יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:42

סערה בארה"ב סביב החיקוי של ווזניאקי: גזענית

דחיפת המגבות לאיזור החזה והישבן ע"י הדנית, כחיקוי של סרינה, לא התקבלה בהבנה: "מליצה חסרת טעם על השחורים". ולמה פדרר צחק? צפו בסרטון

|
ווזניאקי במהלך החיקוי (רויטרס)
ווזניאקי במהלך החיקוי (רויטרס)

אם קרולין ווזניאקי חשבה שהחיקוי של סרינה וויליאמס בטורניר הראווה בסאו-פאולו יתקבל בחוש הומור ובהבנה מצד האמריקאית, אזי מתברר כי סרינה עצמה החליטה שלא להגיב על החיקוי שביצעה חברתה לסבב לצמרת סבב ה-WTA אבל בסביבתה ובארה"ב נשמעו רמיזות המכנות את החיקוי של הדנית, שכלל דחיפת מגבות לאיזור החזה והישבן, כמעשה גזעני.

הדנית בת ה-22 מקבלת הרבה תגובות מאז אותו חיקוי במשחק הראוה מול מריה שראפובה, כשרוג'ר פדרר אשר טורניר הראווה קרוי על שמו, נצפה בוידאו מחייך ביציע.

ווזניאקי עצמה סירבה להגיב על החיקוי אבל בסביבה שלה טענו כי "זה היה בסה"כ שעשוע, סרינה היא אחת החברות הקרובות של קרולין".

חלק מהתגובות לחיקוי, אכן מקבלות אותו כשעשוע כפי שקיבל את זה הצופה רוג'ר פדרר, אבל רבים אחרים מוצאים את המעשה הזה עשוי בטעם רע עם רמיזות גזעניות.

בסקר שהתבצע בארה"ב, 40 אחוז חשבו שהחיקוי היה גזעני, 38 חשבו שלא, ו-21 אחוזים לא הביעו דעה. "זו מליצה גזענית על היפר סקסואליות ועל מיניות מחוץ לנורמה של השחורים", נכתב בטוויטר ע"י גולשים נזעמים.

צפו בקרולין ווזניאקי מחקה את סרינה

"אני יודעת שהן חברות, אבל בכל זאת זה עושה לי משהו, בגלל שעשו מאיתנו צחוק במשך זמן רב בגלל השוני של חלקי הגוף שלנו ולראות את סרינה וויליאמס בחיקוי שמפחית מערכה באופן כזה זה צרם לי". הגיבה שרי שפרד, אחת הקומיקאיות האפרו-אמריקאיות המובילות בארה"ב.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */