יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:16

ניצחון בכורה לראשל"צ, העליון: עוד ניראה טוב יותר

הבנות שמו סוף לרצף ששת ההפסדים עם 66:77 על גליל. 84:96 לרמה"ש על נתניה, 65:80 לרמת חן על פ"ת. ב-13:00: חולון - רמלה (חי בערוץ ONE)

|
העליון. יכולה להרשות לעצמה לחייך קצת (מור שאולי)
העליון. יכולה להרשות לעצמה לחייך קצת (מור שאולי)

אחרי שישה הפסדים רצופים בליגת ווינר לנשים, אפשר לברך את הפועל ראשון לציון ואת המאמנת, שירה העליון. הקבוצה מעיר היין רשמה הערב (חמישי) את ניצחון הבכורה שלה העונה כאשר גברה 66:77 על הפועל גליל עליון במחזור השמיני.

המחזור יסתיים ב-13:00, כאשר הפועל חולון תארח את אליצור רמלה. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ב-HD, ערוץ 550 ב-HOT וכמו כן גם באתר.

המשחק בראשל"צ היה צמוד אבל בדקות האחרונות הגיעה הבריחה של המארחות שיכולות לשחרר הרבה אוויר, אחרי פתיחת עונה רעה מאוד. העליון, נאלצה להסתדר ללא רבקה רוס הפצועה כאשר גם טיפאני הייז לא הייתה כשירה במאת האחוזים וסיימה עם 11 נקודות. מי שהוליכה את רשימת הקלעיות אצל המנצחות הייתה שיי פדי שרשמה 21 נקודות.

שירה העליון שגם היא שיחררה הרבה אוויר אמרה: "אני מאוד שמחה על הניצחון, אנחנו מתאמנות קשה מאוד ולמרות פתיחה לא טובה וכמה הפסדים מרגיזים, הבנות נשארו מחויבות וחיוביות, זה לא מובן מאליו. נתחזק בקרוב בעוד שחקנית וניראה טוב יותר בהמשך".            

אורנה אוטפלד והרבלייף רמת השרון התאוששו מההפסד ברמלה וניצחו 84:96 את אליצור נתניה. הרכזת, אלכסיס גריי לאוסון, התעלתה על עצמה וסיימה משחק גדול עם 33 נקודות. 29 נקודות של קורטני הארט לא הספיקו לקבוצה של זהר רייזמן.

אורנה אוסטפלד. חזרה לנצח אחרי ההפסד ברמלה (יניב גונן)
אורנה אוסטפלד. חזרה לנצח אחרי ההפסד ברמלה (יניב גונן)
 

אחרי שהפסידו בקרב חשוב מבחינתם מול הגליל, חזרו שיקי פלח והבנות שלו ממכבי רמת חן לחייך. הקבוצה מזיסמן ניצחה בבית 65:80 את הפועל פ"ת. קארימה כריסטמס רשמה דאבל-דאבל גדול עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */