יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:07

התגעגע לאבנר יאור: שמוליק ברנר חתם בעפולה

הרכז ששוחרר מגלבוע/גליל ("הייתי בסיטואציות רעות בשנה האחרונה") חוזר לבירת העמק: "אוהב את המועדון ואת המאמן". יאור: "יתרום מניסיונו ומאופיו"

|
שמוליק ברנר. חוזר לעפולה (עמית מצפה)
שמוליק ברנר. חוזר לעפולה (עמית מצפה)

שמוליק ברנר חתם היום (שישי) בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ויצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע לקראת משחק הצמרת ביום שלישי מול אליצור יבנה.

לברנר זו קדנציה שנייה בעפולה יחד עם אבנר יאור. בפעם הקודמת סיימה הקבוצה את העונה עם כרטיס לליגת העל. ברנר (31, 1.87) נחשב לאד הרכזים המובילים בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות. 

ב-2005 הייתה הקדנציה הראשונה של הרכז בקבוצה מבירת העמק אז הציג ממוצעים של 10.5 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים שהקנו לו את תואר שחקן העונה של הליגה הלאומית.

בעונה שעברה שיחק בבקעה ואת העונה פתח בגלבוע/גליל אך עזב לפני מפר' שבועות. ברנר אמר לאחר החתימה: "שמח להיות במועדון שאני אוהב עם מאמן שאני מאוד אוהב ומעריך. הייתי בסיטואציות די רעות בשנה האחרונה ומאמין שבסיטואציה הזו אוכל לבוא יותר לידי ביטוי".

אבנר יאור בתייחס להחתמתו של השחקן אותו הוא מכיר מצוין: "שמחים מאד על הצטרפותו של שמוליק שיתרום לנו מניסיונו הרב ומאופיו. האישיות שלו מתאימה לאופי של הקבוצה".   

אבנר יאור (עמית מצפה)
אבנר יאור. מכיר מצוין את ברנר (עמית מצפה)
 
         

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */