יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:40

רמת חן תנסה להיצמד לאליצור רמלה המאכזבת

הקבוצה של שיקי פלח תפגוש את זו של עדן ענבר ב-19:40 (חי ב-ONE) ותקווה להנחיל לה הפסד רביעי ברצף. ראשל"צ מול חולון, נתניה נגד אשדוד

|
אורטל אורן. תיעדר בעקבות פציעה (יניב גונן)
אורטל אורן. תיעדר בעקבות פציעה (יניב גונן)

מחזור מספר 14 בליגת העל לנשים ייצא לדרך ועד לתום העונה נשארו מלבד המחזור הקרוב, עוד ארבעה מחזורים. מלבד מכבי אשדוד, עבור כל הקבוצות, המשחקים שנותרו קריטיים לגבי המיקום לקראת הפלייאוף העליון והתחתון.

במשחק המרכזי ב-19:40 תיפגשנה שתי קבוצות שמגיעות אחרי הפסדים. הראשונה היא מכבי רמת חן שאמנם הצליחה לנצח את רמת השרון ולשבור נאחס של לא מעט שנים מול הקבוצות הגדולות, אלא שביום חמישי הפסידה הקבוצה של שיקי פלח לאליצור חולון ונמצאת במאזן של חמישה הפסדים מול שישה נצחונות. 

בצד השני ניצבת אליצור רמלה, אחרי שלושה הפסדים רצופים: לאליצור נתניה, להפועל פתח תקווה ולמכבי אשדוד. רמלה נמצאת במקום השני בטבלה, גם היא עם חמישה הפסדים ולכן המשחק בזיסמן קריטי לשתי הקבוצות. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD בהוט ובאתר.

רמלה תחסר את הגארדית אורטל אורן שתמשיך להיעדר בעקבות פציעה בשריר. בצד השני, רמת חן שצירפה את אייבורי לאטה תצטרך להציג משחק טוב יותר מאשר בחמישי האחרון, אז לאטה קלעה 15 נקודות, אך לא הצליחה להוליך את קבוצה לניצחון ראשון בקדנציה השלישית שלה במועדון. 

שיקי פלח. משחק לא קל מול רמלה (יניב גונן)
שיקי פלח. משחק לא קל מול רמלה (יניב גונן)
 

במשחקים נוספים וחשובים שייערכו במחזור, הפועל ראשון לציון והגארדית החדשה, ריקוונה וויליאמס, תארח את הקבוצה המשתפרת של ראובן נויברגר, אליצור חולון ב-19:00. הפועל פ"ת תארח את גליל עליון למשחק שהוא על עונה שלמה מבחינת שתי הקבוצות (19:30, מתנ"ס עלומות), והאחרונה בטבלה, אליצור נתניה, בלי זהר רייזמן על הקווים, אך עם שמחה לב צור, תנסה לעצור את רצף הניצחונות הבלתי נגמר של הדאבליסטית מכבי אשדוד (19:00).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */