יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:36

ורשביאק: אם ארצה, אשאר יו"ר הוועד האולימפי

בעוד שיש לא מעט המחכים שיודיע על פרישה לקראת הבחירות, ורשביאק לא החליט: "אלו שרוצים שאעזוב גורמים לי לרצות להמשיך". על מעיין: "אין לו סיכוי"

|
ורשביאק.
ורשביאק. "הכל תלוי בי" (יניב גונן)

יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק לא מתרגש מכל אלו שמחכים שהוא יודיע על פרישתו מכס יו"ר הוועד האולימפי. הבחירות לתפקיד יתקיימו בפברואר לאחר שנדחו ובסוף החודש יחליטו על המועד המדויק של הבחירות.

בינתיים עולים באוויר לא מעט שמות של מועמדים שונים לתפקיד, אותם מריצים עסקנים ופוליטיקאים כמו אנשי העסקים, קובי ריכטר ודני ברנר, מי שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל יואב גלנט וכן היו"ר העוזב של איגוד השיט יהודה מעיין.

ורשביאק עצמו לא ממהר לקבל החלטה, ואומר כי רק בחודש ינואר הוא יודיע על החלטתו. לפי ורשביאק, הכל תלוי בו: "אם ארצה, אמשיך בתפקיד היו"ר. זה רק תלוי בי", הוא אומר בביטחון רב ומוסיף: "יש לי זמן, יש את השיקולים בעד ונגד. המשפחה לוחצת שאעזוב, אבל יודעת שזו תהיה החלטה שלי. כל אלו שרוצים כל כך שאעזוב גורמים לי לרצות להמשיך. אני אקבל החלטה לפי מה שטוב לי".

יהודה מעיין (חגי ניזרי)
יהודה מעיין. "במכבי לא תומכים בו" (חגי ניזרי)
 

לגבי יהודה מעיין, שמתכוון להתמודד על התפקיד, אומר ורשביאק: "אין לו כל סיכוי. אנחנו במכבי לא תומכים בו והוא לא יכול להיות היו"ר".

ידוע כי אם ורשביאק יודיע על עזיבה, הוא מעוניין כי יגאל כרמי, יו"ר מכבי ישראל, יהיה זה שיחליף אותו בתפקיד. בינתיים צפויה 'מלחמה' על התפקיד, כאשר מעורבבים בה מאחורי הקלעים לא מעט גורמים ואינטרסים שונים. בין המועמדים עלה שמו של שר המשפטים לשעבר, רובי בר-און. כמו כן, גם שמו של אבי לוזון עלה.

בנוסף, ידוע כי סיעת "עוז" באיגוד הכדורסל מתכוונת לעתור לבית המשפט ולדרוש שיינתן לה גם נציג בוועד האולימפי. הסיעה תדרוש למנות את צביקה שרף כנציגם בוועד האולימפי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */