יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:53

חצאי הגמר וגמר גביע המדינה ייערכו בהיכל נוקיה

באיגוד הוחלט כי המשחקים המכריעים יהיו ביד אליהו. לראשונה: כל המשחקים מהרבע ועד הגמר באותו שבוע. בהפועל הסיקו שגמר הליגה ברוממה: "עיר ראויה"

|
היכל נוקיה. מה המשמעות לגבי גמר הליגה? (שי לוי)
היכל נוקיה. מה המשמעות לגבי גמר הליגה? (שי לוי)

איגוד הכדורסל החליט כי חצאי גמר גביע ומשחק הגמר ייערכו השנה בהיכל נוקיה, כך הודיעו היום (חמישי) באיגוד לאחר בדיקה מקיפה וכללית שערכו. הבדיקה הובילה את אנשי האיגוד למסקנה כי מבחינות רבות משתלם להם הרבה יותר לארח את המשחקים באולם ביד אליהו.

בפני הנהלת איגוד הכדורסל עמדו שתי אפשרויות: האחת להמשיך ולקיים את המשחקים בהיכל נוקיה גם השנה, והשנייה להעביר את המשחקים לאולם המחודש והיפה ברוממה שבחיפה, על פי הצעתו של ראש עיריית חיפה, יונה יהב. לאחר שנשקלו שתי האפשרויות ובעיקר המשמעויות הכלכליות של המשחקים הכוללים את ההוצאות הצפויות ואת ההכנסות שניתן להשיג בכל אחד מהאולמות, התקבלה ההחלטה לקיים את המשחקים בנוקיה. עם זאת, האפשרויות ייבחנו מחדש גם בשנה הבאה.

השנה לראשונה יתקיימו משחקי רבע הגמר באותו השבוע של משחקי חצי הגמר והגמר עצמו. משחקי רבע הגמר ייערכו במוצאי שבת, 2 בפברואר 2013 ומשחקי חצי הגמר ביום שלישי, 5 בפברואר. יומיים לאחר מכן ייערך משחק הגמר.

בשבוע הבא, החל מיום ראשון, יתקיימו משחקי שמינית גמר גביע המדינה בהשתתפותן של 11 קבוצות מהליגה הראשונה ועוד חמש קבוצות מהליגה הלאומית. להלן פירוט לוח המשחקים:

יום ראשון, 16 בדצמבר: כפר סבא - באר יעקב, הפועל אילת - גלבוע/גליל, גליל עליון - הפועל חולון (19:00), מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון (19:30), עירוני נהריה - הפועל ירושלים (20:00), מכבי ת"א - עירוני אשקלון (20:45). יום שני, 17 בדצמבר: הפועל עפולה - בני הרצליה (19:00), מכבי אשדוד - הפועל ת"א (19:30).

דן שמיר. מקווה לא להיות מופתע על ידי גליל עליון (יניב גונן)
דן שמיר. מקווה לא להיות מופתע על ידי גליל עליון (יניב גונן)
 

הפועל ת"א שקיבלה את הבשורה כי משחקי חצי הגמר וגמר גביע המדינה ייערכו השנה שוב בהיכל נוקיה, הסיקו מכך כי המשמעות היא שגמר הליגה ייערך באולם המחודש ברוממה. ל-ONE הם אמרו: "עלתה אפשרות במנהלת הליגה שגמר גביע המדינה וגמר הליגה ייערכו בשני אולמות שונים. אנחנו מבינים בעקבות החלטה זו שגמר הליגה יתקיים באולם ברוממה בחיפה ומברכים על כך. חיפה היא עיר ראויה בהחלט לאירוח משחק גמר ליגה והאולם המחודש ברוממה הוא אולם מצוין".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */