה חדשה בשבוע. רמלה קבוצה מאומנת. זו עונה קשה עבורנו. לא נרים ידיים, יש לנו עוד שני משחקים לפנינו לפני הפלייאוף. עשינו טעויות בבחירת השחקניות וזה קורה לפעמים. אנחנו יכולות להיות בתמונה. הייתה לנו עונה כזו לפני 20 שנה, קורה. קשה להחזיק קבוצה כל כך הרבה שנים בצמרת. קשה לשמור על רמה פיננסית. מצחיק שהגענו למצב הזה"

אורנה אוסטפלד (חגי ניזרי)
אורנה אוסטפלד: "הזרות שהגיעו השבוע לא עמדו על הרגליים" (חגי ניזרי)
 

רבע ראשון - 16:20 לרמה"ש
רמלה פתחה את המשחק בסערה. ניסיון זריקה מחוץ לקשת כשל, אך לויצקי לקחה כדור חוזר, ניסתה לקלוע אך החטיאה ולמזלה נשרקה לזכותה עבירה. היא קלעה פעמיים מקו העונשין וקבע 0:2 לזכות קבוצתה. המארחת הגיבה מהר ונקודות של קרטר קבעו 4:4, שתי דקות בתוך המשחק. מישהו זוכר את הפתיחה הטובה של רמלה? החניכות של אוסטפלד חזרו למשחק וקבעו 6:11 חמש דקות לסיום הרבע. רמלה הצליחה לצמק את ההפרש לקראת סיום הרבע, שנגמר ב-16:20 לרמה"ש.

רבע שני - 32:34 לרמלה
הבנות של ענבר פתחו טוב את הרבע השני, סל פשוט מתחת לצבע צימק את ההפרש לשלוש בלבד, 21:18. קלארק, עם הנקודה השביעית שלה במשחק, החזירה קצת צבע ללחיים של אוסטפלד, 23:25 לרמה"ש, שבע דקות לסיום המחצית. סל עם הבאזר של ג'יימס קבע 32:34 לרמלה עם סיום המחצית הראשונה.

קלארק (יניב גונן)
קלארק זורקת מחצי מרחק. רמה"ש תצליח להתברג בפלייאוף? (יניב גונן)
 

רבע שלישי - 46:48 לרמלה
שלשה של קלארק, הראשונה שלה במשחק, קבעה 34:35 לקבוצה עם פתיחת הרבע השלישי. המשחק אמנם לא מתעלה לרמה גבוהה, אך הלחימה של שתי הקבוצות בהחלט מורגשת. ציפורניים נשלפות, מרפקים עפים ואף אחת מהשחקניות לא מוותרת על שום כדור. ההוכחה: 37:38 לרמלה, המשחק ממשיך להיות צמוד. נקודות של קרטר מחצי מרחק סגרו את הרבע השלישי על 46:48 לרמלה.

סיום - 54:69 לרמלה
אסיסט גדול של ג'יימס לאפשטיין העלה את רמלה ליתרון ארבע, 46:50. האם רמלה מסוגלת להמשיך כך ולהגדיל את ההפרש בדרך לניצחון? רמת השרון בדרך להפסד חמישי ברצף. הבנות של אוסטפלד נעלמו ברבע הרביעי, אלה של ענבר אמרו תודה ורצו להפרש עשר, חמש דקות לסיום המשחק. תמרה ג'יימס לוהטת. הקלות של רמלה בהגעה לסל נמשכה, והיא המשיכה להגדיל את הפער בדרך ל-54:69 בסיום.

אפשטיין (יניב גונן)
אפשטיין. משחק מצוין לגארדית (יניב גונן)
 

רמת חן ניצחה את גליל עליון, ראשל"צ את נתניה
מכבי רמת חן עם אייבורי לאטה ועמי ברדה במשחקו הראשון על הקווים הצליח לרשום 57:71 על גליל עליון. הניצחון השאיר את רמת חן עמוק במאבק על הכרטיס לפלייאוף. לרמת חן: סמית' 20, קריסטמס 13, ראשדן 12, בן נון 9, לאטה 8 , בוכריץ ופורת 3 כ"א. לגליל: פלורס 17, סידני קרטר 13, אלונו 12, בריטני קרטר 8, לברון 3, מייברג ושנפ 2 כ"א.

בתחתית רשמה הפועל ראשון לציון ניצחון חשוב מאוד 59:63 על אליצור נתניה. לראשל"צ: פדי 20, לאוסון 18, וויליאמס 14, שני לוי 6, רוס 5. לנתניה: הארט 16, רדמון 12, קניג 11, מזרחי וריד 9 כ"א, וויליאמס 2.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */