יום ראשון, 06.10.2024 שעה 17:55

בלאט: ייתכנו שינויים, נשב ונחליט עם ההנהלה

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-62:78 על אלבה: "שלב ראשון יוצא מן הכלל". אליהו: "צריכים את סמית' ופניני". לנדסברג: "מקווה להשתפר". צפו בתקציר

|
בלאט ולוגאן. סיימו ראשונים (שי לוי)
בלאט ולוגאן. סיימו ראשונים (שי לוי)

כצפוי, מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 62:78 את אלבה ברלין וסיימה את שלב הבתים של היורוליג במקום הראשון. חסרונו של הפורוורד המצוין, דווין סמית', שסובל ממחלת הנשיקה, לא הורגש ואותם הדברים אמורים גם לגבי גיא פניני המושעה. 

הפורוורד המושמץ, ניק קיינר מדלי, נפצע כבר ברבע הראשון לאחר זינוק לכדור אבוד וירד מהפרקט כשהוא סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי.

מאמן מכבי, דייויד בלאט, אמר בסיום: "זה היה שלב ראשון יוצא מן הכלל מבחינת התוצאות, בהתחשב בכך שזו קבוצה חדשה לגמרי, עוד פעם. ידענו לנצח משחקים עם קשיים ולסיים במקום הראשון שהוא חשוב להמשך וגם לבנות רמת בטחון כדי לשחק ולנצח ברמות האלה. ההמשך יהיה יותר קשה, אבל ככה יהיה לכולם, לפי איך שבנו את היורוליג. יהיו הרבה משחקים איכותיים פה ובחוץ. אני מאוד מרוצה מהשחקנים. שיחקנו שלושה רבעים נהדרים ורבע אחד לא טוב עם הרכב חסר".

על הבית בשלב הבא: "תמיד הטופ 16 יותר קשה, עם כל הכבוד לפרשנים, היה בית רצח אחד ושלושה בתים שאחרי שתי הקבוצות הראשונות היו קבוצות יחסית חלשות. היינו באחד משלושת הבתים האלה. נצטרך להשתפר, למרות שהיינו בין הטובים באירופה בשלב הראשון, אבל סטטסטיקה לא משקפת את הכל. אנחנו צריכים לשבת עם ההנהלה ולחשוב עם צריך לעשות שיפור בקבוצה. יכול להיות שיהיו שינויים".

צפו במכבי ת"א מנצחת את אלבה ברלין

על שרמאדיני: "ניהלתי את המשחק בשביל לנצח. מי ששיחק עשה את העבודה ולכן הוא שיחק. קיבלנו תרומה משמעותית משחקנים שהיו חייבים לבוא ולמלא את החלל, סילבן עשה עבודה נהדרת, הקליעה של לוגאן חזרה והשלשות שלו נכנסו והן היו חשובות מאוד במשחק".

בלאט: שיחקנו מצויין עם סגל חסר

"לנדסברג מרחיב לנו את הרוטציה בעמדת הגארדים, הוא שחקן ארוך שיכול לעזור לנו בריבאונד, הוא צעיר מאוד, אם זה היה ישראלי הוא כבר היה על גג הסיטי טאוור, יש לו עוד מה לעשות כדי להוכיח את עצמו. מי שמקבל הזדמנות, יש כאלו שיודעים לקחת ויש כאלו שלא והוא לקח בשתי ידיו. אני זה שלא נתתי לו הרבה לשחק בגלל דווין ופניני. לדריק (שארפ) לקח ארבע שנים לשחק במכבי ואנחנו יודעים איפה זה הסתיים הסיפור הזה, אז לסילבן לקח חודשיים זה לא נורא, הוא עובד נכון ויפה וזה משתלם לו".

קיינר מדלי. סובל ממתיחה (שי לוי)
קיינר מדלי. סובל ממתיחה (שי לוי)
 

על פניני: "אין טוב בכל הנושא של גיא, אני לא אשפוט את ההחלטה של בית הדין אני אכבד אותה, כל מה שקרה מאז ובעקבות זה הכל לגיטימי אבל אל תהרגו את הבן אדם, הוא עשה טעות איומה, נענש על זה, התנצל, לקח את זה בצורה קשה ורצינית. הבן אדם רוצה לכפר על החטא שלו, מה זה איפה אנחנו חיים, הוא טעה, נענש, מספיק. אני מקווה שהוא ילמד מזה, העונש הוא מוצדק ובסדר ואני חושב שאנחנו צריכים להתקדם הלאה".

הקפטן ליאור אליהו אמר: "עמדנו בציפיות שלנו, כן בית חזק או לא בית חזק זה לא משנה, רצינו לסיים במקום הראשון בבית ועמדנו בזה ואני שמח מזה. שלב הטופ 16 הוא אחר לגמרי, הרבה יותר קשה, הקבוצות יותר עמוקות ויותר חזקות, השלב עצמו ארוך יותר מן הרגיל, 14 משחקים ויהיו לא מעט קרבות. מגיע הרבה כל הכבוד לסילבן לנדסברג שבא ונתן הצגה וגם מלקולם וכולם שלא נתנו לעובדה שיש שחקנים חסרים להשפיע עליהם. אנחנו כמובן צריכים את דווין סמית' ואת גיא פניני מאוד, אני מקווה שמדלי יהיה בסדר ושזה לא נורא".

שחקני מכבי חוגגים עם פניני (שי לוי)
שחקני מכבי חוגגים עם פניני (שי לוי)
 
סילבן לנדסברג הוסיף: "היה שלב מאוד מאוד תחרותי, אבל השלב הבא הולך להיות אפילו תחרותי עוד יותר. אני לא יודע מי הקבוצות שנשחק מולן, נלמד אותן בהתאם ועכשיו אנחנו רק צריכים לחשוב על איך אנחנו מגיעים לשלב הזה מוכנים. אני מאוד שמח על הצ'אנס שניתן לי, דייויד סמך עליי, לקחתי את ההזדמנות שנתנו לי בשני המשחקים האחרונים, אני מקווה להמשיך ולהשתפר וידעתי לקחת את ההזדמנות שנתנו לי זה מה שחשוב".
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */