יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:26

אחיינו של ניר לוין כבש 21 שערים וקבע שיא ענק

כדוריד: הצגה כזאת לא רואים כל יום. שחר לוין שבר שיא נוער ב-13:41 של רחובות על ארזים: "זה פשוט זרם". ולמי שייך שיא הבוגרים עם 22 כיבושים?

|
שחר לוין. ענף אחר, בדיוק אותו גולר
שחר לוין. ענף אחר, בדיוק אותו גולר

הוא עילוי בנבחרת הנוער, בשבוע שעבר כבר כבש שמונה שערים מול נס ציונה, הדוד שלו היה כדורגלן עבר גדול - אבל רק בזכות עצמו - שחר לוין מעירוני רחובות שבר היום (שישי) שיא כיבוש לגילו הצעיר (18), עם 21 שערים (!) בניצחון קבוצתו רחובות, 13:41, על ארזים ר"ג (3:21 במחצית) במסגרת המחזור ה-10 בליגה.

השיא בכל הזמנים אגב שייך לשלמה הופמן שכבש 22 שערים ב-1 במאי 1974, במשחק שבו הפועל פ"ת ניצחה את הפועל חולון 15:41. לוין היה קרוב ל-22 בשניית הסיום אבל עבירה על ארזים מנעה את השוואת השיא.

עוד שלושה שחקנים מלבדו כבשו 21 שערים במשחק - עקיבא לפלר עבור הפועל הרצליה במשחק מול מכבי ר"ג בשנת 73', ובני גוז שפעמיים כבש 21 שערים - במדי הפועל ר"ג, מול הפועל הרצליה ומול הפועל אזור - במרץ ובמאי 78'. אגב, בקבוצתו של לוין משחק אמי צ'וקוהאמיקה שכבש ב-2007 18 שערים עבור - ארזים ר"ג.

עוד הבקיעו לרחובות: לה גנה קיגל 5, רועי עמרם 4, אמי צ'וקוהאמיקה, אדם לבון וערן שור 2 כ"א, אלדר רוט, דימה ינדוביצקי, ג'ו מתתיה, אלעד ויינפלד ודן לוי 1 כ"א. לארזים: אלון זילברמן, איליה מורגולוב וטל שלו 3 כ"א, אילון שקולניק 2 נדב רצם וחן סונגו 1 כ"א. שפטו אלברט שוקרון ואייל קאופמן.

שחר לוין היה כמובן במצב רוח מצוין: "נחמד, מסתבר שאני במגמת השתפרות מהשבוע שעבר. היה משחק טוב, שיחקנו כמו שצריך, ופשוט זה זרם. בסוף גלעד נתן הוראה לתת לי את הכדורים. כל החבר'ה עזרו לי ואני שמח שיצא ככה. הרבה מהשערים הגיעו במתפרצות, בטוח שיותר מחצי. בשבוע שעבר מול נס ציונה קיבלתי את הקרדיט כי אלון זיו היה פצוע. היום גם אלון לא היה, ואני חושב שלא אכזבתי. כמובן שאני שמח בשבילי ובשביל הקבוצה וכל השחקנים בני הגיל שלי שמקבלים הזדמנות וזה כיף".

ניר לוין (משה חרמון)
ניר לוין. גם האחיין הפך ל"מפציץ" (משה חרמון)
 

מאמן רחובות, גלעד מאור, אמר: "מדהים, הוא שחקן מדהים, ואני מאוד שמח בשבילו. אם לא עושים עליו את העבירה בסוף, הוא כובש 22 גולים. שיהיה לכולם חג חנוכה שמח".

מכבי ת"א יצאה לקפריסין
מכבי ת"א יצאה לקפריסין, שם תקיים מחר ובראשון את שני המשחקים שלה בסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי מול סטרוולוס ניקוסיה. כזכור, המשחק שהיה אמור להיערך בארץ נדחה בשל מבצע עמוד ענן, ואז כשהוחלט לקיים את שני המשחקים בדצמבר הקפריסאים העבירו למכבי הצעה לאירוח שני המשחקים בניקוסיה. 

זה פחות מטריד את הצהובים, כמו הסגל החסר שאיתו הם יוצאים לאי השכן. איציק חליפי (דלקת ריאות), דן נתן (נרשם לאחר הדד-ליין לסיבוב ה-3 בגביע אירופה), ואור יוסיפון ואלכס בזברחני (הפצועים) ייעדרו מה שאומר שמכבי תצטרך לאלתר עם רוטציה מצומצמת.

איציק חליפי. ייעדר (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
איציק חליפי. ייעדר (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */