יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:38

קופל זימן לפגישה את העובד שהלווה כסף לבכיר

אחרי שנחשפה הפרשה ב-ONE, יו"ר האיגוד יפעל בתקיפות. יו"ר נתניה שלח מכתב ליועמ"ש האיגוד: "טוב יעשה קופל אם יפעל נגד מפר חוקי העבודה"

|
אבנר קופל. הפרשה מסעירה את האיגוד (שי לוי)
אבנר קופל. הפרשה מסעירה את האיגוד (שי לוי)

יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, מתכוון לפעול בתקיפות רבה ואם צריך יסיק מסקנות כלפי מי שמעורב בפרשת הבכיר בהנהלת איגוד הכדורסל שלווה כסף מעובד האיגוד.

לאחר שנחשפה הערב (חמישי) ב-ONE הפרשה שמסעירה את האיגוד אודות חבר הנהלה בכיר שלווה בחודש דצמבר 2011 סכום כסף של כ-280 אלף שקלים מעובד איגוד הכדורסל אשר מקבל משכורת חודשית קבועה מהאיגוד, לא הצליחו בעלי הקבוצות להישאר אדישים לפרשה וחלקם אף העבירו מסרים כאלה ואחרים לאנשי האיגוד.

הסיפור אמנם החל בתקופתו של היו"ר הקודם, שי שני, אך מי שיצטרך לפתור את העניין בתקופה הקרובה הוא היו"ר אבנר קופל, שכבר נתן את ההנחיה ליועצים המשפטיים לבדוק את העניין ולפעול על פי החלטתם. קופל לא מתכוון לעבור בשתיקה על הנושא הזה.

ידוע כי קופל כבר זימן לפגישה את העובד שנתן את הכסף לבכיר כדי לבדוק עימו את כל השתלשלות האירועים. כמו כן כבר ביקש היו"ר התייחסות של בכירים נוספים באיגוד.

קופל יצטרך לפתור את התסבוכת שהחלה בתקופתו של שי שני, שלא ברור מדוע הוא לא פעל בנידון. שני נמצא יחד עם אשתו בשליחות בהונג קונג וברור כי אם הוא ירצה לחזור יום אחד לפעילות בספורט הוא יצטרך לתת הסברים משכנעים על מה שקרה בתקופתו. בכירים בכדורסל העריכו כי היו"ר הנוכחי יפעל ביד נוקשה ביותר כלפי מי שמעורב.

אנבר קופל (משה חרמון)
אנבר קופל. יפתור את התסבוכת? (משה חרמון)
 

במכתב רשמי שהעביר יו"ר ברק נתניה, צביקה ליבר, ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, רונן וינברג, נכתב בין היתר כי: "הואיל והובא לידיעתי כי איגוד הכדורסל קיבל מכתב בימים האחרונים מעורך דינו של עובד באיגוד שבו נטען כי בעל תפקיד בכיר באיגוד לווה כספים מעובד אחר באיגוד בסכומים ניכרים ולא טרח לשלם את חובו, אני פונה אליך בדחיפות מכיוון שבעבר היה הרושם שבאיגוד הכדורסל הדברים נוטים להיסגר בחדרי חדרים ללא שקיפות ציבורית נדרשת מאיגוד המשרת את הציבור ולציבור נוצר הרושם כי איגוד הכדורסל הוא גוף שמסתיר דברים וחבל".

עוד המשיך ליבר במכתבו: "אני קורא לך לפרסם בדחיפות את המכתב שקיבלת ולכנס באופן מידיי ישיבת הנהלה על מנת לדון בהשלכות של פרשה זו על איגוד הכדורסל וחשיפת האיגוד לתביעה בשל היותו מעסיק של אותו עובד שנותר חסר אונים. צעד זה יגביר את אמון הציבור במוסד המנהל את הכדורסל בארץ. כל ניסיון להסתרה ייתקל בהתנגדות חריפה".

צביקה ליבר (יניב גונן)
צביקה ליבר. פנה ליועץ המשפטי של האיגוד (יניב גונן)
 

לסיום הוסיף ליבר בנימה אישית יותר הפונה ישירות אל אבנר קופל: "טוב יעשה יושב ראש האיגוד שלא בקדנציה שלו החלה הפרשה אם יפעל מיד נגד מי שהפר את חוקי העבודה וגרם לעובד האיגוד להגיע לאן שהגיע עתה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */