יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:12

טירוף רונאלדו החל: המשחק בחמישי או בשישי?

יותר מחודשיים למשחק בין ישראל לפורטוגל ובהתאחדות מנסים להזיז את מועדו ליום ה'. המכשול: מאמן האורחת, פאולו בנטו. מאות ימתינו לכוכב

|
כריסטיאנו רונאלדו. כולם מחכים לו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו. כולם מחכים לו (רויטרס)

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל יגיעו לישראל לקראת משחקה מול הנבחרת רק בסוף חודש מארס, אך הטירוף וההתרגשות בשל הגעתו של הכוכב, כבר בשיאם.

המשחק נקבע ל-22 במארס, יום שישי, אך ל-ONE נודע כי ההתאחדות לכדורגל פנתה לגורמים על מנת לנסות ולהקדים את יום המשחק לחמישי במקום בשישי.

כמו כן, ל-ONE נודע גם כן כי גורמים רבים בנבחרת הפורטוגלית כבר הביעו הסכמה להקדמת המשחק, אך מה שעוצר כרגע את הקדמת המשחק זה מאמן הנבחרת הפורטוגלית, פאולו בנטו, שמטיל וטו על קיום המשחק במועדו המקורי. עם זאת, ייתכן והצדדים יגיעו להסכמה בכל זאת והמשחק ייערך בשעה מוקדמת יותר, אך עדיין ביום שישי.

באותו נושא, בתחילת פברואר ידעו סופית על זמני ההגעה, יום ושעת המשחק המדויקים והפורטוגלים כבר ביררו על מלונות בת"א, כאשר שני בתי המלון בהם הם אמורים להתאכסן יהיו הילטון או דיוויד אינטרקונטיננטל.

בנוסף בהתאחדות כבר נערכים לכך ששדה התעופה יהיה מלא בסקרנים, אוהדים ועוד מיני אנשים ולפיכך החליטו שביום זה מלבד אבטחה כבדה שתהיה במקום, יקצו גם סדרנים סמויים של ההתאחדות שייכנסו לכל פעולה בהתאם לכל תרחיש.

פאולו בנטו. יסכים לשחק בשישי? (GettyImages)
פאולו בנטו. יסכים לשחק בשישי? (GettyImages)
 

אין ספק ש-CR7 עוד לא נחת,  אך ההיסטריה אפשר לומר כבר החלה. אנשים רבים ביניהם גם פוליטיקאים כבר ביקשו ועדיין מבקשים שיתאפשר להם להיפגש ולהצטלם עם רונאלדו. אנחנו אומרים, שיהיה בהצלחה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */