יום שני, 08.07.2024 שעה 05:22
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

80:91 לגליל בבאר יעקב, נהריה גברה על נס ציונה

חניכיו של ברתנא ("נישאר צנועים") השיגו ניצחון חשוב בתחתית, המוליכה ספגה הפסד ראשון לאחר 10 משחקים. ר"ג וקריית אתא ניצחו. צפו בתקציר

|
אבישי גורדון מאושר. ניצחון חשוב לגליל
אבישי גורדון מאושר. ניצחון חשוב לגליל

הפועל גליל עליון ניצחה הערב (שלישי) במשחק התחתית את מכבי באר יעקב 80:91 במסגרת המחזור ה-12 בליגה הלאומית. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD ב-HOT וכמו כן גם באתר.

בעקבות הניצחון עלו האדומים למקום התשיעי בטבלה על חשבון היריבה שלה במשחק.

לורנס ווסטברוק הצטיין בשורות האורחים עם 26 נקודות וחמישה אסיסטים שעשו את המהפך. משחק טוב גם לאבישי גורדון עם 16 נקודות וחמישה ריבאונדים. מהצד השני היו אלה ינעם אירם עם 25 נקודות במשחק ענק ואיגור סימין שקלע 18 נקודות שלא עזרו לקבוצתו.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של המארחים שהגיעו ליתרון שיא במהלך הרבע השני של 12 נקודות ובסיום, 43:50.  ברבע השלישי חזרה גליל למשחק וצימקה בסיומו לחמש נקודות בלבד, 65:70.

לרבע הרביעי עלתה רק הקבוצה של זיו ברתנא אל מול יכולת חסרת אונים של באר יעקב שהתעקשה בכח להפסיד את המשחק שהיה מונח בכף ידה לאורך שלושה רבעים.

קלעו למכבי באר יעקב: ינעם אירם 25 נק', איגור סימין 18 נק', באריין לאינג 16 נק', ג'רמיין הול 13 נק, אבי אליהו 4 נק', צפריר וולפר 4 נק'.

קלעו לגליל עליון: לורנס ווסטברוק 26 נק', אבישי גורדון 16 נק', גארי ג'ונסון 14 נק', ליאור סרף 13 נק', אנטון קזרנובסקי 9 נק', שי זלץ 6 נק', לירן שוורצוולט 5 נק', רון סבג 2 נק'.

צפו בגליל עליון מנצחת את באר יעקב

ברתנא: "ניצחון חשוב, נישאר צנועים"
מאמן המנצחת, זיו ברתנא: "שמח שעשינו את השינוי. זהו ניצחון חשוב כי שיחקנו עם הגב לקיר. אנחנו מקום תשיעי כרגע וזה טוב לנו אבל שואפים ליותר. בכל מקרה נשאר צנועים ונקווה להשיג עוד ניצחונות. כל הכבוד לשחקנים שעשו מאמץ גדול". אחד מהגורמים לניצחון, ליאור סרף: ניצחון גדול אחרי תקופה לא טובה נקווה להמשיך הלאה".

מאמן המפסידה, ירון אביב, נשמע מאוכזב בסיום: "לא היו לנו אנרגיות בסיום, וזה מה שהפסיד לנו את המשחק".
 

רבע ראשון 22:29 למכבי באר יעקב
ג'ונסון היה עם הנקודות הראשונות במשחק עבור גליל דקה וחצי מתחילת המשחק. 5:09 לסיום הרבע הראשון החלו המארחים לברוח, כאשר פתחו פער של שבע נקודות, 7:14. ג´רמיין הול פתח טוב עם שמונה נקודות אצל באר יעקב. גליל ניסתה לעצור את הסחף ולקחה פסק זמן ראשון במשחק. ריצת 0:7 של האדומים מהגליל הורידה את ההפרש לשתיים בלבד. 20:22 לאורחת, הרבה בזכות ג'ונסון שקלע תשע נקודות עד לאותו שלב. 20 שניות לסיום הרבע צלף סימין שלשה והעלה את קבוצתו שוב ליתרון של שבע נקודות, 22:29.

הול (יניב גונן)
הול. רבע ראשון טוב לשחקן (יניב גונן)
 

מחצית ראשונה: 43:50 למכבי באר יעקב
באר יעקב לא נתנה לגליל להתקרב ושתי דקות בתוך הרבע השני הובילה בשמונה הפרש, 24:32. עבירה בלתי ספורטיבית לזכות המארחים, 7:51 לסיום הרבע הגדילה את הפער לתשע, 24:33. אירם לקח על עצמו את המשחק באותם דקות והגיע לשמונה נקודות עבור קבוצתו של ירון אביב. שלשה נהדרת של גורדון, 5:45 לסיום המחצית הורידה את היתרון לשבע בלבד, 29:35. 3:30 לסיום הרבע עלו המארחים ליתרון שיא של 13 נקודות, 32:45. ג'ונסון שקלע תשע נקודות ברבע הראשון עבור גליל, נחלש ולא קלע אף נקודה ברבע השני. לקראת סוף המחצית צמצמו חניכיו של זיו ברתנא את ההפרש בחזרה לשבע בלבד, 43:50 לזכות באר יעקב.

באר יעקב שולטת במשחק (חגי ניזרי)
באר יעקב שולטת במשחק (חגי ניזרי)
 

רבע שלישי 65:70 למכבי באר יעקב
גליל לא הצליחה לצמק את הפער והתחילה להראות סימני כניעה כאשר הפער מבאר יעקב צמח ל-12, 47:90, 6:59 לסיום הרבע השלישי. גליל לא אמרה נואש ובעזרתו של ווסטברוק צמקה את הפער מהיריבה לארבע בלבד, 59:55, 3:17 לסיום הרבע השלישי. 1:45 לסיום, השוותה גליל ל-63:63 איזה רבע אדיר לאדומים.

מלחמה על כל כדור (חגי ניזרי)
מלחמה על כל כדור (חגי ניזרי)
 

סיום 80:91 לגליל עליון
האם גליל יצליחו לעשות מהפך ולנצח את המשחק? 8:44, ווסטברוק המשיך לככב ועם הנקודה ה-21 שלו השווה ל-71:71. איזו דרמה בהיכל. גליל עלתה ליתרון ראשון, 7:32 לסיום, 71:73. 4:38 לסיום, שלשה של האדומים העלתה את יתרונם לארבע, 75:79. באר יעקב לא תפקדה באותן דקות ו-1:45 לסיום עלתה גליל לשש יתרון, 80:86. אליהו החמיץ שלשה, דקה לסיום וקבע סופית, שגליל תנצח את המשחק.

הפסד לנס ציונה, ניצחונות לעפולה, עירוני ר"ג והוד השרון
עירוני נהריה הנחילה לעירוני נס ציונה הפסד ראשון אחרי 10 ניצחונות רצופים. הצפונים שניצחו בתוצאה 72:88 שלטו במשחק מהרגע הראשון ולא הותירו לחניכיו של נדב זילברשטיין שום סיכוי.

נדב זילברשטיין (משה חרמון)
נדב זילברשטיין. לא מרוצה הערב (משה חרמון)
 

עירוני עפולה, שצירפה לשורותיה לאחרונה את שמוליק ברנר הנפלא, ניצחה את אליצור יבנה 75:90. הרכז הוותיק שהוכיח את עצמו מהרגע הראשון, סחף את עפולה לניצחון מרשים בעזרתם הנדיבה של עוז בלייזר (26 נק' ו-17 רב') ואלן דרהאם (19 נק' ו-11 רב') שהיו גדולים מדי על האורחים מיבנה.

מכבי הוד השרון גברה בחוץ 68:80 על הפועל כפ"ס/כוכב יאיר בדרבי השרון. האורחים שבמחזור הקודם הובסו על ידי נס ציונה חזרו למסלול הניצחונות הודות ליכולת אדירה של בובי ווקר שסיים עם 30 נקודות.

למרות סגל דליל, ניצחה עירוני ר"ג בזיסמן את אליצור רמלה החלשה 69:84. חניכיו של עמי נאווי אמנם ירדו מהרבע הראשון בפיגור 19:16 אך יכולת מצויינת של עמית תמיר (23 נק' ו-12 רב') סידרה לרמת גנים את הניצחון הצפוי.

עמי נאווי (משה חרמון)
עמי נאווי. ניצחון צפוי לר"ג (משה חרמון)
 

מכבי קריית גת הפסידה בביתה לעירוני קריית אתא בתוצאה 93:78. אחרי רבע ראשון צמוד, חניכיו של שרון אברהמי ברחו למקומיים והשיגו ניצחון חשוב אחרי שלושה הפסדים רצופים.

במשחק שנעל את המחזור, ניצחה הפועל טבעון/מגידו את מכבי קריית ביאליק בתוצאה 70:81. משחק מצויין של הצמד נועם לוי (17 נק') וגרג מארי (22 נק') סידר לאוהד יתום ניצחון שני מאז שמונה למאמנה של טבעון

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */