יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:45

ניימאר בישל לבבטו, זידאן כבש 'וולה' ורונאלדו ניצח

החברים של רונאלדו גברו 2:3 על החברים של זיזו (נקמה על הגמר מ-98?), הצרפתי הראה ניצוצות מהעבר. גם כוכב הפוטסל, פלקאו, כבש. בטעם של פעם

|
רונאלדו עם הכדור, זידאן ודקו משקיפים (רויטרס)
רונאלדו עם הכדור, זידאן ודקו משקיפים (רויטרס)

קרלוס אלברטו פריירה מצד אחד, הצד של רונאלדו, לואיס פליפה סקולארי מהצד השני, זה של זינדין זידאן. זה כבר מבטיח המון עניין לא? אז באמת היה מעניין, מאוד. קבוצת הכוכבים/חברים של רונאלדו פגשה את זו של זיזו בפורטו אלגרה למשחק צדקה שהבטיח המון נוסטלגיה וקיים בגדול.

רונאלדו בחר נבחרת ברזיל לדורותיה, כולל שמות כמו רומאריו, בבטו, אדמונדו, זיקו, דנילסון, ג'וניור באיאנו, ניימאר, דמיאו, דג'אלמינה, וויליאן ואחרים. זידאן, מנגד, בחר נבחרת מעניינת לא פחות: היירו, סלגאדו, ויטור באהיה, נקאטה, כריסטיאן קארמבו, פלקאו (כדורגל אולמות), מאריו ג'ארדל האגדי ואפילו סבסטיאן אבראו.

רק אחרי 36 דקות הגיע השער הראשון. ניימאר נשלח מול השוער, מסר רוחב לבבטו שלא התבלבל מול שער ריק וקבע 0:1 לרונאלדו. בדקה ה-60 הגיע השוויון.

פלקאו, שעלה לכותרות עם שער נדיר בפוטסל (כדורגל אולמות) כבש בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך הרגע של המשחק הגיע 7 דקות לאחר מכן - דאבל פס בין זיזו לקארמבו הסתיים בוולה של זידאן לרשת.

בדקה ה-80 פרארי קבע 2:2 בשער ממטר מול שער ריק, ובדקה ה-88 נקבעה תוצאת המשחק - לאנדרו דמיאו קיבל כדור באחד על אחד, לא הסתפק ספ פשוט לפינה ובעט כדור גדול למשקוף ופנימה, 2:3 לרונאלדו.

ניימאר מול קארמבו (רויטרס)
ניימאר מול קארמבו (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */