מערכת ONE
|
היא הופיעה על השער של "ספורטס אילוסטרייטד", כיכבה בקטלוג של "ויקטוריה'ס סיקרט", ניהלה מערכת יחסים מתוקשרת עם הכוכב ההוליוודי, ליאונרדו דיקפריו אבל אין ספק ששיא הקריירה של הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי, עוד לפניה.
לפי הדיווחים בארצות הברית, צפויה דוגמנית העל להופיע בפרסומת שתשודר באירוע שזוכה לכמות הרייטינג הגדולה ביותר בעולם - הסופרבול ובימים אלו שוהה רפאלי בלוס אנג'לס ומצטלמת לפרסומת שתימשך 30 שניות (בסופרבול, עלות של פרסומת כזו מוערכת במיליוני דולרים) ושייכת לחברת האינטרנט, "גו-דאדי" שבד"כ דוגלת בגוון סקסי מאוד לפרסומות (אם כך, אתם ככל הנראה לא מופתעים מהבחירה).
"ההזדמנות להופיע בפרסומת במהלך הסופר-בול פשוט מרגשת אותי, ולעבוד בשיתוף פעולה עם חברת "גו-דאדי", זה לא משהו שאני יכולה לעמוד בפניו", אמרה רפאלי.
"אני מרגישה שזו הזדמנות להיות חלק מפרסומת שמסמלת את הפסקת הפרסומות בסופרבול שלא רק משאירה את האנשים לדבר על זה אלא גם מראה לכולם מה המשמעות של החברה הזו", הוסיפה.
כעת, בארה"ב מדברים על כך שכעת קייט אפטון היא לא דוגמנית בגדי הים היחידה של "ספורטס אילוסטרייטד" שמופיעה בפרסומות של הסופר-בול. רפאלי תופיע לצדה של נערת "גו-דאדי" המקורית דאניקה פטריק.
|
בר רפאלי. אחרי הסופרבול, לא יהיה אמריקאי שלא יכיר אותה (GettyImages) |
|
|