יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:42

רק אצל אופרה: ארמסטרונג הודה בשימוש בסמים

אחרי שנים של הכחשות, טוענים בארה"ב כי הרוכב שהושעה לכל החיים התוודה בפני המנחה האגדית בראיון שנמשך שעתיים וחצי. ווינפרי: "הוא הגיע מוכן"

|
לאנס ארמסטרונג. סוף סוף הודה (GettyImages)
לאנס ארמסטרונג. סוף סוף הודה (GettyImages)

זה ממש לא הגיע כרעם ביום בהיר ובכל זאת, קשה להישאר אדישים כאשר מי שנחשב בעבר לרוכב האופניים הגדול בכל הזמנים, לאנס ארמסטרונג, הודה בשימוש בסמים אסורים, כך לפי דיווחים בארצות הברית.

אחרי שנים של הכחשות וטענות מצידו על ציד מכשפות נגדו, התקפל רוכב האופניים והודה בנטילת החומרים במהלך הקריירה, בראיון שהתקיים הלילה (בין שני לשלישי) עם מנחת הטלוויזיה הבלתי נגמרת, אופרה ווינפרי.

ב-USA TODAY פירסמו כי ארמסטרונג התארח אצל ווינפרי בראיון שנמשך לא פחות משעתיים וחצי ובמהלכו הודה לראשונה בקריירה שלו על שימוש בסמים. כזכור, הושעה הרוכב מכל פעילות ושבע זכיותיו בטור דה פראנס בוטלו. 

הרוכב שמעוניין לחזור לתחרויות טריאתלון בעתיד מקווה שבזכות ההודאה יקבל את מידת הרחמים. עוד נודע כי הסוכנות האמריקאית נגד שימוש בסמים צפויה להזמין לתשאול את הרוכב לשעבר במטרה שיענה כל השאלות וימסור לידי הסוכנות פרטים הקשורים לפרשה.

לא ברור האם האמריקני יסכים לענות על כל השאלות ולמסור לידי החוקרים רישומי טלפון או הקלטות, אך הוא יודע שמדובר בצעד ראשון לעבר הסיכוי לקבל הקלה בעונש ההשעייה לכל החיים שספג.      

לאנס ארמסטרונג (רויטרס)
לאנס ארמסטרונג. מקווה לחזור להתחרות (רויטרס)
 

ווינפרי הגיעה לביתו של ארמסטרונג, שם נערך הראיון שישודר ביום חמישי. כאשר שבה לביתו צייצה ווינפרי בטוויטר: "לאנס הגיע מוכן!". המנחה תקדם את הראיון בערוצי תקשורת שונים בארה"ב.

לפי כל העדויות החל ארמסטרונג לנטול את הסמים באמצע שנות ה-90, עוד לפני שחלה במחלת הסרטן. לפי ה-USADA, לא פחות מ-11 חבריו לקבוצה של הרוכב ועוד מקורבים העידו כי הוא נטל חומרים אסורים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */