יום שבת, 06.07.2024 שעה 15:29
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 60 - 84
  • הפועל י-ם

63:65 לרמת חן על רמה"ש, משחק נהדר לפורת

הגארדית המצוינת קלעה 18 נק'(כולל שלשה קריטית לקראת הסיום), 23 לגריי לאסון בצד השני. רמלה הופתעה בפ''ת 75:66, גליל עליון גברה על נתניה

|
ברמת חן מרוצות אחרי עוד ניצחון (משה חרמון)
ברמת חן מרוצות אחרי עוד ניצחון (משה חרמון)

אחרי שהביסה במחזור הקודם את הפועל ראשון לציון, מכבי רמת חן המשיכה במומנטום הטוב וניצחה הערב (שני) 63:65 את הרבלייף רמת השרון במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנשים. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50, 550 ב-HD בהוט כמו גם כאן באתר.

המארחת פתחה את המשחק טוב יותר, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 9:14. מאמן הקבוצה, שיקי פלח, בוודאי היה מרוצה מהפתיחה של השחקניות שלו, שנראו רעבות מהרגע הראשון.

אורנה אוסטפלד לא אהבה את מה שראתה, וככל הנראה שטפה את השחקניות שלה, שעלו לרבע השני בטירוף. הבנות באדום נראו הרבה יותר טוב מאשר ברבע הראשון, נלחמו על כל כדור וירדו למחצית ביתרון 28:34.

הרבע הרביעי היה נהדר. למרות שכדורסל גדול לא ממש ראינו, המתח היה בשיאו ושתי הקבוצות פשוט סירבו להרים ידיים. הקבוצה של שיקי פלח הייתה מעט יותר עקשנית, שמרה על ריכוז גבוה, והיא הצליחה לסיים את המשחק כמנצחת, עם 63:65 צמוד בסיום.

קלעו למכבי רמת חן: קארימה כריסטמס 20 נקודות ו-16 ריבאונדים, שירי פורת 18, ג'נה סמית' 14, קאדיג'ה ראשדן 7 וסטארה דיגראפנריד, רוני בן נון ולירן בוכריס 2 כל אחת. 

קלעו להרבלייף רמה"ש: אלכסיס גריי לאסון 23 נקודות, קיילי מקלארן 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, אלישיה קלארק 8, בריאן ג'נוארי 7, בראשידה אלוהים 6, לייני סלווין 2 ויעל אהרונוב 1.

צפו: רמת חן ניצחה את רמה"ש

רבע ראשון - 9:14 לרמת חן
מזל טוב לשירי פורת. הגארדית אחראית על הסל הראשון במשחק, עם קליעה נקייה מחוץ לקשת, שקבעה 0:3 לזכות רמת חן. נקודה של אהרונוב מקו העונשין צימקה את ההפרש לשלוש, 10:7. ניסיון זריקה של מקלארן עם הבאזר נכשל, ורמת חן ירדה בסיום הרבע הראשון ביתרון 9:14.

מכבי רמת חן נגד רמה&qout;ש (לי נוף) (ONE)
מכבי רמת חן נגד רמה"ש (לי נוף)
 

רבע שני - 28:34 לרמה"ש
מקלארן, שנכשלה לקלוע עם סיום הרבע הראשון, פתחה את הרבע השני עם נקודות לזכות רמה"ש, שהורידו את ההפרש לשלוש בלבד, 14:11. אחרי שהייתה בפיגור עד עתה הצליחה האורחת לעלות ליתרון ראשון עם סל של אלוהים מתוך הצבע, 16:18, שבע דקות לסיום הרבע השני.

רמת חן ניסתה להישאר במשחק אבל רמה"ש פתחה מבערים ועלתה לעשר הפרש אך שלשה של שירי פורת השאירה את המארחת במשחק והקבוצות ירדו למחצית כשרמה"ש ביתרון 28:34. 

רבע שלישי - 47:48 לרמה"ש
נקודות של ג'נה סמית' בפתיחת הרבע, צימקו את ההפרש במעט, האמריקנית העלתה את מאזנה לעשר נקודות. פורת, שפתחה את המשחק טוב הצליחה להעלות את רמת חן ליתרון ראשון אחרי דקות ארוכות של פיגור עם שתי נקודות קלות, 36:37 חמש דקות לסיום הרבע השלישי.  רמת חן התחילה לברוח אבל אלישיה קלארק צלפה שלשה מדוייקת והקבוצות סיימו את הרבע כשרמה"ש ביתרון נקודה, 47:48.

סיום - 63:65 לרמת חן
הקבוצות עלו לרבע האחרון עם נקודות מהקו של גריי לאוסון מרהמ"ש, היתרון שלה, 49:52. הבנות של פלח מסרבות להיכנע. אחרי שרמה"ש הגדילה מעט את ההפרש, נקודות מהקו של רושדאן צימקו את ההפרש לשתיים בלבד, 58:56. פורת, עליה רשמנו הרבה במהלך הידיעה, הבריקה שוב עם שלשה נהדרת במאני טיים, שהעלתה את קבוצתה ל-58:61 פחות מדקה לסיום. רמת חן הצליחה בסופו של מותחן לנצח, זה נגמר ב-63:65 לזכותה.

הפועל פ''ת הפתיעה את אליצור רמלה
הפתעת המחזור הגיעה מפ"ת שם הצליחה הקבוצה המקומית אחרי שישה הפסדים רצופים לנצח 66:75 את אליצור רמלה ולסבך את המצב בתחתית. רמלה הצליחה להוליך בהפסקה 30:35 אלא שהחצי השני היה שייך לפ"ת ולונסה גידן שהריצה את פ"ת לניצחון חשוב והנחילה לרמלה את הפסדה השני ברציפות.

קטיה לויצקי. הפסד נוסף לרמלה (יניב גונן)
קטיה לויצקי. הפסד נוסף לרמלה (יניב גונן)
 

קלעו לפ"ת: גיידן 20, גרדנר 18 (10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), הינטון 10, וושינגטון ואמסלם 5 כ"א. קלעו לרמלה: הייטווואר 23 , לויצקי וג'ונסון 11 כ"א, אפשטיין וצ'ונס 8 כ"א, ג'יימס 5.

גליל עליון גברה על נתניה בהארכה
בקרב חשוב על המקום בחצי העליון של הטבלה אירחה גליל עליון את אליצור נתניה והצליחה לנצח בהארכה 91:101. גליל של עידן ביר קיבלה בחזרה את אדואורה אילנו שרשמה משחק מעולה מבחינתה וקלעה 34 נק'. יחד איתה ביום מצוין גם כן הייתה קריסטין פלורס שבקיץ עוד חשבו בנתניה להחתימה, אך הערב קלעה 22 נק' על הראש של הקבוצה של זהר רייזמן. עוד קלעו לגליל: סידני קרטר ובריטני קרטר 13 נק', ענבר לברון 11, דר שנפ וירדן גוט 3 נק' כל אחת ורז שועה 2 נק'.

זהר רייזמן. לא הצליח לרשום ניצחון הפעם (מור שאולי)
זהר רייזמן. לא הצליח לרשום ניצחון הפעם (מור שאולי)
 

קלעו בנתניה: הארט 24 נק', צ'סטי ריד 18 נק', קרין אגסי 16 נק', מאוריטה ריד 11 נק', קייטלין רדמון 8 נק', ענבל מזרחי וניקי וויליאמס 6 נק' כל אחת.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */