יום שישי, 05.07.2024 שעה 13:50
לוח משחקים
  • עירוני טבריה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חדרה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • מכבי נתניה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • הפועל ירושלים

כץ יחלק טלוויזיות, קאלה: רוצים כסף, לא מתנות

השוער שכיכב בזכייה של הפ' חיפה בטוטו: "הפנדל? ברוך הבא לעולמי". קלינגר: "אצלי אקסברד לא היה בועט". אלישע: "משחק גברי". צפו בתקציר

|
קאלה והגביע הנכסף (יניב גונן)
קאלה והגביע הנכסף (יניב גונן)

התואר הראשון לעונת 2012/13 בליגת העל חולק הערב (רביעי) להפועל חיפה. הקבוצה של יואב כץ גברה 0:1 על הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו ולראשונה מאז 2000/1 זכתה בתואר.

השמחה בקרב אנשי הפועל חיפה הייתה אדירה. כר הדשא במושבה אירח חגיגה אחת גדולה ובעיקר פורקן של המון לחץ ויצרים על עונה קשה מאוד של האדומים מהכרמל.

גיבור המשחק, דרשלר קאלה, שעצר פנדל של עידו אקסברד בדקה ה-87 ובכלל סיפק משחק גדול, אמר בסיום: "אני בטוח ש-90% מהשחקנים בליגת העל רוצים להשקיע ולקחת את הגביע הטוטו. גם הקבוצה וגם אני לא לקחנו הרבה זמן גביע אז החגיגה היא גדולה".

על הפנדל שעצר: "ברוך הבא לעולם שלי, הייתי מיליון פעמים בלחץ כזה, גם בסופר קאפ במדינה שלי, אני שמח שהתעליתי ולקחתי את זה. לא עשיתי פנדל, אין ספק שלא היה פנדל, השופט אמר לי שהוא שרק מהר מדי, אבל בסופו של דבר זה לא קל. אם היינו מקבלים גול אז היינו מפסידים, אמרתי לעצמי: 'אתה לוקח את זה'. יש לי במחסן של הבטן משהו שרוצה לקחת גביעים ולשחק עוד כמה שנים. אני במצב טוב ואני מאוד שמח. רק נאמר: 'הגביע בידיים שלנו'".

צפו: גביע הטוטו של הפועל חיפה

על כך שהבעלים יואב כץ החליט לתת לשחקנים במתנה טלוויזיות תלת מימד בגודל 51 אינץ' אמר השוער: “לדעתי כל שחקן רוצה כסף, לא מתנה. אם כבר נותנים, אז עדיף שיתנו כסף. צריך לשאול את יואב כץ אם הוא רוצה לתת בכלל".

ניר קלינגר: "תודה רבה לכולם. עשינו מבצע והישג שהצבנו אותו כמטרה לאחר המשחק הראשון. זכיתי כבר בתארים אבל היום התרגשתי מאוד בשביל השחקנים ובשביל יואב. סבלנו מאוד בחודשים האחרונים. משימה אחת עברנו אבל המשימה העיקרית שלנו היא להמשיך לצבור נקודות בליגה. יש לנו משחק קשה בליגה בחוץ מול הפועל ב"ש. זה אבן פינה על שינוי תפיסה במועדון. זה החזון שלי, אני מקווה שאחרי שנישאר בליגה, יזכרו את הניצחון הזה כאבן פינה".

קאלה בטירוף (יניב גונן)
קאלה בטירוף (יניב גונן)
 

“לירן כהן ופינאס שחקנים טובים. לירן שחקן נהדר ורואים את זה בכל נגיעה בכדור. את פינאס רציתי בקיץ ואני שמח שבכל זאת הוא בא בינואר, למרות שכולם אמרו לי להביא חלוץ. יש לי חלוצים טובים ואני מאמין בהם, צריך לתת להם קרדיט. הדבר המעניין הוא ששתי הקבוצות שיחקו 120 דקות ומה שידבר בראשון זה הסגל הרחב של הקבוצות. אנחנו צריכים לחזור עם נקודות".

“אלונה שלחה הודעה, היא אצילה כתמיד. אני מאחל לה גם שתצליח בעתיד אחרי יום ראשון, היא אישה טובה, רואים את הפירגון בברכות שלה. נשבע לכם שאמרתי לשחקנים ללכת לכדור חוזר אחרי הפנדל כי ידעתי שזה בחוץ. כשהפנדל לא היה פנדל אז זה חייב להיות בחוץ. אקסברד לא היה בועט אצלי פנדלים ואמרתי להם לרוץ לריבאונד".

קלינגר באוויר (יניב גונן)
קלינגר באוויר (יניב גונן)
 

הבעלים, יואב כץ, התייחס למתנות ולזכייה: "סיכמתי עם השחקנים על פלזמה תלת מימד, אני לא מפר הבטחות. זה חשוב לכולם התואר הזה, זה חשוב להמשך הדרך שהיא ארוכה וקשה. אני מאמין שנעשה את זה ונישאר בליגה. לא הפגנתי שמחה בסיום אבל אני שמח. מה שהיה עם הקהל לא השפיע עלי. אני ריאלי ואנחנו צריכים להיות מעל הקו האדום, אנחנו נגיע לשם בעזרת עבודה קשה. זה תואר ראשון שלנו בבוגרים, אנחנו במגמת השתפרות ואנחנו נמשיך בזה, לאט לאט לא מהר מדי".

אלישע לוי: "משחק מעניין וגברי", ב"ש לא תעמוד בדרכו של סבע
מאמן הפועל ב"ש, אלישע לוי: "דווקא בדקות האחרונות הרגשנו שהשחקנים היו אגרסיבים ומחויבים. המשחק הזה לא דמה בכלל לגביע הטוטו, היה משחק מעניין וגברי. היו לנו שתי החמצות לקראת הסוף, דובב גבאי שהיה חייב לסיים את המשחק. היה לנו גם פנדל ושלא מנצלים כאלה מצבים אז מפסידים. לאחר הגול רדפנו אחריהם, עשינו את הכל בשביל לחזור, אבל כדי לנצח צריך להבקיע. זה לא סוד, כולם רואים שאנחנו עושים מאמצים להביא חלוץ שישדרג אותנו. נקווה שנוכל למצוא אחד כזה. בלי קשר, אקסברד יישאר בקבוצה גם אם יבוא חלוץ נוסף".

שחקני ב&qout;ש מאוכזבים (יניב גונן)
שחקני ב"ש המאוכזבים (יניב גונן)
 

אופיר דוידזאדה: "ב-20 דקות האחרונות יכולנו לשים 3-4 שערים. אפשר להגיד שאנחנו לוזרים. הליגה הרבה יותר חשובה לנו ואנחנו חייבים לנצח במשחק הבא בבית ונקווה שנעשה את זה. לא חושב שאיכזבנו את האוהדים, נלחמנו 120 דקות ונתנו הכל, אבל הכדור לא נכנס. זה לא שהיינו גרועים, חיפה לא עשו כלום חוץ מהגול. נתנו את מה שאנחנו יכולים, אני מרוצה מהקבוצה ומאיך שאנחנו נראים בשני המשחקים האחרונים".

בהתייחס לדיא סבע, הקבוצה לא צפויה לעמוד בדרכו אם הוא אכן ירצה לעזוב את.
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */