יום שני, 08.07.2024 שעה 13:56
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

בלאט: כרגע, מכבי לא מספיק טובה עבור הבית הזה

מאמן מכבי לאחר ה-78:77 לאולימפיאקוס: "הסיפור לא גמור ולא אבוד. היינו שווים להם". סמית': "מתסכל". ברצוקאס: "שרמאדיני? מצוין". צפו בתקציר

|
דייויד בלאט מאוכזב (יוסי ציפקיס)
דייויד בלאט מאוכזב (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב במצב נוראי. הצהובים ספגו 78:77 ביתי מאולימפיאקוס ואחרי חמישה משחקים בשלב הטופ 16 הם במאזן 4:1 וגרוע מכך - סוחבים שני הפסדים ביתיים על גבם.

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, התייחס בסיום ההפסד לסיום הדרמטי: "החטאנו זריקה. סמית' לקח החלטה לזרוק לסל, הזריקה הייתה אולי קשה והיה אפשר להוציא את הכדור. צריך להגיד מזל טוב לאולימפיאקוס, היה פה קרב רציני מאוד ומלחמה גדולה. היינו ברבע ראשון רע מאוד, אבל היו לנו שלושה רבעים טובים".

"אין לי תלונות לחבר'ה, הם נלחמו ונתנו את כל מה שהיה להם. ניסינו להתרכז בהבדל שבין המהירות והפיזיות ביורוליג ובליגה המקומית, הן מבחינת אתלטיות והן מבחינת גודל. זה קל לדבר על זה, אבל לעשות את זה זה יותר קשה לנו. עד שאנחנו תופסים את המשחק ביורוליג מול קבוצות שנעות במהירות וכח, כמו אולימפיאקוס וקאחה, אז יש לכך אפקט, ורק כאשר אנחנו נכנסים למשחק אז רואים אצלנו קבוצה אחרת. לתרגל את זה - זה לא קל", הוסיף המאמן.

לסיכום אמר: "הסיפור לא גמור ולא אבוד. קשה להפסיד שני משחקים בבית, אבל אהבתי איך שנלחמנו במשך שלושה רבעים. אסור לוותר בכל מקרה. אנחנו במצב לא טוב ובהחלט בפיגור רציני, אבל לא סיימנו את העסק פה. אנחנו לא משחקים נגד קונוסים אלא נגד קבוצות טובות וחזקות ולא רק אנחנו. היינו שווים ליוונים. כרגע אנחנו לא מספיק טובים, אבל אני מאמין שהקבוצה שלנו עוד תדבר בבית הזה".

צפו בהפסד של מכבי לאולימפיאקוס

הפורוורד דווין סמית' אמר: "התחושה היא קשה, זה בעיקר מתסכל כי הפסדנו באותה הדרך שבה הפסדנו גם לקאחה לבוראל ויטוריה לפני שלושה שבועות. שיחקנו טוב בחצי השני, הרגשנו את הניצחון כבר קרוב אלינו וזה מאוד לא נעים בסופו של דבר להפסיד. אני לא מוריד את הראש כי אני ספורטאי ואסור לנו לעשות את זה. אני בטוח שגם החברים שלי יעשו זאת, אנחנו נמשיך להילחם. עברו רק חמישה משחקים ויש עוד תשעה, לא תשמעו אותנו אומרים שאנחנו מרימים ידיים כי כל עוד שיש לאן לשאוף ויש למה להאמין אז אנחנו נאמין וננסה".

הרכז יוגב אוחיון אמר: "הרגשה רעה ולא נעימה, זה תסריט שחזר על עצמו מהמשחק מול קאחה לבוראל. תוצאה מאכזבת וזה שוב נפל לנו במהלך אחד. במחצית הראשונה הם פתחו פער, במחצית השנייה אנחנו חזרנו אבל בסוף הפסדנו. מטבענו אנחנו ספורטאים ואנחנו מאמינים, נשחק חזק עד הסוף ועד השנייה האחרונה".

לוגאן מתוסכל אחרי ההפסד (יוסי ציפקיס)
לוגאן מתוסכל אחרי ההפסד (יוסי ציפקיס)
 
מאמן היוונים, גיורגוס ברצוקאס, החמיא לשרמאדיני: "גיורגי היה מצוין, הוא משתלב מצוין בקבוצה ואני שמח שהוא סיפק את הסחורה. שמח שניצחנו, זה היה משחק קשה מאוד עבור שתי הקבוצות, אבל הכי חשוב מבחינתנו זה שבשורה התחתונה ידענו לצאת מנוקיה עם הניצחון אפילו שבשניות האחרונות זה כבר היה נדמה כאילו זה מתרחק מאיתנו. לא ויתרנו ונלחמנו עד הסוף. היה לי ברור שלשרמאדיני תהיה אקסטרה מוטיבציה כדי לנצח את מכבי וכך גם היה וזה היה לטובתנו".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */