יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:35

נס ציונה מחפשת ניצחון 10 ברצף, נהריה בק. אתא

זהביאן וחבריו יארחו ב-19:40 את הוד השרון לקרב בין הראשונה לשנייה (שידור ב-ONE). כפ"ס ניצחה 83:90 את קרית ביאליק במשחק שפתח את המחזור

|
זהביאן. מחפש ניצחון נוסף (יניב גונן)
זהביאן. מחפש ניצחון נוסף (יניב גונן)

נס ציונה תנסה לשמור על המקום הראשון בליגה הלאומית כשתארח ב-19:40 את מכבי הוד השרון במחזור ה-11. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 וכן בערוץ ONEHD, ערוץ 550. בנוסף - שידור ב-ONE TV LIVE.

המארחת עם 9 ניצחונות רצופים, תפגוש את הקבוצה מהמקום השני ומעניין יהיה לראות איך הקו הקדמי של נס ציונה יתמודד עם דינמסה אודיקוסה ובצד השני איך ההגנה של רועי חגאי תסתדר עם בילאל בן וטל דן, שני הסקוררים של נס ציונה. לפני המשחק יתקיים טקס מאמן ושחקן החודש של מנהלת הליגה הלאומית והזוכים הם נדב זילברשטיין מאמן נס ציונה ובילאל בן הגראד הנהדר של הקבוצה.

פורוורד נס ציונה, רז זהביאן התייחס למשחק ואמר: "המשחקים שניצחנו העונה לא היו קלים בכלל, כל משחק עשינו את ההתאמות על מנת לנצח, היו כאלה שניצחנו בצורה קלה וכאלה בצורה קשה. אני מקווה שנסמן ניצחון עשירי ברציפות".

"ההישגים שלי חשובים לי, אבל הקבוצה חשובה לי יותר ואני רוצה להגיע עד הסוף. היעד הנכון לרגע זה הוא להתברג בפלייאוף. קשה לשמור על מתח בכל משחק ולבוא לנצח אבל הגדולה של קבוצה שרוצה ללכת כמה שיותר רחוק זה לשמור על המתח ולשחק כל מחזור עם רוח חדשה. היעדים שלנו בתחילת השנה היו לסיים בליגה כמה שיותר גבוה", סיכם זהביאן.

צפו בסל הניצחון המטורף של יבנה

יתר  המשחקים יתקיימו ב-19:00. קרית אתא השביעית תפגוש את עירוני נהריה, שמצד אחד מתמודדת עם לא מעט פציעות ומצד שני צירפה לפני שבוע את רביב פיטשון והשבוע החליפה את הזר אדם מקוי בנייט מילר, מהזרים הבולטים בליגה בעונה שעברה. דרבי השפלה יתקיים ביבנה, לשם תגיע באר יעקב, אחת הקבוצות הפחות יציבות בליגה. יבנה ניצחה בשבוע שעבר מסל של השנייה האחרונה של מגי ותצטרך לשחק טוב כדי לנצח את באר יעקב.

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר התאוששה עם 83:90 על קרית ביאליק
במשחק שפתח את המחזור ניצחה הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 83:90 את מכבי קרית ביאליק, שנותרה עמוק במקום האחרון עם ניצחון בודד העונה. אדם קונסטנטין היה הבולט בכפ"ס, שהגיעה לאחר שני הפסדים רצופים, עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים. אדיר הרוש קלע 18 נקודות, אדם מקוי ורז אלבז הוסיפו 17 כל אחד עבור המנצחת. ג'וניור דאליס היה הבולט בצד המפסיד עם 22 נקודות ושמונה ריבאונדים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */