יום שישי, 05.07.2024 שעה 06:11
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

סטיט: במצב הנוכחי, כל משחק הוא מלחמת עולם

הפועל ת"א תגיע למשחק ב-19:20 מול ראשל"צ עם 2 זרים בלבד, הגארד: "האוהדים, האקס פקטור". י-ם באשדוד (19:30), פולן: "משחק לא פשוט"

|
דמונטז סטיט.
דמונטז סטיט. "לעל משחק יש משמעות" (יוסי ציפקיס)

לאחר ששבה בשבוע שעבר אל מסלול הניצחונות בקרב התחתית מול אליצור אשקלון תארח הערב (שני) ב-19:20 העולה החדשה, הפועל תל אביב, את מכבי ראשון לציון למשחק במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל בכדורסל, זאת כמובן במטרה לשמר את המומנטום ולנסות לחבר שני ניצחונות רצופים ומשמעותיים ביותר עבור המועדון.

בעקבות חשיבותו הרבה של המשחק והשעה היחסית מוקדמת החליטו בהנהלת הקבוצה לאפשר כניסה חינם לילדים מתחת לגיל 12 אשר יגיעו לבושים באדום. הקרב הקשה שמצפה להפועל הוביל את ההנהלה לקרוא לכלל האוהדים למלא את האולם ולסייע לקבוצה בדרך לניצחון חשוב שיעזור לה להשאיר מאחור את התקופה הפחות טובה.

מי ששוב יצטרך להתמודד עם בעיות על הקווים הוא המאמן, ארז אדלשטיין, שנאלץ לראות את שחקן הרכש החדש שלו, ג'רמיין טיילור, שהציג שני משחקים טובים באדום עוזב את המועדון לאחר שקיבל הצעה גבוהה מהליגה בסין. כך למעשה ימצא את עצמו אדלשטיין שוב רק עם שני זרים, דמונטז סטיט וקרטיס קלי, זאת כמובן כאשר מסביב כמובן נמשכת העבודה המאסיבית בניסיון למצוא שחקני חיזוק, בתקווה שהפעם יתאימו מכל הבחינות.

הגארד דמונטז סטיט עצמו אמר לקראת המשחק: "עשינו ניצחון משמעותי מאוד בשבוע שעבר, אבל אם נפסיד מול ראשל"צ אף אחד לא יזכור את זה. במצב של הליגה, כל משחק הוא מלחמת עולם והפערים בין המקום הרביעי למקום האחרון ייקבעו בסופו של דבר על הפסד פה והפסד שם, ולכן לכל משחק יש משמעות. אנחנו שמחים לחזור סוף סוף לראשון לציון אחרי שנעדרנו מהאולם למעלה מחודש שלם, מחכים כבר לראות את האוהדים שלנו ובטוחים שהם יהיו האקס פקטור".

ארז אדלשטיין. הפועל ת&qout;א מחפשת זרים (חגי ניזרי)
ארז אדלשטיין. הפועל ת"א מחפשת זרים (חגי ניזרי)
 

בשבוע הבא תקיים הקבוצה משחק ראווה בעפולה, נגד הקבוצה המקומית, באירוע לזכרם של שחקני המועדון העפולאי אשר נפלו במערכות ישראל. בהמשך השבוע תעמוד הקבוצה לדין בגין אירועי המשחק האחרון מול אשקלון בחוץ.

מכבי ראשל"צ מצידה, תגיע למשחק עם רוני בוסאני שהחליף את אפי בירנבוים לפני שלושה שבועות אבל ניסים ונפלאות לא קרו בעיר היין למרות חילופי המשמרות על הקווים והיא עדיין נראית כמו קבוצת תחתית שתיאבק על חייה בליגה עד הרגע האחרון. בשבוע שעבר שברה הקבוצה שיא שלילי של המועדון כשקלעה 49 נקודות בלבד בתבוסה הכואבת לאלופה, מכבי ת"א, והיא תקווה להתאושש על חשבון היריבה העירונית של הצהובה, שהביסה אותה בסיבוב הקודם והייתה האחראית לתחילתו של המשבר.

רוני בוסאני (מור שאולי)
רוני בוסאני. ראשון תנצח? (מור שאולי)
 

הגארד האמריקני, ווילי וורן, שנעדר מההפסד בשבוע שעבר בשל פציעה, יחזור לסגל של בוסאני וביחד איתו מקווים בראשל"צ להשיג ניצחון שני מאז פיטוריו של בירנבוים. הבעיה המרכזית של הקבוצה נשארה עמדת הרכז, כאשר בשני המשחקים האחרונים רשם הרכז המוביל, לזאריק ג'ונס, ממוצע של 7.5 נקודות בלבד ב-29 אחוזי דיוק מהשדה.

מכבי אשדוד-הפועל י-ם (19:30)
מאבק בין שתי קבוצות שנמצאות לאחרונה במגמת השתפרות. הקבוצה של שרון דרוקר ניצחה בחמישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים בעוד הקבוצה של עופר ברקוביץ' לעומתה, ניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים. אשדוד תגיע למשחק אחרי ניצחון חוץ נאה על בני הרצליה וכששני הזרים הבכירים שלה בכושר מצוין: דיימון סימפסון רשם בשבוע שעבר את הדאבל דאבל השישי שלו העונה ומעמיד בארבעת המשחקים האחרונים ממוצעים מרשימים של 23.3 נק' ו-9.5 ריב'. מארדי קולינס רושם 19.3 נק' בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים.

אשדוד היא הקבוצה שמאבדת הכי מעט כדורים בליגה (רק 11 בממוצע למשחק) ואחת הסיבות המרכזיות לכך היא השילוב המצוין בקו האחורי בין קולינס לדרור חג'ג' וגוני יזרעאלי. לכל שלושת הרכזים הנ"ל יש יחס אסיסטים/איבודים מצוין ואם הם ימשיכו כך, אין ספק שאשדוד תמצא את עצמה בחלק העליון של הטבלה. בכל מקרה, למשחק מול הירושלמים היא מגיעה מעמדת האנדרדוג והיא תצטרך להתעלות כדי להפתיע את האורחת העדיפה על הנייר.

דרוקר (חגי ניזרי)
דרוקר. רוצה עוד ניצחון (חגי ניזרי)
 

חניכיו של שרון דרוקר מגיעים במצב רוח מצוין בעקבות שני הניצחונות האחרונים על הפועל ת"א וברק נתניה, שהעלו את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה. מאיר טפירו וג'וש דאנקן חוזרים לאשדוד בה שיחקו בשנתיים האחרונות ושניהם יקבלו זר פרחים לפני המשחק. שני האקסים מגיעים לאשדוד כשהם בתקופה טובה, ממשחק למשחק טפירו הופך לכלי הרבה יותר משמעותי ודאנקן, שרושם 18 נק' בממוצע למשחק בשלושת המשחקים האחרונים, מוביל את הליגה באחוזים מקו העונשין עם יותר מ-91 אחוז ו-35 מ-36 מהקו בשמונת המשחקים האחרונים.

לדרוקר יש מחסור רציני בקו הקדמי בשל חסרונם של שני הפורוורדים הפצועים, אלישי כדיר ואורי קוקיה אבל בינתיים, קרייג סמית' מצליח, בעזרת כתפיו הרחבות, לחפות על היעדרם. שחקן הפנים המאסיבי ורביב לימונד הם שני השחקנים היציבים ביותר של ירושלים מתחילת העונה. הגארד האמריקני, ג'ייקוב פולן, שהצטיין בשני הניצחונות האחרונים עם 17 נק' בכל אחד מהם, אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו להמשיך את רצף הניצחונות גם מחר. נצטרך לפתוח את המשחק עם הרבה ריכוז ונחישות בכדי להיכנס למשחק מהדקה הראשונה".

ג´ייקוב פולן בא בטענות לדרוקר (חגי ניזרי)
ג´ייקוב פולן. "משחק לא פשוט" (חגי ניזרי)
 

"מצפה לנו משחק לא פשוט מול קבוצה טובה אבל אנחנו באים כמו לכל משחק במטרה לנצח ולהתקדם בטבלה, חסרים לנו שני שחקנים חשובים כמו אלישי כדיר ואורי קוקיה אבל יש לנו קבוצה מגובשת ואיכותית ונעשה הכל כדי לנצח", המשיך פולן.
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */