יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:02

חם במלבורן: ג'וקוביץ' ומארי מוכנים לקרב

שני הטניסאים הטובים בעולם ייאבקו היום ב-10:30 על התואר הראשון העונה באוסטרליה. נולה: "אני מגיע מוכן". מארי: "מצפה לי משימה לא קלה"

|
ג´וקוביץ´ ומארי. מי הטוב בעולם? (רויטרס)
ג´וקוביץ´ ומארי. מי הטוב בעולם? (רויטרס)

חגיגת הטניס במלבורן תגיע לשיאה היום (ראשון) ב-10:30 עם גמר גברים קלאסי בין שני הטניסאים הטובים בעולם בחצי השנה האחרונה, נובאק ג'וקוביץ' ואנדי מארי, שמאז חודש אוגוסט התחלקו בתארים הגדולים בסבב העולמי. מארי האלוף האולימפי ואלוף ארה"ב הפתוחה וג'וקוביץ', שניצח באליפות סוף השנה של הסבב.

בטורניר הנוכחי, ג'וקוביץ' עבר מכשול ענק בדמותו של סטניסלס ואורינקה השווייצרי בשמינית הגמר עם 10:12 במערכה חמישית, אבל בחצי הגמר הביס את הרביעי בעולם, דוד פרר והציג יכולת מושלמת.

מארי הגיע למלבורן בכושר נפלא, לא הפסיד אף מערכה עד חצי הגמר ואז בתצוגה נפלאה, פיסית ומנטלית, גבר על רוג'ר פדרר בחמש מערכות בחצי הגמר.

כרגע, על הנייר, נראה ששניהם מגיעים לגמר כשהם בשיאם ומוכנים עוד לקרב ארוך, בן חמש מערכות, שייכנס לדפי ההיסטוריה. שני המשחקים האחרונים בינהם בגראנד סלאמים, בחצי גמר אוסטרליה ובגמר אליפות ארה"ב הפתוחה הגיעו, כזכור, לחמש מערכות.

"בהתחשב בכך שכל שבעת המפגשים האחרונים ביננו היו צמודים וארוכים, אני חושב שכדאי לצפות למאבק דומה גם הפעם. אני מגיע מוכן", אמר ערב המשחק, ג'וקוביץ' 

נובאק ג´וקוביץ´ (רויטרס)
ג´וקוביץ´. התקשה מול ואורינקה, טייל בחצי הגמר (רויטרס)
 

"אני בטוח שמארי יגיע בכושר אדיר כי הוא אחד הטניסאים החזקים ביותר מבחינה פיסית בסבב", הוסיף נולה, אלוף השנתיים האחרונות ששואף להיות בגיל 25 הראשון מאז העידן החופשי של הטניס המקצועני שזוכה באוסטרליה שלוש פעמים ברציפות.

מארי, שבראש בראש מול ג'וקוביץ' נמצא בפיגור 10:7, חושק גם בתואר האוסטרלי וגם במקום הראשון בעולם. הסקוטי, שצבר נקודות רבות בחצי השני של עונת 2012, יכול, אם יצליח לזכות במלבורן, לכבוש את הבכורה במהלך החודשים הקרובים.

מארי (רויטרס)
מארי. מתחיל להביא את הטניס הטוב שלו למשחקים הגדולים (רויטרס)
 

מארי: "זו משימה לא קלה להיאבק בנובאק על המגרש הזה, שהוא המשטח הטוב שלו. אני נכנס למשחק הזה כשאני יודע כמה קשה זה יהיה, אבל מאז אליפות ארה"ב הפתוחה אני מרגיש שאני יכול לסגור מערכות יותר בקלות מול הטובים בעולם, אני מרגיש שעכשיו, אחרי הזכייה באולמיפיאדה ובאליפות ארה"ב, שאני כן מצליח להביא את הטניס הכי טוב שלי למשחקים הכי חשובים".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */