יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:43
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

קרלוס בספק לב"ש, אוסקר: צריך סבלנות עם פריצה

הבלם לא השלים את האימון לקראת 20:50. המאמן: "אני צריך את פריצה עד סוף העונה". טיבי: "אם הוא לא היה טוב הוא לא היה פה". בכורה לגזל בב"ש

|
ראדה פריצה באימון מכבי (משה חרמון)
ראדה פריצה באימון מכבי (משה חרמון)

מכבי תל אביב תפגוש ב-20:50 את הפועל באר שבע למשחק שינעל את המחזור ה-18 בליגת העל. המאמן אוסקר גארסיה דיבר על המצב של הקבוצה רגע לפני ב"ש: "אני מאוד אוהב שיש סגל רחב עם כמה שחקנים בכל עמדה. ראדה פריצה לא התאמן הרבה, אבל יש לו יכולות רבות והוא יתרום לנו בהמשך העונה. פריצה יהיה בסגל. אני עדיין לא יודע אם קרלוס גארסיה יהיה בסגל. בכדורגל אין נקמה, אני לא חושב לנקום בב"ש, אלא איך לנצח בשביל לצבור נקודות".

אוסקר הוסיף על פריצה: "צריך סבלנות איתו, הוא לא שיחק זמן רב. יש לו דברים שאולי חסר לנו קצת בקבוצה. אני צריך אותו עד סוף העונה, אז הוא ייכנס לאט לאט לעניינים. משמח שווינסנט אניימה זכה לכבוד באפריקה, הוא משלנו".

הבלם איתן טיבי הוסיף: "כל משחק חשוב עבורנו. רצינו לנצח גם במשחק הקודם למרות שלא הצלחנו. ננסה לעשות את המשימה מול הפועל ב"ש. אין ספק שפריצה שחקן טוב. אם הוא לא היה שחקן טוב הוא לא היה במכבי. הוא יוסיף מאבקים לסגל. מעצמי אני מצפה להיות טוב יותר ולקחת יותר אחריות. אני שמח שהכל בסדר כרגע, אבל יש עוד דרך ארוכה ויש עוד מה לשפר".

הבלם הוסיף: "השתנו דברים מאז המשחק האחרון מול ב"ש. אנחנו יותר מחוברים ומנוסים מאז המשחק ההוא".

גארסיה מחכה לאלישע לוי

הצהובים ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המפגש מול ב"ש, כשהבלם קרלוס גארסיה לא השלים אימון מלא ועדיין בספק גדול למפגש מול הקבוצה של אלישע לוי. קרלוס סובל ממתיחה בשריר הירך וביומיים האחרונים ערך אימוני ריצה בלבד. אחרי שהקבוצה תתכנס לפני היציאה לבית מלון יכריע הצוות הרפואי אם הוא יעמוד לרשות הקבוצה. בהיעדרו, ייתכן ששרן ייני יתפוס את מקומו לצידו של איתן טיבי. אם ייני ישחק בעמדת הבלם, רפי דהן וחסן אבו זייד יתמודדו על חולצת ההרכב כשגם גונסאלו גארסיה נמצא בתמונה.

חסן אבו זייד. עשוי לפתוח בהרכב (משה חרמון)
חסן אבו זייד. עשוי לפתוח בהרכב (משה חרמון)
 

החלוץ ראדה פריצה, שערך גם הוא אימון ריצה בלבד בגלל כאבים בגב, ינסה להתאמן בתקווה לערוך את הבכורה שלו מול הקבוצה מבירת הנגב. עם זאת, במכבי הבהירו שהם רוצים להכניס את החלוץ בהדרגה לכושר אחרי שלא שיחק בשלושת השבועות האחרונים.

איתן טיבי (משה חרמון)
איתן טיבי. "מצפה מעצמי לקחת יותר אחריות" (משה חרמון)
 

במהלך היומיים הקרובים ינסו במכבי לסגור את עסקת ערן זהבי שנמצא בארץ ולא המריא בסוף השבוע לאיטליה אחרי שקיבל אישור מראשי הרוסנרו לשוב לאיטליה רק ביום שלישי. במכבי ממתינים להחלטה של הקשר עצמו שכבר קיבל הצעה, אותה מכנים במועדון: "נדיבה ומספקת", בהנחה שגם לקשר ברור שלא ישתכר בארץ בסכומים שהרוויח באיטליה.

ראדה פריצה ואלירן עטר. יש סיכוי שישחקו ביחד? (משה חרמון)
ראדה פריצה ואלירן עטר. יש סיכוי שישחקו ביחד? (משה חרמון)
 

הרכב משוער: ברק לוי, סטיב גורי, שרן ייני (קרלוס גארסיה), איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, רפי דהן (חסן אבו זייד), מהראן ראדי, דור מיכה, מונס דאבור, אלירן עטר.
 

בכורה לגזל, ספסל מקומי להפועל ב"ש מול מכבי ת"א
עם הרכב חסר מאוד ובלי שישה שחקני סגל שחלקם הגדול גם שחקני הרכב קבוע, הפועל ב"ש תפגוש את הצהובים מת"א.

"המשחק מול מכבי אחד המשחקים הקשים אבל אין משחק שאנחנו חושבים שלא ניתן לקחת בו נקודות", אמר אלישע לוי, "נעלה לכל מגרש על מנת לנצח במיוחד בגלל העובדה שבחודש האחרון צברנו רק נקודה אחת".

שחקני הפועל ב&qout;ש באימון (משה חרמון)
אלישע לוי עם שחקני הפועל ב"ש באימון. דרוכים לקראת מכבי (משה חרמון)
 

לאוסטין אג'ידה (אליפות אפריקה), דיא סבע ורועי קהת (סעיף בחוזה), אבירם ברוכיאן (מורחק) מצטרפים גם הקפטן אביתר אילוז והקשר/חלוץ ניקולאס פלצ'וק שסובלים ממתיחה בשריר התאומים ולא יתלבשו למשחק.

קלמי סבן יחליף את אילוז בעמדת המגן הימני ויפתח מול קבוצתו לשעבר כשגם רביד גזל שעשה רק שלושה אימונים מאז שהצטרף מקריית שמונה, יערוך בכורה בהרכב של אלישע לוי שיתגבר את מרכז המגרש גם עם וויליאם סוארס ופטריק אוסיאקו.

קלמי סבן (יוסי ציפקיס)
קלמי סבן. יפגוש את האקסית (יוסי ציפקיס)
 

החלוץ הבוסני סאשה קאייקוט, שוחרר וחזר לארצו כחלק מההסכם בין המועדונים על תקופת המבחנים שלו. בקבוצה מבירת הנגב יבחנו מספר מועמדים נוספים בטרם יקבלו החלטה על החתמת חלוץ נוסף ועד שזה יקרה, עידו אקסברד ימשיך להיות חלק מהקבוצה.

אגב, אקסברד עשוי לפתוח ב-11 של אלישע לוי כשהמאמן עדיין מתלבט בינו לבין דובב גבאי בחוד ההתקפה. הבלם הצעיר בן והבה שהושאל מקריית שמונה עד סוף העונה במטרה לחזק את החלק האחורי יהיה בסגל למשחק.

הבשורה הגדולה מבחינת אוהדי הקבוצה היא שחמישה שחקנים צעירים שרובם יוצאי מחלקת הנוער של המועדון יתלבשו למשחק. מדובר בלוטם זינו, שמעון לוגסי, פיראס עוואד, יוני אוזן ואלירן סולימנפור שישמש כשוער משנה לגליל בן שנן. כמה מאות אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למרכז.

עידו אקסברד בועט פנדל (שי לוי)
עידו אקסברד. בינתיים לא עוזב (שי לוי)
 

הרכב משוער: גליל בן שנן, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, רביד גזל, פטריק אוסיאקו, סיראז' נסאר, תומר סוויסה, עידו אקסברד (דובב גבאי).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */