יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:38

נדאל ייעדר מאליפות אוסטרליה: אני מאוכזב ועצוב

הספרדי, שלא שיחק מאז ווימבלדון, ייעדר מהגראנד סלאם הראשון של 2013 בגלל וירוס בבטן: "החלטה קשה, אבל אתמקד בניסיון לחזור לסבב"

|
רפאל נדאל. מה יהיה איתו? (GettyImages)
רפאל נדאל. מה יהיה איתו? (GettyImages)

רפאל נדאל, שלא עלה על מגרש טניס מאז חודש יוני, לא יעלה על המגרשים גם בזמן הקרוב. היום (שישי) הוא הודיע שהווירוס בבטנו שגרם לו לפרוש מהטורניר הנוכחי, ימנע ממנו מלשחק בטורניר דוחא בקטאר בשבוע הבא וגם, לצערם של כל חובבי הטניס בעולם, באליפות אוסטרליה הפתוחה שתחל ב-14 לינואר.

הספרדי, המדורג 1 בעולם בעבר הלא רחוק, אמור היה לחזור השבוע למגרשי הטניס בטורניר הראווה באבו דאבי, אך הוא פרש ממנו לפני כמה ימים, בשל אותו וירוס.

נדאל, שזכה באליפות אוסטרליה ב-2009 ובשנה שעברה הגיע לגמר הגראנד סלאם הראשון של השנה והפסיד אחרי שש שעות בגמר לנובאק ג'וקוביץ', אמר הערב: "אני מטצער ומאוד עצוב להודיע שלא אשחק באליפות אוסטרליה. אמנם הברך שלי משתפרת, אבל הווירוס בבטן השאיר אותי ללא יכולת להתאמן ולהגיע לגראנד סלאם הראשון של העונה ביכולת מתאימה".

"אני עושה בכך צדק עם מארגני הטורניר, כי לא הייתי רוצה לעלות למגרשים כל-כך לא מוכן. בגראנד סלאם אתה צריך שהגוף שלך יהיה במיטבו", הוסיף הספרדי שהבהיר: "זו הייתה החלטה קשה בשבילי ואני מאוכזב להחמיץ כזה טורניר. אני אוהב תמיד להגיע לאוסטרליה ולשחק ב"רוד לייבר ארנה", המגרש הזה תמיד מוציא ממני את המיטב. כואב לי לחכות 12 חודשים נוספים לפני שיהיה לי צ'אנס נוסף לשחק כאן. עכשיו אני אתמקד בניסיון לחזור לסבב".

רפאל נדאל. מתגעגעים (GettyImages)
רפאל נדאל. מתגעגעים (GettyImages)
 

נדאל לא שיחק מאז הפסדו בסיבוב השני בווימבלדון למדורג 100 בעולם דאז, לוקאס רוסול. הספרדי החמיץ את אולימפיאדת לונדון, אליפות ארה"ב הפתוחה, אליפות סוף השנה וגמר גביע דיוויס. כעת הטורניר הבא של נדאל אמור להיות בסוף פברואר באקפולקו, במה שיהווה טורניר הכנה לאינדיאן וולס, שייערך בחודש מרץ.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */