יום שישי, 05.07.2024 שעה 14:56

גוטמן: לא יודע אם אני מרוצה, עוקב אחרי רונאלדו

מאמן הנבחרת לא יצא מגדרו, ובצדק, אחרי ה-1:2 על הצעירה: "התוצאה לא חשובה, נהניתי מאבי ריקן". לוזון: "משחק לא טוב שלנו, יש הרבה דברים לשפר"

|
ריקן ואבוחצירא. המאמן נהנה מקשר בית
ריקן ואבוחצירא. המאמן נהנה מקשר בית"ר (יניב גונן)

נבחרת ישראל לא הרשימה אך ניצחה 1:2 את הנבחרת הצעירה במשחק אימון שנערך באצטדיון רמת גן. שמעון אבוחצירא וחן עזרא הפכו אחרי שער של מונס דאבור. לפני פינלנד, ובעיקר לפני פורטוגל, הנבחרת לא הרשימה.

אלי גוטמן אמר בסיום: “התוצאה לא חשובה. אני חושב על ה-22 בחודש ואין יותר מדי ימי אימון. הלכתי עם תבנית משחק וניסיתי לראות מבלי להתייחס ליריב איך אנחנו יוצרים יתרונות מספריים על ההגנה בנקודות מסויימות, כמה היריב מגיע למצבים והאם אנחנו מסוגלים לייצר מספיק התקפות מתפרצות. תבנית המשחק הזו מאפשרת ליריב לשלוט בחלק מסוים מהמשחק. מבחינת ההגנה אני מרוצה חוץ מפעם או פעמיים שהם הגיעו לאחד על אחד. לעומת זאת, עשינו 5-6 התקפות טובות שהסתיימו במצבים טובים".

"לא יודע אם אני מרוצה, צילמתם את המשחק, נראה אם כך אנחנו רוצים להיראות מול פינלנד. אם לא אהיה מרוצה, נשנה כמה דברים. אני צריך להחזיר את השחקנים לקבוצות בצורה מכובדת ולא להכביד עליהם".

“הכדורגל המודרני הוא 9 שחקני הגנה ושחקן התקפה אחד. צריך לתת לחלוץ את השקט והאנרגיות לצאת להתקפות מתפרצות וזה מה שתירגלנו. זה קו של 5 ו-4 או 4 ו-5, הכל יכול להיות. אי אפשר לבוא למשחק הזה ולומר שזו שיטת המשחק שלנו והיריב לא מעניין. מחר אני טס לבלגיה לראות לגיונרים ואראה גם את מליקסון. אראה את ברדה, שיש ורפאלוב, הכל מסודר ומאורגן עם כל המועדונים והמאמנים. אח"כ נחזור הביתה ונתכונן לפינלנד".

אלי גוטמן ואבי נמני (יניב גונן)
אלי גוטמן ואבי נמני במשחק האימון (יניב גונן)
 

“קשה לי עם המילה ליגיונרים, זה בחורים שלנו שבזכות יכולת יצאו לחו"ל. אני עוקב אחרי כולם, ראיתי גם את אלמוג כהן, שכטר וברדה. אני רואה אין ספור משחקים של פורטוגל, אני רואה את רונאלדו בכל משחק. שאני אחליט שניר ביטון יהיה בבוגרת, הוא יהיה בבוגרת, הוא שחקן מצוין. אני גמיש, ראיתם היום הרבה שחקנים חדשים, נהניתי מאוד מאבי ריקן שתופקד בתפקיד שונה היום". 

גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה: "זה משחק לא טוב שלנו למעט כמה דקות במחצית הראשונה. מעדיף כמה שיותר משחקים מול הבוגרת, כי אין לנו מספיק ימי אימון לקראת היורו. עם כל הכבוד, זה רק אימון, זה אימון טוב ומה שחשוב הוא רגע האמת. בכל רגעי האמת שלנו היינו בסדר גמור, גם אם היינו מנצחים אז לא היינו אלופי העולם".

“חייבים לשפר את העמידה בקישור לקראת סרביה, הנעת הכדור לא הייתה טובה. יש הרבה דברים לשפר. הנבחרת הבוגרת התנהגה כאילו אנחנו פורטוגל ומבחינתנו זה בסדר גמור. מה שחשוב שהבוגרת תירגלה והייתה טובה וחשוב ששתי הנבחרות יגיעו מוכנות למשימות שלהם".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */