יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:06

מכבי ת"א ראשונה אחרי 27:28 על הפועל ראשל"צ

כדוריד: משחק הצמרת היה צמוד מאוד, ובסיום חגגו הצהובים ניצחון בכורה מול הקבוצה של סער פרנקל. רש: "השחקנים פה כדי למלא את הארון בתארים"

|
אוריאן ליפץ. ניצחון בתום משחק מרתק (יניב גונן)
אוריאן ליפץ. ניצחון בתום משחק מרתק (יניב גונן)

הפועל ראשון לציון פגשה הערב (חמישי) את מכבי תל אביב במחזור ה-11 בליגת הכדוריד והמשחק בין השתיים ענה על כל הציפיות. שני האקסים של אס"א ת"א, דן נתן בצהוב ודן מירקוס באדום היוו תוספת מעניינת למפגש, אבל הערך המוסף היה בסיום, כשמכבי ת"א השיגה ניצחון ראשון בתולדותיה אצל האדומים, 27:28.

הניצחון העלה את מכבי למקום הראשון בטבלה. הפועל ראשל"צ לעומת זאת, רשמה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים.

המשחק היה צמוד בדקות הראשונות ובכל פעם כשקבוצה אחת עלתה ליתרון, היריבה השוותה. בדקה ה-20 הראה לוח התוצאות 9:9 וכעבור עשר דקות 13:13.

המשחק המשיך להיות צמוד גם במחצית השנייה. היתרון הגדול ביותר של מכבי ת"א היה 17:20, מה שגרם לסער פרנקל להזעיק פסק זמן. עשר דקות לסיום הייתה התוצאה 23:23, אבל בדקות האחרונות הצליחה מכבי ת"א לעלות ליתרון בן שתי נקודות שאותו לא שמטה.

אבי רש. במקום הראשון (קובי אליהו)
אבי רש. במקום הראשון (קובי אליהו)
 

בלטו במכבי ת"א: ראשיץ' 10, בלכר 5, שמעוני, דבדה וליפץ 3 כ"א. בלטו בהפועל ראשל"צ: בוטוליה 7, צ'ודונובסקי, סמולר ומימון 4 כ"א, גיא כהן 3.

המאמן המנצח, אבי רש, סיכם: "יש פה שחקנים שבאו כדי למלא את הארון של מכבי בגביעים ובתארים". המאמן המפסיד, סער פרנקל, ציין: "נצטרך להסיק מסקנות בפגרה. יש לנו מספיק זמן לחשוב. ננתח את הסיבוב הראשון, שהוא מבחינתנו אכזבה גדולה".

במשחקים נוספים: בני הרצליה - הפועל קריית אונו 18:37, עירוני רחובות - א.ס. סביון 17:32,  א.כ. נס ציונה - ארזים רמת גן 17:33.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */