יום רביעי, 03.07.2024 שעה 08:10
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

מספיק טוב לאל' אירופה: שרמאדיני באולימפיאקוס

פרסום ראשון: במכבי ת"א לא היו מרוצים מהסנטר? הוא חתם בשורות היוונים ויחזור עימם ארצה למפגש מול הצהובים בשלב הטופ 16: "יהיה מעניין מאוד"

|
שרמאדיני, אשתו ופטרוביץ´ חוגגים את החתימה
שרמאדיני, אשתו ופטרוביץ´ חוגגים את החתימה

סנטר מכבי תל אביב, גיורגי שרמאדיני, שקיבל אמש (ראשון) את ההודעה על שחרורו מהקבוצה, חתם במהלך הלילה בשורותיה של אלופת אירופה, אולימפיאקוס פיראוס היוונית, ויעזוב את ישראל כבר מחר לטובת קבוצתו החדשה עימה ישוב ארצה במהלך התקופה קרובה במסגרת שלב הטופ 16 של היורוליג.

עם היוודע דבר הסיכום על שחרורו ממכבי, עלו השערות רבות על כך ששרמאדיני למעשה נמצא בדרכו לבשיקטאש או קאחה לבוראל ויטוריה, אך בסופו של דבר חתם הסנטר בשורותיה של לא פחות מאלופת אירופה, מה שמעלה את התהייה, האם הסנטר הגאורגי טוב מספיק בכדי לשחק במדי הקבוצה שהדהימה את אירופה בעונה שעבר, אך אינו טוב מספיק עבור מכבי תל אביב שהחתימה אותו במהלך הקיץ שעבר לאחר שהתרשמה ממנו בצמד המשחקים מול קאנטו ביורוליג?

הצהובים שעמלו במהלך השבועות האחרונים על צירופו של סנטר נוסף לקבוצה ולא חששו לספר על אכזבתם מהיכולת של שרמאדיני עד כה העונה החליטו בסופו של דבר לצרף את הסנטר הצעיר של שירוקי, דארקו פלנאניניץ', שעדיין לא חתם באופן רשמי אך סגר למעשה את חוזהו במועדון הצהוב וצפוי להצטרף לקבוצה מיד לאחר שיחתום וינחת בישראל. המאמן, דייויד בלאט, עדיין לא תולה בו תקוות רבות מדי בשלב הנוכחי ומבהיר כי הוא מודע היטב לעובדה שייקח לו זמן להיכנס לעניינים, על אחת כמה וכמה שהוא מצטרף באמצע העונה ומיד עם פתיחת שלב הטופ 16 שיזמן למכבי מפגשים קשים מאוד מול הקבוצות הבכירות ביותר באירופה.

על מנת להשלים את צירופו של פלאניניץ' היה ברור לראשי המועדון שיהיה עליהם לחתוך שחקן אחד מן הסגל והיות ומדובר באותה העמדה, היה זה הגאורגי שנאלץ לשלם את המחיר. כעת מעניין יהיה לראות כיצד ישתלב באולימפיאקוס ואילו כישורים יפגין בפעם הבאה שיפגוש את הצהובים בשלב 16 הגדולות של אירופה.

שרמאדיני עצמו סיפר על התחושות לאחר היוועד דבר וכן על הרצון שלו לפתוח דף חדש בקבוצתו החדשה: "אני עוזב עכשיו, הקבוצה החדשה שלי היא בבית של מכבי. הייתי פה רק שלושה חודשים, נפרדתי מכולם, דיברתי עם הקהל, אין מה לעשות דברים כאלה קורים אבל אני ממשיך בכדורסל, אני הולך לקבוצה טובה ואני אעשה כל מה שאני יכול כדי לשחק טוב. אני רק רציתי לומר לחבריי לקבוצה להתראות ותודה על החודשים האחרונים, אני מאוד שמח שאני ממשיך לשחק בכדורסל. אני אפגוש את מכבי בטופ 16 ויהיה מעניין".

צפו במכבי ת"א דורסת את אשדוד

למרות האכזבה מכך שלא קיבל יותר מדי קרדיט שרמאדיני מסרב לומר מילה רעה: "לא שיחקתי יותר מדי דקות במכבי, אני לא יודע מה קרה ולמה זה קרה ואני גם לא רוצה לדבר על הדברים האלה, אני עוזב עכשיו ואני צריך לפתוח דף חדש, אהבתי את המועדון ואהבתי את האנשים כאן, הם היו מאוד ידידותיים כלפי, פגשתי הרבה אנשים טובים, העיר יפה ויש גם לא מעט אנשים שכבר שואלים אותי למה אני עוזב. מי יודע אולי אחזור לכאן עוד יום אחד. זה נחמד שמחבבים אותך".

לסיום הבהיר שרמאדיני פעם נוספת כי יהיה זה קשה עד מאוד לחלץ ממנו אימרה לא ראויה כלשהי כנגד המועדון הצהוב: "אני לא רוצה לדבר על למה לא שיחקתי יותר מדי, אני מודה למכבי על התקופה שהייתי פה ועכשיו אני פשוט מאוד ממשיך הלאה. שנה שעברה שיחקתי טוב מאוד נגד מכבי כשהייתי בקאנטו ובכלל שיחקתי שם טוב, אני לא יודע למה השנה זה היה ככה, אני אבוא לשחק כאן עם הקבוצה שלי בטופ 16 וזהו עכשיו אני ממשיך הלאה".

מיד לאחר החתימה באולימפיאקוס המשיך שרמאדיני יחד עם אשתו וחברו הטוב, לבן פטרוביץ', למסעדה על מנת לחגוג את החתימה בשורותיה של אלופת אירופה. כבר מחר הוא יעלה על המטוס ליוון אך אשתו וילדיו ישארו בארץ מספר ימים נוספים על מנת להתארגן ולהסדיר את כלל האישורים הנדרשים להם לטובת המעבר. מכבי תשא את הפרש שכרו של הגאורגי ותעמיד לטובת משפחתו רכב ודירה עד לסוף השבוע הקרוב.            

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */