יום שני, 08.07.2024 שעה 02:28
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

יוסי אבוקסיס מתוסכל: כרגע זאת היכולת שלנו

משחק 4 ברצף להפועל ללא ניצחון ב-2:1 לבני יהודה, המאמן: "בינואר נהיה טובים. לא אדבר על שיפוט". קשטן: "הספידו את הרפקה". צפו בתקציר

|
וואליד באדיר וטוטו תמוז מאוכזבים בסיום (חגי ניזרי)
וואליד באדיר וטוטו תמוז מאוכזבים בסיום (חגי ניזרי)

אחרי שלוש תוצאות תיקו מול הפועל עכו, הפועל ר"ג והפועל חיפה, רצו בהפועל תל אביב לנצח. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. האדומים של יוסי אבוקסיס ספגו 2:1 בבלומפילד מול בני יהודה במשחק שבו נראו רע במיוחד.

אדם הרפקה כבש ראשון עבור דרור קשטן מטעות של אפולה אדל (13) וסארי פלאח הכפיל (53). עדן שרם המחליף רק צימק (89) לפני שכפיר אייזנשטיין הורחק (90). אוהדי בני יהודה נהמו לטוטו תמוז מספר פעמים, ונראה שהתופעה המכוערת הזאת מסרבת להיעלם מהמגרשים.

מאמן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס: "פתיחת המשחק שלנו לא הייתה טובה. היו לנו מצבים טובים להשוות, לא ניצלנו אותם וזה הכדורגל. עם כל הפציעות וההרחקות שיש לנו זה מה שאנחנו יכולים. בינואר נהיה קבוצה יותר טובה. אני לא יודע מה נוכל להביא מבחינה כלכלית, אבל אנחנו רוצים לעשות הרבה שינויים אם נצליח אני מאמין שנהיה יותר טובים".

"לא אדבר על ההגנה ולא על ההתקפה. בינואר נהיה חייבים לעשות את הטוב ביותר מבחינת השחקנים שיש בשוק ומבחינת התקציב. חלק מהשחקנים נביא בטרייד. ההנהלה עובדת לגייס כסף וכמובן שאנו רוצים להביא את היותר טובים בשוק, אבל יש מציאות כלכלית שאנו צריכים להבין אותה", אמר המאמן שספג צמד בשלושת המשחקים האחרונים.

"באנו להתעסק בכדורגל ולא בשום דבר אחר. ניפחו את זה בתקשורת, אבל באנו לשחק כדורגל. היינו פחות טובים וזאת כרגע היכולת שלנו. ננסה להשתפר. הבטחתי שלא אדבר על השופטים, ואעמוד בזה. חלק מהמשחק זה טעויות", סיכם המאמן על הפנדל שלא נשרק לקבוצתו.

חלק מהשחקנים נביא אותם בטרייד.ההנהלה עובדת לגייס כסף לשחקנים וכמובן שאנו רוצים להביא את היותר טובים בשוק, אבל יש מציאות כלכלית שאנו צריכים להבין אותה”.

משבר: 1:2 לבני יהודה על הפועל ת"א

הקשר סלים טועמה הסביר בסיום: "לחץ זה לא מה שהשפיע עלינו. פתחנו די בסדר וספגנו שער שאם ייתנו להרפקה לבעוט אותו עוד מיליון פעם הוא לא יוכל לעשות זאת. אני לא יודע מאיפה הגיע הגול במחצית השנייה, אבל הוא השפיע עלינו. לא נחפש תירוצים. נעבוד על הדברים שעשינו לא טוב. אומרים שאנחנו הקבוצה הכי טובה וזה מעצבן. אנחנו לא מתעסקים בזה. זו תקופה שבה לא הולך כלום". 

טוטו תמוז עצבני (חגי ניזרי)
טוטו תמוז עצבני (חגי ניזרי)
 

"הפועל ת"א מועדון חזק שיידע איך לצאת מהמשבר”, הבהיר הקשר. "קבוצות באות להסתגר נגדנו ולא קל לפתח משחק. גם אחרי ששחקנים חזרו לכושר, יש שחקנים פצועים. יוסי לא מצליח לחבר 11 שישחקו רצף של משחקים מסיבות שונות. יש פה תהפוכה בכל שבוע. זה לא תירוץ, אבל נשכח את המשחק הזה".

קשטן: "הרפקה? ידעתי מה יש לי ביד"
מאמן בני יהודה, דרור קשטן: "אני מרוצה ולא מרוצה, לא מרוצה מזה שאין המשכיות. אנחנו לא שומרים על איכויות משחק ברמה כמעט שווה ממשחק למשחק. ברגע שהבחורים האלו יבינו שכל משחק, לא רק נגד הפועל אלא גם נגד ר"ג וגם קבוצות שנאבקות על חייהן בליגה, אתה צריך להביא את האישיות והיכולת שלך. מצד שני, ידענו להתאושש מההופעה החלשה שהייתה בשבוע שעבר והיום השחקנים הציגו את היכולת שהם יכולים. אבל, הם מסוגלים ליותר ומצפה מהם ליותר, הכל בקופסא הקטנה בראש".

שחקני בני יהודה חוגגים יתרון (חגי ניזרי)
שחקני בני יהודה חוגגים יתרון (חגי ניזרי)
 

בנוגע לאדם הרפקה, הבהיר קשטן כי הוא יישאר בקבוצה: "לא 'הרווחתי אותו', היו כאלה שהספידו. ידעתי מה יש לנו ביד, הוא עבר פציעה לא קלה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, הסבלנות משתלמת. יכולנו לראות שיכולת משחק ל-90 דקות עדיין אין לו וזה יבוא בהמשך. הוא הראה את היכולות, המהירות והטכניקה שלו וגם הבקיע שער, מה צריך יותר?".

על מותו של מאמן העבר, עמנואל שפר, אמר המאמן: "רוצה להשתתף בצערה של משפחת שפר. עמנואל ליווה אותי החל מנבחרת הנוער דרך הקריירה שלי כמאמן כדורגל, הוא היה החונך שלי כאשר פרשתי ממשחק ועברתי לאימון. הייתי מתייעץ איתו בכל דבר, הוא היה מודל לחיקוי בהבנה שלו, ביצירתיות שלו בכדורגל וזה נתן לי הרבה כלים בקריירה שלי ואני ממשתתף בצער המשפחה כי הלך איש כדורגל גדול עם ידע גדול, יהיה זכרו ברוך".

מחיאות הכפיים לזכרו של עמנואל שפר (חגי ניזרי)
מחיאות הכפיים לזכרו של עמנואל שפר (חגי ניזרי)
 

הבלם גל כהן אמר: "אנחנו בני יהודה אחרת. דיברנו על זה לפני שלושה שבועות. אנחנו צריכים להיות יציבים יותר. אנחנו מציגים כדורגל וזה היה משחק מצוין שלנו. תיקנו את המשחק מהשבוע שעבר ופיצנו את האוהדים. זה משהו מנטלי, דרור מדבר איתנו על זה. במשחקים מול הגדולות אנחנו מנצחים ודווקא במשחקים שעל הנייר קלים, קשה לנו. יש בעיה מנטלית, אבל נעבוד על זה והתוצאות יגיעו. אי אפשר לדבר על אליפות. נמשיך ביכולת הזו ואז נוכל לדבר על הכל".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */