יום שני, 08.07.2024 שעה 02:46

יאיא פטי חוגג עם דוד רביבו (משה חרמון)

צפו: 0:1 מפתיע לאשדוד על מכבי בעזרת השופטים

הקוון שוקי קודיש פסל שער של קולאוטי (4), אך נבדל של 3 מטרים מצד פטי פספס (59). גם פנדל לזכות אשדוד לא נשרק. עטר לא הפסיק להחמיץ. צפו בתקציר

יום שבת, 19/01/2013, 19:30אצטדיון יא - 5,000 צופיםליגת העל - מחזור 19
מכבי ת"א
הסתיים
1 0
שופט:(ציון: 9)
שער יאיא פטי (59)
מ.ס אשדוד
ליגת העל 12-13
 פלייאוף עליון 
8030-7836מכבי ת"א1
6733-6236מכבי חיפה2
5845-4736הפועל ת"א3
5540-5036בני יהודה4
5338-4536עירוני ק"ש5
4050-3136הפועל ניר רמה"ש6
 פלייאוף תחתון 
4340-3833מ.ס אשדוד1
4139-3233הפועל ב"ש2
3945-3633הפועל חיפה3
3954-4433בית"ר ירושלים4
3748-3933הפועל עכו5
3749-3133בני סכנין6
3550-3833מכבי נתניה7
3047-3733הפועל ר"ג8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 3
  • הפועל ניר רמה"ש
  • בני יהודה
  • 0 - 0
  • בני סכנין
  • הפועל עכו
  • 4 - 4
  • מכבי נתניה
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 1
  • עירוני ק"ש
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ר"ג
  • 3 - 0
  • מכבי חיפה
  • הפועל ת"א
  • 2 - 0
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 

כל מי שמיהר להכתיר את מכבי תל אביב כאלופה הבאה אחרי 18 מחזורים, צריך להתנצל עם סיומו של משחק הצהובים באשדוד במחזור ה-19, לאחר שהמוליכה ספגה 1:0 ממ.ס. המקומית וכעת המקום הראשון שלה בסכנה.

אלא שאת ההצגה לא גנבו החניכים של יוסי מזרחי שחזרו לנצח ואף עלו זמנית למקום הרביעי, אלא דווקא השופטים בראשותו של איתן תבריזי, אך בעיקר ב"עזרתו" האדיבה של הקוון, שוקי קודיש.

כבר אחרי ארבע דקות נרשמה הטעות הראשונה במשחק כאשר שער חוקי של רוברטו קולאוטי נפסל בטענת נבדל שלא היה. קודיש סימן לתבריזי, וזה מצידו פסל את השער.

המשחק המשיך, מכבי ת"א לא הפסיקה להחמיץ ובעיקר מלך השערים שלה ושל הליגה, אלירן עטר, היה אחראי על סיומת מזעזעת מול אופיר מרציאנו. עוד לפני ההפסקה סטיב גורי עצר ברחבה כדור בידו, אשדוד לא קיבלה פנדל ואפשר היה להגיד שטעויות השיפוט התאזנו.

או שלא. בדקה ה-59 הגיע הרגע שהכריע את המשחק. דוד רביבו הרים כדור חופשי, יאיא פטי נגח באין מפריע פנימה ורץ לחגוג. אלא שפטי היה בנבדל של שלושה מטרים לפחות בזמן הנגיחה ולא ממש ברור איך קודיש, שדמיין נבדל בשער החוקי של קולאוטי, לא ראה את האופסייד הברור הפעם.

0:1 לאשדוד על מכבי, בלטו: השופטים

צפו בטעויות השיפוט באשדוד נגד מכבי

גם בדקה ה-80 נרשם אירוע מעורר מחלוקת, כאשר אלירן עטר נשלח לכדור ארוך וספק נתפס ברחבה. ההילוכים החוזרים לא היו חד משמעיים, אך היה ניתן לראות תפיסה קלה בחולצתו של החלוץ.

אוסקר: נכבד את גורי, רציתי שישאר

אבל כל אלו לא משנים כלום, שכן המוליכה לא נראתה טוב והפסידה 1:0. אומנם לא 1:0 מוצדק, אך זה עדיין הפסד שמשאיר את הפער מהפועל תל אביב על שתי נקודות ואם היא תנצח את בית"ר ירושלים, גם תחזור לפסגה. נציין כי עוד לפני המשחק, אוהדי אשדוד קראו לג'קי בן זקן להתפטר וזרקו תופים ודגלים לכר הדשא.

אוהדי מ.ס. אשדוד רוצים שינוי (משה חרמון)
אוהדי מ.ס. אשדוד רוצים שינוי (משה חרמון)
 

מחצית ראשונה
3: מצב ראשון לאורחים. יואב זיו הכניס כדור נהדר מקו שמאל, רוברטו קולאוטי הגיע ראשון עם הראש ואופיר מרציאנו הצליח להוציא לקרן. המצב הנייח ייצר בלאגן ברחבה, איתן טיבי סחט הצלה ממרציאנו וקולאוטי נגח את הריבאונד פנימה. הקוון פסל את השער בטענת נבדל שלא היה לאחר שצ'קול שבר את קו הנבדל ואיתן תבריזי אישר את הפסיקה. מכבי קופחה בגדול.

איתן טיבי משחרר את הבעיטה (משה חרמון)
איתן טיבי משחרר את הבעיטה (משה חרמון)
 
קולאוטי כובש, הקוון פסל בנבדל שלא היה (משה חרמון)
קולאוטי כובש, הקוון פסל בנבדל שלא היה (משה חרמון)
 
רוברטו קולאוטי לאחר פסילת השער (משה חרמון)
רוברטו קולאוטי לאחר פסילת השער (משה חרמון)
 

11: חילוץ נהדר של רחמים צ'קול במחצית המגרש של מכבי הוליד מתפרצת. דוד רביבו שיחרר בעיטה חזקה מכ-25 מטרים, ברק לוי התעופף והצליח להדוף כמו שצריך.

13: מושיקו לוגסי הכניס כדור נהדר לרוברטו קולאוטי, החלוץ היה אמור לרוץ איתו לתוך הרחבה ולגלגל פנימה, אך לא היה מספיק מהיר ורחמים צ'קול הצליח לחלץ ברגע האחרון.

יואב זיו נוגח מעל עופר ורטה (משה חרמון)
יואב זיו נוגח מעל עופר ורטה (משה חרמון)
 

15: שיתוף פעולה יפה של עטר עם מיכה כמעט הוליד עוד מצב, החלוץ קיבל מהקשר את הכדור, המשיך לתוך הרחבה אך מיכה במקום להשאיר ללוגסי שהיה לבד לגמרי, ניסה לבד ונבלם על ידי פטי לקרן. בלם אשדוד נפצע תוך כדי המהלך.

20: כדור חופשי של דוד רביבו כ-20  מטרים אלכסונית מצד שמאל כמעט והוביל לשער יתרון של המארחים. גורי לקח את הכדור עם היד ויכול מאוד להיות שמנע שער. בכל מקרה הגיע פנדל.

סירושטיין מקדים את קולאוטי (משה חרמון)
סירושטיין מקדים את קולאוטי (משה חרמון)
 

23: טעות גדולה של צ'קול הובילה לחטיפה של קולאוטי, החלוץ מסר לאלירן עטר שהתקדם מעט ומכ-20 מטרים בעט חזק מאוד, חצי מטר מעל המשקוף של מרציאנו.

28: המצבים הנייחים המשיכו לייצר הזדמנויות לאשדוד. הפעם דוד רביבו הגביה כ-40 מטרים מהשער, יאיא פטי היה לא מכוסה אך נגח החוצה למרות שברק לוי כבר נכנע.

דור מיכה מול ישראל ראש (משה חרמון)
דור מיכה מול ישראל ראש (משה חרמון)
 

34: שרן ייני שלח כדור מדהים על 50 מטר לאלירן עטר, השאיר אותו לבד מול מרציאנו אך מלך שערי הליגה החליט להתחכם ולהקפיץ מעליו, במקום להתקדם ולגלגל פנימה. זה נגמר בכדור מעל השער.

43: כדור חופשי גדול של מושיקו לוגסי כמעט וסידר לעטר שער, אך החלוץ לא הגיע עם הראש והכדור חמק החוצה. עוד דקה חלפה, טעות של יאיא פטי איפשרה לראדי לבשל לעטר, אך החלוץ בעט לשמיים.

אלירן עטר לא מאמין (משה חרמון)
אלירן עטר לא מאמין (משה חרמון)
 

מחצית שנייה
55: מתפרצת של מכבי ת"א כמעט והולידה את שער היתרון.  מהראן ראדי מסר לקולאוטי, החלוץ החזיר לקשר שהעביר לדור מיכה, הקשר סידר לעצמו מצב בעיטה אך לא היה מדויק.

59 - אשדוד עולה ל-0:1: כדור חופשי של דוד רביבו מצא את יאיא פטי שנגח לרשת את שער היתרון. פטי היה בנדל של שלושה מטרים לפחות והקוון שפסל שער חוקי של קולאוטי, שוקי קודיש, אישר שער בנבדל ענק.

יאיא פטי מכניע את ברק לוי (משה חרמון)
יאיא פטי מכניע את ברק לוי (משה חרמון)
 
יאיא פטי חוגג (משה חרמון)
יאיא פטי חוגג (משה חרמון)
 

66: כדור עומק נהדר של בן בוטבול השאיר את עופר ורטה לבדו מול ברק לוי, השוער יצא והצליח להדוף כמו שצריך. החמצה גדולה מבחינת ורטה.

69: שוב מתפרצת של אשדוד, מורד אבו ענזה סידר לבן שמעון מצב נפלא וזה ניסה להקפיץ מעל ברק לוי, השוער זינק נהדר והדף לקרן.

ראדי מול ניר ביטון (משה חרמון)
ראדי מול ניר ביטון (משה חרמון)
 

77: כדור קרן של אלירן עטר ייצר הזדמנות למונס דאבור, אך החלוץ הצליח לבעוט רק על יער השחקנים של אשדוד ששמרו על השער.

85: זה היה חייב להיות השוויון. התקפה יפה הסתיימה עם מסירה של מושיקו לוגסי למרכז הרחבה ופריצה החמיץ מחמישה מטרים.

פריצה בועט (משה חרמון)
פריצה בועט (משה חרמון)
 

90+3: כדור חופשי של מהראן ראדי, בערך מהמצב שהוליד את השער של אשדוד רק מהכיוון השני, מצא את ראשו של סטיב גורי. מרציאנו כבר נכנע, אך הכדור לא הלך למסגרת ופספס אותה בסנטימטרים.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יאיא פטי, מיקי סירושטיין, רחמים צ'קול, בן בוטבול, ניר ביטון, דוד רביבו (חאתם עבד אלחמיד, 86), עופר ורטה, אמיר בן שמעון (גדי קינדה, 79) מוראד אבו ענזה (ניב זריהן, 93).

מכבי ת"א: ברק לוי, סטיב גורי, שרן ייני, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, מושיקו לוגסי, דור מיכה (מונס דאבור, 65), רוברטו קולאוטי (ראדה פריצה, 62), אלירן עטר.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו