יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:45

קולומביה חמישית בדירוג פיפ"א, ישראל נשארה 78

פלקאו וחבריו עם הישג נפלא. ספרד נשארה ראשונה, שנה חמישית ברצף, גרמניה שנייה, ארגנטינה שלישית, רוסיה תשיעית . ומי קפצה 41 מקומות בדירוג?

|
רדמאל פלקאו. קולומביה לוהטת (רויטרס)
רדמאל פלקאו. קולומביה לוהטת (רויטרס)

פיפ"א פרסמה את דירוג הנבחרות העולמי האחרון לשנת 2012 היום (רביעי) ובצד הנבחרות הגדולות ששמרו על מקומן, כמעט כרגיל, נרשמו גם כמה הפתעות הזויות.

ספרד שמרה על מקומה וסיימה את השנה במקום הראשון, זו השנה החמישית ברציפות, כשאחריה גרמניה (2), ארגנטינה (3) ואיטליה (4). ומי הגיעה למקום החמישי? קולומביה. הנבחרת של רדמאל פלקאו סיימה את 2011 במקום ה-36, אלא ששישה ניצחונות, תיקו בודד והפסד אחד בלבד ב-2012 נתנו לה את המקום הגבוה.

אנגליה נשארה שישית, פורטוגל, שתשחק מול ישראל במרץ, ירדה שלושה מקומות לשביעי, הולנד ירדה מקום אחד לשמיני, רוסיה, יריבת ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, תשיעית וקרואטיה נועלת את העשירייה.

גם אקוודור (13) ונבחרת מאלי (25) רשמו שנה מצוינת וקפצו קדימה בדירוג. סה"כ התחשבה פיפ"א ב-900 משחקים רשמיים, יותר מחצי מהם משחקי ידידות. לכן מה שמפתיע הוא שאלופת העולם במשחקי ידידות, ישראל, לא התקדמה ושמרה על מקומה ה-78.

הנבחרת שדילגה הכי הרבה מקומות הייתה קובה, שקפצה 41 מקומות עד למקום ה-100. הנבחרת שרשמה את הירידה הגדולה ביותר הייתה בליז שירדה 23 מקומות. הדירוג הבא: ב-17 לינואר. כבר אי אפשר לחכות.

אלי גוטמן. ישראל נשארה 78 (יניב גונן)
אלי גוטמן. ישראל נשארה 78 (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */