יום שבת, 21.09.2024 שעה 05:56

בייגל בייגל: רדוונסקה זכתה בסידני עם 0:6 ו-0:6

הפולניה ("שבועיים מדהימים") השיגה תואר שני רצוף אחרי שרמסה את סיבולקובה. טומיץ' מול אנדרסון בגמר הגברים. הוברט: וסנינה וברתל בגמר

|
רדוונסקה מנשקת את הגביע בסידני (רויטרס)
רדוונסקה מנשקת את הגביע בסידני (רויטרס)

אגה רדוונסקה קטפה הבוקר (שישי) את התואר השני הרצוף שלה ב-2013, כשדרסה בגמר טורניר סידני את דומיניקה סיבולקובה הסלובקית 0:6 ו-0:6 תוך שעה וחמש דקות.

הסלובקית, שניצחה השבוע שלוש שחקניות טופ 10 (קביטובה, אירני וקרבר), הייתה צמודה לפולניה במשחקונים במערכה הראשונה, אבל לא הצליחה לנצל נקודות שבירה או נקודות משחקון, וקיבלה 'דאבל בייגל', שהיא תוצאה נדירה מאוד ברמות האלה כמו בגמר טורניר חשוב כמו סידני, המשמש הכנה אחרונה לאליפות אוסטרליה הפתוחה.

זה היה הנצחון השמיני ברציפות של רדוונסקה, שזכתה בשבוע שעבר בטורניר אוקלנד. "זה טניס וקורים דברים כאלה, אבל אני מרגישה רע כי לא הגיעה לי כזו תוצאה", אמרה סיבולקובה בסיום. "אלו היו שבועיים מדהימים. ניצחתי שני טורנירים בלי להפסיד מערכה אחת. אם אשחק ככה במלבורן, זה יהיה נפלא", סיכמה רדוונסקה שתגיע בסוף החודש לישראל למשחקי הפדרציה.

בגמר טורניר הגברים המקביל, ישחקו ברנרד טומיץ' האוסטרלי וקווין אנדרסון מדרא"פ. טומיץ' ניצח את אנדראס ספי מאיטליה 6:7 ו-4:6. אנדרסון מנע מז'וליאן בנהטו הצרפתי , את חלום התואר הראשון כשגבר עליו 6:3, 4:6 ו-5:7.

בגמר טורניר הוברט לנשים עלתה אלופת השנה שעברה, מונה ברתל לגמר עם 4:6 ו-4:6 על קריסטין פליפקנס. ברתל תשחק בגמר עם אלנה וסנינה שניצחה 2:6 ו-2:6 את סלואן סטיפנס האמריקנית.

סיבולקובה ממררת בבכי בסיום (רויטרס)
סיבולקובה ממררת בבכי בסיום (רויטרס)
 

דוד פרר ופיליפ קולשרייבר ישחקו בגמר טורניר אוקלנד. הספרדי, 1 בטורניר ואלוף השנה שעברה, ניצח 1:6 ו-2:6 את גאל מונפיס מצרפת. הגרמני, 2 בטורניר, ניצח את סאם קווארי 4:6 ו-6:7.             

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */