יום ראשון, 06.10.2024 שעה 15:04

נדב זילברשטיין ובילאל בן מצטייני החודש בלאומית

מאמן וכוכב נס ציונה (ממוצע של 23.2 נק') שרשמה 9 ניצחונות רצופים ו-4 בדצמבר הם בחירת העיתונאים. זילברשטיין: "גושפנקא לעבודה הקשה של הקבוצה"

|
טל דן ובילאל בן. חודש חלומי לנס ציונה (משה חרמון)
טל דן ובילאל בן. חודש חלומי לנס ציונה (משה חרמון)

כמדי חודש, בחרה ועדת עיתונאים המסקרים את הליגה הלאומית את מצטייני החודש ומוליכת הטבלה הפועל נס ציונה זוכה לכבוד כשמאמנה נדב זילברשטיין וכוכב הקבוצה בילאל בן, הם מאמן ושחקן החודש.

נס ציונה לא הפסידה מאז המחזור הראשון ורשמה תשעה ניצחונות רצופים, מתוכם ארבעה בחודש דצמבר. בשני המחזורים האחרונים יצאה הקבוצה לשני משחקי חוץ קשים, בשניהם פיגרה לקראת הסיום ואת שניהם ניצחה, בקרית אתא ובמחזור האחרון מסל ניצחון של טל דן בשניות הסיום.

בילאל בן רשם מתחילת העונה פעמיים טריפל דאבל ואת חודש דצמבר סיים עם ממוצעים מרשימים של 23.2 נקודות 11.2 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים.

אגב, נס ציונה לא הייתה הקבוצה היחידה שלא הפסידה בחודש דצמבר. גם הפועל עפולה סיימה את החודש עם מאזן נקי מהפסדים וגם מאמנה אבנר יאור זכה לקולות במשאל העיתונאים. גם כוכב הקבוצה אלן דרהאם קיבל מספר קולות עם ממוצעים נדירים של 28.2 נקודות ו-17 ריבאונדים למשחק בממוצע במהלך החודש.

המאמן הזוכה, נדב זילברשטיין, היה מאושר מהזכייה: “תודה רבה למי שבחר בי. אני חושב שהבחירה הזאת היא של הקבוצה ושל המערכת כולה. כולם אחראים לזה, כולל היו"ר והשחקנים שעובדים מאוד קשה, בלעדיהם לא היה קורה. זה גושפנקא לעבודה הקשה שאנחנו עושים. הפרס הוא לקבוצה כולה”.

נדב זילברשטיין (יניב גונן)
נדב זילברשטיין. "הפרס הוא לקבוצה כולה" (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */