יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:32

גלבוע/גליל מול מורנאר-באר, פלג: אסור לזלזל

בלקנית: הקבוצה של ליובין תפגוש הערב ב-19:30 (חי ב-ONE) את המונטנגרים ותקווה לעשות צעד לשלב הבא. עוזר המאמן: "שני ניצחונות יבטיחו עלייה"

|
האנטר. צ'אנס אחרון? (גיא בן זיו)
האנטר. צ'אנס אחרון? (גיא בן זיו)

יומיים לאחר ההפסד הדרמטי והכואב להפועל אילת בשמינית גמר גביע המדינה, תארח הערב (שלישי, 19:30 בגן נר) גלבוע/גליל את קבוצת מורנאר-באר ממונטנגרו במסגרת המחזור השביעי של הליגה הבלקנית. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD בהוט וכמו כן גם באתר.

בעקבות ההדחה מהגביע ולאחר ששני המשחקים הקודמים במפעל הסתיימו בהפסדים, בגלבוע ירצו להתאושש עם ניצחון שיבטיח את העלייה לשלב הבא שבו ישובצו שלושת המקומות הראשונים בשני הבתים שמרכיבים את המפעל לבית אחד בן שש קבוצות כאשר מאזן הניצחונות וההפסדים שלהן עובר לשלב הבא.

בגלבוע לקחו קשה את ההדחה מהגביע והתאכזבו מאוד מההפסד לאילת, שהמשיך את פתיחת העונה הנוראית של הקבוצה אשר לא מצליחה להתחבר ובליגה מדורגת בתחתית הטבלה עם שני ניצחונות ליגה בלבד לעומת שבעה הפסדים.

מי שצפויים לשלם את המחיר בעקבות הכישלון הם הזרים המאכזבים של הקבוצה, הפאוור פורוורד הותיק, ברנדון האנטר, והסמול פורוורד הצעיר, ראקים סאנדרס, אלא שהצוות המקצועי מתקשה בינתיים למצוא מחליף ראוי שישדרג את הקו הקדמי ועד שזה יקרה, האנטר וסאנדרס ימשיכו לנסות ולהוכיח לליאור ליובין שכדאי לו להשאירם עד לתום העונה.

ליובין (יניב גונן)
ליובין ופלג. רוצים ניצחון על האחרונה (יניב גונן)
 

עוזר המאמן ברק פלג אמר לקראת המשחק מול מורנאר-באר: "אנו נותנים חשיבות רבה למפעל וניצחונות בשני המשחקים הנותרים יבטיחו לנו עלייה לשלב הבא כאשר מאזן הניצחונות הוא חשוב. למרות שמדובר בנועלת הטבלה, היא מאוד השתפרה מהמשחק הקודם ואסור לנו לזלזל. ניתן את הכבוד הראוי ונעשה הכל על מנת לשמור על הניצחונות בבית".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */