יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:11

בדרך למסורת: הנבחרת ניצחה באולסטאר הכדוריד

האולסטאר הראשון הבטיח וקיים: בערב חגיגי ברחובות ניצחה ישראל 40:41 את כוכבי הליגה אחרי דו קרב פנדלים. אבישי סמולר: "נהנינו, הקהל קיבל שואו"

|
משתתפי האולסטאר. חגיגה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
משתתפי האולסטאר. חגיגה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

האולסטאר הראשון של הכדוריד הישראלי התקיים אמש (רביעי) ברחובות. האירוע כלל כדוריד נהדר בין נבחרת ישראל לנבחרת כוכבי ליגת ווינר הזרים, מהלכי שואו-טיים ואפילו משחק שנכנס להארכה והסתיים בתום דו-קרב פנדלים ארוך בניצחון 40:41 של נבחרת ישראל.

טובי שחקני הכדוריד, הישראלים והזרים, על מגרש אחד. מאות צופים ביציע זכו לראות שואו נהדר של מופע הבובות של הדולמן ולהקת המעודדות של לימור שלו, שחקנים צעירים מקומיים השתתפו בתחרויות שאת אחת מהן, זריקה ממגרש שלם הנחה קפטן הנבחרת לשעבר עידן מימון.

המחצית הראשונה הסתיימה ב-15:15. לפתיחת המחצית השנייה המאמנים דראגן ג'וקיץ' ושחר הבר העלו את בוגרי נבחרת העתודה, ואחרי מספר דקות התוצאה עמדה על 20:20. הנבחרת ברחה ליתרון 22:28 בדקה ה-45. הזרים חזרו כמו גדולים, והוליכו בשער בדקות האחרונות. דויד ראשיץ' קבע בפנדל 33:34, עומר דבדה השווה לאחר אסיסט של תומר שמעוני. ל-34:34. אז, מהפך, דניס זאכרוב החטיא, עומר דבדה סחט פנדל ואבישי סמולר קבע 34:35 כשנותרו 33 שניות לסיום. ראשיץ' השווה 10 שניות לסיום, והמשחק נגרר לדו קרב פנדלים.

גילי יעקב עצר את הזריקה הראשונה של ראשיץ', אריאל רוזנטל דייק מול בוגדן פראליה. 0:1 לנבחרת ישראל. בויאן בוטוליה הכניע את גיל יעקב, ועידו טוראל את זנגה ג'ורג'ביץ' - 1:2 לנבחרת. אמי צ'וקוהאמיקה דייק מול אלדר שיקלושי, ויוליאן סטראט עצר את תומר שמעוני - 2:2 אחרי 3 זריקות.

בובה ג'ורג'ביץ' מקריית אונו דייק, וסמולר השווה מול סטארט - 3:3. פיליפ מריאן לא התקשה מול חברו למכבי ראשל"צ שיקלושי, וגם דבדה הכניע את חברו זנגה - 4:4. מכאן זה הלך לזריקה-זריקה. ננאד טרומבטש מנס ציונה כבש, רוזנטל לא התקשה מול סטראט - 5:5. גיל יעקב הכניע את חברו להרצליה מאריו סאריץ', וסמולר התעקש על הכדור האחרון - והשיג הכרעה - 5:6 בפנדלים, ו-40:41 במשחק. שתי הקבוצות חגגו יחד. 

סמולר בכדור האחרון. (רויטרס)
סמולר בכדור האחרון (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

סמולר סיכם: "תודה לקהל, נהנינו מאוד. הקהל קיבל שואו. זה היה 'ווין-ווין' לכולם. התאמנו המון בשבועיים האחרונים, שיחקנו ביוון ולמשחק הזה באנו באיזי. היה כיף לראות את הצעירים שלנו, הם שיחקו הרבה יותר טוב מאלו המבוגרים יותר. פשוט אירוע נהדר. כל יום שעובר אני מעריך את ההחלטה הזו שהחלטתי להצטרף לסגל הזהב. יש כאן חומר אנושי מצוין, מתאמנים ברמה גבוהה, הנחיתה שלי מגרמניה הרבה יותר רכה".

חגיגה גדולה הייתה על הפרקט בשיתוף הקהל שירד להצטלם עם השחקנים ולבקש חתימות. באירוע נכחו גם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, יחד עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מחזיק תיק הספורט לואיס בר-ניר ואיציק עובדיה מנהל רשות הספורט העירונית. החבורה לחצה יחד עם דורון שמחי, יו"ר איגוד הכדוריד, את ידי השחקנים בפתיחה. אלו הודו לקהל וזרקו כדוריד ליציע.

אבישי סמולר, יוליאן סטראט (ONE)
אבישי סמולר בחיבוק חם עם יוליאן סטראט (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */