יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:40
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

זהבי יצטרף ביומיים הקרובים, סטיב גורי יישאר?

ברגע שהזכות של הפועל תפוג, הקשר יעבור למכבי שאישרה התשלום לפאלרמו. מחמאות למגן אחרי ה-0:0 עם ק"ש. טיבי: "תיקו תוצאה טובה". צפו בתקציר

|
גורי וטיבי. המגן השתלב באיחור (יניב גונן)
גורי וטיבי. המגן השתלב באיחור (יניב גונן)

במכבי תל אביב עשו אמש את הדרך הארוכה מקריית שמונה לקריית שלום אמנם רק עם נקודה אחת, אבל בשביעות רצון רבה לאור התפתחות המשחק, או יותר נכון, מזג האויר הסוער שליווה את השחקנים לאורך 90 הדקות. "להוציא תיקו בקריית שמונה זה לא קל. לנצח כמובן שקשה, זה מגרש ביתי, צריך לדעת גם לצאת בתיקו בתנאים קשים", סיכם אקס האלופה ובלם המוליכה, איתן טיבי, את ה-0:0.

אך לפני סיכום ה-0:0, לצהובים סדר יום עמוס במיוחד כאשר ראשון להצטרף השבוע לקבוצה באופן רשמי יהיה החלוץ השבדי, ראדה פריצה, שסיכם את תאניו במועדון, עבר בדיקות רפואיות, ויחתום היום לשנה וחצי.

אליו יחבור ביומיים הקרובים הקשר, ערן זהבי, שבמכבי כבר אישרו את התשלום על העברתו מפאלרמו וכעת ימתינו שהמכשול בדמות זכות הראשונים שיש להפועל עליו תתפוגג ביממה הקרובה, כדי שכל הפרטים יסוכמו והקשר יוכל לחתום.

במקביל במכבי ממשיכים לחפש אחר מגן. המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, צפה אמש מקרוב אחרי אלעד גבאי, שבקריית שמונה הבהירו כי יום ראשון היה המועד האחרון בו יכולה הייתה המוליכה לרכוש אותו, אולם הצהובים עשויים לשוב לשולחן המו"מ.

ונחזור לסיכום המשחק. בקרית שלום הביעו הרבה שביעות רצון מהלחימה והריכוז שהציגו השחקנים לאורך 90 דקות, אך במיוחד זכו למחמאות השוער, ברק לוי, שהשאיר הרבה נקודות למחשבה לצוות המקצועי בחודש בו ייעדר וינסנט אניימה. המגן, יואב זיו, היה מאלו שהחמיאו לשוער הצעיר: "ברק פשוט השתלב בטבעיות וזרם לתוך המשחק, הוא נכנס לתפקיד מצוין, אני מקווה שימשיך ככה".

צפו: גשם ושלוליות אצל ק"ש ומכבי

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא המגן הימני, סטיב גורי. השחקן מחוף השנהב, שנראה כי נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון בינואר הקרוב, היה מהמצטיינים על המגרש וקיבל הרבה מחמאות מחבריו ומהצוות המקצועי. “דווקא נראה שגורי לאט לאט נכנס לעניינים", אמר שחקן בקבוצה, “יהיה מעניין אם ישחררו אותו בינואר". נראה כי בשבוע הקרוב צפויות להיות התפתחויות בנוגע למגן, ואם תגיע הצעה רצינית לגביו מאנגליה, כמו שהדיווחים מספרים, במכבי לא יעמדו בדרכו. אגב, עזיבתו האישית של גורי עשויה להוביל לחיזוק זר נוסף. אגב במועדון ציינו גם את מושיקו לוגסי שלמרות שכמעט ולא זכה לדקות משחק, העונה הרשים בשני המשחקים האחרונים בהם שיחק.

במכבי ניסו להימנע בלתרץ את התוצאה במזג האוויר אך גם לשחקנים קשה היה להתעלם מכר הדשא הבוצי והשלוליות שקטעו את הרצף. "היה משחק לא פשוט בתנאים לא קלים. המגרש הוצף, עשינו את המירב, לא ניצחנו, אבל תיקו זאת גם תוצאה טובה”, ציין טיבי ש'זכה' לקבלת פנים קשה מצד אוהדי קריית שמונה: "לא ציפיתי ליחס כזה מהקהל אבל הם לא חייבים לי כלום, אני צריך להגיע ולעשות את שלי על המגרש".

"מודים לאוהדים שבאו ותמכו בנו"

בניגוד לטיבי, זיו התקשה לומר שהוא מסתפק בנוקודה במשחק החוץ: "ברור שאנחנו לא מסתפקים בנקודה. גם הגענו לכמה מצבים לא רעים בכלל, ובתנאים שהתפתחו במגרש, היה קשה מאוד לייצר מצבים, אני חושב שאנחנו אף פעם לא מסתפקים בנקודה”. עם זאת, המגן התייחס לחצי הכוס המלאה והבהיר: "זה שידענו לא לספוג מראה משהו מבחינת האופי שלנו".

על ההחלטה אם המשחק היה ראוי להיות משוחק במזג אוויר שכזה אמר זיו: "זה לא היה בלתי אפשרי לשחק במגרש הזה, אבל זה היה קשה מאוד. לא בגלל הגשם כמו בגלל השלוליות שנוצרו, במקומות שלא התנקזו. הכדור נעצר בתוך השלוליות והיה קשה מאוד. בסך הכל בתחילת המשחק המגרש היה מצוין אבל הגשם לא פסק לרגע ובשריקת הפתיחה המגרש היה תקין לחלוטין".

צפו: ניתוח של ק"ש מול מכבי ת"א

בקבוצה ציינו בגאווה את 478 האוהדים שעשו את הדרך הקשה מהמרכז לצפון במזג האוויר ובתנאים הלא פשוטים. "מגיע כל הכבוד לאוהדים שלנו, שיצאו לנסיעה הארוכה בחוסר ודאות אם המשחק בכלל יתקיים. הם יצאו מתל אביב הרבה לפני שהוחלט על קיום המשחק, עודדו בלי הפסקה, בגשם הסוחף ומגיע להם כל הכבוד. הם באים מאהבה ואנחנו מחוייבים לעשות את העבודה על הדשא גם בשבילם, הם פשוט מעודדים בכל תנאי".            

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */