יום שישי, 05.07.2024 שעה 14:55

בדרך לקלאסיקו: ריאל העפילה לחצי גמר הגביע

הבלאנקוס עלו אחרי 1:1 מול ולנסיה (1:3 בכללי). בנזמה וקוסטה כבשו, קואנטראו ודי מריה הורחקו. קסיאס נפצע וייעדר כשבועיים. יפגשו את בארסה בחצי?

|
רונאלדו. הפעם הוא לא כבש (רויטרס)
רונאלדו. הפעם הוא לא כבש (רויטרס)

ריאל מדריד עשתה את שלה כשסיימה ב-1:1 מול ולנסיה במסטאייה והשלימה ניצחון 1:3 על העטלפים בסיכום שני המשחקים של רבע הגמר הגביע וכעת כולם מחכים לראות מה ברצלונה תעשה מול מלאגה (2:2 במשחק הראשון בקאמפ נואו) כדי לראות אם יהיו לנו עוד שני מפגשי קלאסיקו העונה.

הבלאנקוס הגיעו עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון ואחרי שגברו על ולנסיה 0:5 במשחק הליגה ביניהם במסטאייה, אך למרות זאת עלו בהרכב חזק מחשש שהעטלפים יגיעו כדי לנקום על ההפסדים.

רבע שעה בתוך המשחק ספגה ריאל מכה לא פשוטה כשהקפטן שלה, איקר קסיאס, נאלץ לרדת לספסל, לאחר שנפגע בידו. השוער צפוי להיעדר בין שבוע לשבועיים.

שתי דקות למחצית סגרו הבלאנקוס את הסיפור. צ'אבי אלונסו מצא את קרים בנזמה ברחבה ומול השוער הצרפתי לא נכשל. כדי להפוך את התוצאה, ולנסיה הייתה צריכה ארבעה שערים וזה היה בלתי אפשרי.

במחצית השנייה לחצה ולנסיה על השער של אנטוניו אדאן כדי להשיג לפחות תיקו ובסופו של דבר היא הצליחה להשיג את שער השוויון. פאביו קואנטראו עצר בידו כדור שהוגבה לרחבה וספג צהוב שני ואדום. טינו קוסטה בעט כדור חופשי שטוח שעבר את כל ההגנה, היטעה את אדאן ונכנס פנימה.

אבל זה לא ממש הספיק. ריאל בחצי הגמר, גם אחרי שאנחל די מריה הורחק (88) גם הוא אחרי שבעט בז'ואאו פריירה, בתקווה לקטוף את אחד משני התארים היחידים שנשארו לה העונה, לאחר שהאליפות כבר רחוקה מאוד.

מחצית ראשונה
דקה 8: הזדמנות ראשונה לריאל מדריד. צ'אבי אלונסו הכניס כדור עומק לרונאלדו, אבל גואאיטה הצליח לסגור מצויין את הפינה ולהדוף את הבעיטה של הפורטוגלי.

קסיאס יורד מהמגרש פצוע (רויטרס)
קסיאס יורד מהמגרש פצוע (רויטרס)
 

דקה 15: בעיצומו של מאבק ברחבה בעט ארבלואה בטעות בידו של קסיאס ואילץ אותו לרדת לספסל. אנטוניו אדאן קיבל את ההזדמנות. סרט הקפטן עבר לרונאלדו.

דקה 44, 0:1 לריאל מדריד: אחרי כמה דקות של לחץ על השער של ולנסיה, המארחים עשו את הטעות והשאירו את אלונסו חופשי במרכז המגרש והקשר הנהדר מצא בכדור מדוייק את בנזמה ברחבה והצרפתי עשה את השאר. השער הזה הבטיח כמעט סופית אל ההעפלה של ריאל לחצי הגמר.

די מריה (רויטרס)
די מריה. לא בא לידי ביטוי במשחק (רויטרס)
 

מחצית שניה
דקה 50, ריאל מדריד נותרה ב-10 שחקנים: קואנטראו נגע בידו בכדור שעשה את דרכו לרחבה, אך לא בכוונה. השופט החליט להניף לעברו צהוב שני.

דקה 52, ולנסיה הישוותה ל-1:1: טינו קוסטה בעט את הכדור החופשי שנפסק לזכות ולנסיה ישירות לשער. הכדור עבר את כל השחקנים, נכנס לאדאן מתחת לבטן ופנימה. העטלפים יכולים לחזור?

רונאלדו נאבק עם ויירה (רויטרס)
רונאלדו נאבק עם ויירה (רויטרס)
 

דקה 80: ריאל האטה את הקצב של המשחק ו-ולנסיה לא הצליחה לחדור את קו הביצורים שבנו האורחים מסביב לשערם. טינו קוסטה ניסה לבעוט מרחוק, אבל היה חסר דיוק.

דקה 88, ריאל מדריד נותרה ב-9 שחקנים: ז'ואאו פריירה ביצע תיקול קשה על די מריה, שהחזיר עם הנפת רגל. השופט הניף לעברו אדום ישיר.

ריאל מדריד: איקר קסיאס (אנטוניו אדאן/15), אלברו ארבלואה, רפאל וראן, ראול אלביול, פאביו קואנטראו, אנחל די מריה, סמי חדירה, צ'אבי אלונסו, מסוט אוזיל (נאצ'ו פרננדס/53), כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה (לוקה מודריץ'/75).

ולנסיה: ויסנטה גואאיטה, ז'ואאו פריירה, אדיל ראמי, ריקרדו קוסטה, עלי סיסוקו, ויקטור רואיז (פאבלו פיאטי/58), טינו קוסטה, אנדרס גוארדדו (אבר באנגה/46), חונאס (סרחיו קנאלס/70), ג'ונתן ויירה, נלסון ואלדז.

סביליה בחצי עם 0:4 על סראגוסה
עוד לפני המשחק של ריאל עלתה סביליה לחצי הגמר לאחר שהביסה 0:4 את סראגוסה בגומלין בביתה (0:0 במשחק הראשון). אלברו נגרדו כבש צמד (36, 67 בפנדל) ואיבן רקיטיץ' (45) ומאנו (90) הוסיפו. סראגוסה נותרה ב-9 שחקנים בסיום לאחר הרחקתם של פרננדו מיירה (26) ופראן גונסאלס (65). סביליה תפגוש בחצי את המנצחת בין בטיס לאתלטיקו מדריד.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */