יום ראשון, 06.10.2024 שעה 15:10

נהריה רוצה ליגת על: נייט מילר חתם בקבוצה

הגארד המצוין שפתח את העונה בארגנטינה יחזק את הקבוצה של מינסטר: "לא הייתי מאושר שם, רוצה לקחת אליפות". מאמנו: "הוא זר מוכח שמכיר את הליגה"

|
נייט מילר. חיזוק נהדר לנהריה (חגי ניזרי)
נייט מילר. חיזוק נהדר לנהריה (חגי ניזרי)

עירוני נהריה עשתה צעד משמעותי בחיזוק הסגל כאשר הגארד, נייט מילר, חתם בקבוצה הצפונית ובכך מצטרף לפורוורד רביב פישטון שחתם לאחרונה.

מילר (25, 1.93) הוא אחד הזרים הטובים ששיחקו בליגה הלאומית בשנים האחרונות, כאשר בעונה שעברה היה אחד הגורמים המרכזיים להגעתה של מכבי באר יעקב לגמר הפלייאוף, שם הפסידה להפועל ת"א.

מילר שהגיע במקומו של אדם מקוי שלא הצליח להטביע את חותמו, פתח את העונה בסיונסיטה מארגנטינה, שם שיחק 11 משחקים ורשם ממוצעים של 8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-20 דקות למשחק.

"עזבתי את ארגנטינה, לא הייתי מאושר שם ונהריה הגיעה עם הצעה טובה כך שהסכמתי לחתום. לא חושב על שום אפשרות אחרת מאשר אליפות הליגה והעפלה לליגה הראשונה", אמר מילר.     

נייט מילר בעונה שעברה מול נאור. חוזר ללאומית (יוסי ציפקיס)
נייט מילר בעונה שעברה מול נאור. חוזר ללאומית (יוסי ציפקיס)
 

מאמנו החדש, שי מינסטר, התייחס לרכש הטרי: “שינינו קצת את החשיבה לגבי הקבוצה, היינו צריכים שחקן בסגנון אחר והחלטנו לעשות שינוי עקב בעיית פציעות, לכן שינינו את הבנייה בקבוצה".

"אמרנו מהתחלה שאנחנו רוצים להתמודד על עלייה אבל נוצר מצב שיש לנו היום שלושה שחקנים מושבתים עקב פציעות ולכן היינו צריכים לבנות את הקבוצה אחרת. נייט לא שיחק הרבה העונה אבל הוא זר מוכח והיה לנו חשוב להביא מישהו שיודע בדיוק לאן הוא בא ושמכיר את הליגה שלנו ואת המנטליות פה. שמח שיצאה לנו האפשרות להביא אותו".

שי מינסטר (שי לוי)
שי מינסטר. עשה רכש טוב (שי לוי)
 

במחזור ה-11 תצא נהריה למשחק חוץ מול קריית אתא ובהחלט יהיה מעניין לראות באיזה כושר (אם בכלל ישחק) נמצא הגארד האמריקני.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */