יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:39

הגרלה קשה מאוד לישראל: פולין, רומניה וטורקיה

גביע הפדרציה: פאר וגלושקו מול הנבחרות החזקות ביותר מהדרגים ה-1 וה-2, האחיות רדוונסקה תגענה לאילת. מנסדורף: "בכל מקרה צריך לנצח נבחרות טובות"

|
פאר וגלושקו. הגרלה לא פשוטה כלל (משה חרמון)
פאר וגלושקו. הגרלה לא פשוטה כלל (משה חרמון)

נבחרת טניס הנשים של ישראל זכתה היום (שני) להגרלה קשה מאוד במשחקי הבית האזורי האירופי של הפדרציה שייערכו באילת ב-6 בפברואר. נבחרתו של הקפטן עמוס מנסדורף, ששויכה לדרג השלישי ברמתו בין הנבחרות, תתמודד עם פולין, הנבחרת החזקה ביותר בדרג הראשון, ועם רומניה, הנבחרת החזקה ביותר בדרג השני.

פולין היא ללא ספק הנבחרת החזקה מבין 16 הנבחרות שתגענה לאילת. בנבחרת מככבות האחיות רדוונסקה: אגה המדורגת רביעית בעולם ואחותה אורסולה המדורגת 31 בעולם.

הנבחרת השנייה בבית הישראלי, בית ג', היא רומניה שאמנם אין לה כוכבות בדרג של רדוונסקה, אך היא מגיעה עם שלוש שחקניות טופ 100: סורנה קריסטאה ה-29 בעולם, סימונה האלפ המדורגת 45 ואירינה קמילה בגו מהמקום ה-55.

מול שתי הנבחרות האלה צפויים לישראליות שחר פאר (90) ויוליה גלושקו (176) משחקים קשים מאוד, ותסריט של סיום בראש הבית כדי להתמודד על העלייה לבית העליון נראה סנסציוני. הנבחרת החלשה בבית הישראלי היא נבחרת טורקיה שהישראליות יהיו חייבות לנצח כדי להימנע ממאבקי ירידה לבית אזורי נמוך יותר.

אגה רדוונסקה מודה לקהל. בקרוב באילת (GettyImages)
אגה רדוונסקה מודה לקהל. בקרוב באילת (GettyImages)
 

"כל הבתים קשים וכדי לעלות חייבים לנצח נבחרות טובות, כך שההגרלה לא ממש משנה", אמר קפטן הנבחרת, עמוס מנסדורף. "יש הרבה נבחרות חזקות שיגיעו לישראל וזאת הזדמנות מצוינת לחובבי הטניס לראות שחקניות מהטובות בעולם, ולבוא ולתת לנבחרת הרגשה ביתית". מאמן הנבחרת, תומק דנק, אמר: "זאת הגרלה קשה מאוד גם על הנייר וגם על המגרש. יחד עם זאת, אנחנו נעשה הכנה טובה. אני מקווה שהבנות יגיעו בכושר טוב. נעשה את המקסימום".

ויקטוריה אזרנקה הראשונה בעולם ונבחרתה נבחרת בלארוס, ישחקו בבית 1 הכולל גם את אוסטריה עם טמירה פאצ'ק, קרואטיה וגאורגיה. בית 2 כולל את הנבחרת הנוצצת של בריטניה בהנהגתה של ג'ודי מארי, עם לאורה רובסון והתר ווטסון, לצד פורטוגל, הונגריה ובוסניה . בית 4 כולל את סלובניה, הולנד, בולגריה ולוקסמבורג.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */