יום רביעי, 03.07.2024 שעה 23:55

ייני: צריכים להצהיר כוונות בכל משחק, גם בק"ש

קפטן מכבי לקראת ק"ש ב-20:50: "יש לשדר מסר לקבוצות האחרות. סומכים על ברק לוי בשער". אוסקר גארסיה: "אני מדבר עם ג'ורדי קרויף על חיזוק"

|
ברק לוי הודף במהלך האימונים (יוסי ציפקיס)
ברק לוי הודף במהלך האימונים (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחקה הערב (שני, 20:50) מול האלופה עירוני קריית שמונה. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור ישיר בערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD וכמו כן, גם כאן באתר.

מי שזוכה ללא מעט תשומת לב לקראת משחק החוץ הוא השוער ברק לוי, שלראשונה העונה בליגה יתפוס את מקומו של וינסנט אניימה, שהמריא ביום חמישי למשחקי נבחרת ניגריה.

בצוות המקצועי יודעים שעבור לוי תהיה זו הזדמנות להוכיח שביכולתו ללבוש את אפודת השוער בזמן שאניימה לא יהיה בארץ. גם תומר חנצ'ינסקי, שנחת בישראל לפני כשבועיים, יתמודד עימו על האפודה, אך לא יוכל לשחק עד יום רביעי לאור העובדה שרק ב-9 בינואר נפתח חלון העברות.

מי שישוב לסגל הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, שערך אימון מלא והחלים מהמתיחה במפשעה. גם מונס דאבור ערך אימון עם חבריו ונראה שהחלוץ מחלים מהפציעה בכף הרגל בגינה נעדר מהאימון האחרון.

ייני: "באים כדי להוכיח"

אוסקר אמר עם פתיחת מסיבת העיתונאים: "עבורי כל המשחקים קשים וחשובים ונותנים לנו שלוש נקודות. לכל משחק יש משמעות דומה, גם למשחק מול ק"ש". על כך שהפועל ת"א ניצחה הוא הוסיף: "אנחנו צריכים להסתכל רק על מה שאנחנו עושים ולא על מה שאחרות עושות". בנוגע לניצחון הגדול על הפועל חיפה במחזור האחרון ציין המאמן: "כל השחקנים יודעים להירגע. בסך הכל ניצחנו במשחק אחד והשגנו שלוש נקודות. לא יותר מזה. מאמן לא צריך לשחק עם אותם 11 שחקנים תמיד".

על מושיקו לוגסי אמר אוסקר: "הוא לא שיחק המון זמן והנה הוא משחק מצוין ונמצא בכושר כשהמאמן רוצה אותו. זה נהדר. מחר נשחק עם ברק לוי. אני סומך עליו והוא נראה טוב באימונים. אין לי שום בעייה עם כך שהוא יהיה ב-11". כשנשאל מה עומד לקרות בחלון ההעברות השיב המאמן: "אני מדבר על זה עם ג'ורדי (קרויף) כל הזמן. דיברנו על כמה עמדות שיש לחזק, אבל לא על שחקנים ספציפיים. אני לא יכול לעדכן אתכם באילו עמדות מדובר.

אוסקר גארסיה ושרן ייני. המאמן: &qout;סומך על ברק לוי&qout; (יוסי ציפקיס)
אוסקר גארסיה ושרן ייני. המאמן: "סומך על ברק לוי" (יוסי ציפקיס)
 

הקפטן שרן ייני ציין: "אני נהנה לשחק כקשר, אבל אעשה כל מה שהקבוצה תבקש ממני לעשות. אנחנו לא צריכים להסתכל על הפועל ת"א, אלא רק על עצמנו. ננסה לשמור על המיקום שלנו". ייני נשאל על כך שמכבי ת"א לא מנצחת בקבוצות גדולות והשיב: "שיחקנו מול אשדוד שבמקום השני וניצחנו, נגד ק"ש ניצחנו, ואני לא יודע מה אתם רוצים. אין לנו בעייה פסיכולוגית. כל משחק מביא לנו שלוש נקודות, לא משנה מול מי".

"אנחנו צריכים להצהיר כוונות בכל משחק ולשדר מסר לקבוצות האחרות, בטח בק"ש", הוסיף ייני. "האווירה בקבוצה טובה. אנחנו לוקחים את ה-2:6 לכיוון חיובי ולא לכיוון שלילי של ביטחון עודף". על חלון ההעברות הוא הוסיף: "לגיטימי וטוב לצרף שחקנים. זה מעיד על הסתכלות קדימה. כל מי שיבוא, נקבל אותו בברכה". הקפטן גם דיבר על כך שלוי יעמוד בין הקורות: "אנחנו סומכים עליו, הוא עמד בשער כבר בכמה משחקים. הביאו עוד שוער וזה בסדר. קבוצה בסדר הגודל שלנו צריכה שלושה שוערים טובים. ברק יוכיח את עצמו. אנחנו מוכנים למשחק גם מבחינת מזג האוויר".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */