יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:55
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

יש רכש לאלי כהן: סטיבן כהן סיכם בבית"ר י-ם

הקשר העדיף את הצעת בית"ר על פני הפועל ר"ג. אחרי ה-1:1 מול מכבי, מפגש קריר בין המאמן לזיו. לא ברור האם טביב ירכוש את הקבוצה. צפו בתקציר

|
סטיבן כהן חוגג (יוסי ציפקיס)
סטיבן כהן חוגג (יוסי ציפקיס)

מלבד הנקודה שסחטו שחקניו של אלי כהן ממכבי תל אביב ב-1:1 באצטדיון רמת גן, הדבר היחיד הטוב שקרה לבית"ר ירושלים הוא ההכנסה. נציגי בית"ר יישבו עם משרד הכרטיסים בימות ויספרו את הכסף כאשר הערכה מדברת על הכנסה של 1.2 מיליון שקלים. בית"ר מכרה מראש את ההכנסות תמורת 750 אלף שקלים וכל סכום שעובר את המספר הזה מתחלק בין משרד הכרטיסים בימות לבית"ר ירושלים בצורה כמעט שווה.

מעבר להכנסה הגבוהה, בבית"ר בטח מרוצים מכך שהקשר, סטיבן כהן, סיכם הבוקר את תנאי חזרתו לקבוצה. בפגישה שהתקיימה עם היו"ר איציק קורנפיין בבית וגן ושערכה מספר שעות סיכם כהן את תנאיו בקבוצה ונשלח להודיע להפועל רמת גן (שכבר העבירה אליו חוזה) כי הוא מוותר על ההצעה שלהם. מחר יחתום רשמית על החוזה החדש שלו בבית"ר עד לסיום העונה.

אין ספק שהעובדה שהמשחק התקיים בר"ג הביא לידי כך שיכלו לצפות בו כ-28,000 אוהדים אבל במועדון מהבירה אמרו בסיום כי נמאס להם מאצטדיון רמת גן: "נקווה שיותר לא נצטרך לארח באצטדיון המנוכר הזה", אמרו במועדון. "אם בטדי היו מגיעים 22,000 היו לנו יותר עוצמות כי אין תחליף לבית", אמר אלי כהן והוסיף: "גם למכבי, כשהיא משחקת בבלומפילד, יש את יתרון הביתיות. אנחנו מרוצים מהנקודה, יש התקדמות ומקווה שיאפשרו לי להתחזק בינואר. רוצה להחזיר את סטיבן כהן וחסר לנו עוד חלוץ כדי שיהיה עומק בהתקפה עם עוד הבקעת שערים ואז לא נזדקק לקו האחורי כל הזמן".

גם האוהדים של בית"ר מאסו באצטדיון רמת גן ושרו בסיום: "איזה אצטדיון מגעיל". דריו פרננדס הסביר: "לא אוהב לשחק באצטדיון הזה, אומנם היו 28,000 אלף אוהדים אבל זה מרגיש כמו 10,000. אני מעדיף לשחק בטדי עם אצטדיון מלא באוהדים שלנו, אין תחליף לדבר כזה".

שער ענק לעטר, מויאל קבע 1:1

חיים מגרלשווילי מיישר קו עם פרננדס: "בטדי יש משהו מאוד מיוחד, אנחנו מצטערים שלא שיחקנו בבית שלנו. בטדי יש עוצמות שאין באף מגרש בארץ, נקווה שעד לסיום העונה נארח את משחקי הבית שלנו בירושלים".

הסיפור של המשחק היה ללא ספק מזג האוויר, שחקני בית"ר סיפרו שהיה קשה לשחק בתנאי מזג האוויר ואין ספק שהגשם פגע לא מעט ביכולת של שחקני שתי הקבוצות. "אי אפשר לקחת סיכונים במזג אויר כזה, כל נגיעה בכדור אתה מחשב והולך בעיקר על בטוח, לא פשוט להיות יצירתי במזג אויר כזה", אמרו שחקנים בבית"ר. בסיום הודו בקבוצה כי תיקו זו תוצאה טובה עבורם. במתחם הראיונות בסיום המשחק נפגשו באקראי יואב זיו ואלי כהן כאשר נרשמה שתיקה רועמת והתעלמות בין השניים, כל זאת על רקע הדברים שאמר המאמן לשחקניו לפני המשחק בנוגע להתחזויות של מגן מכבי על כר הדשא.

מטריות (משה חרמון)
האוהדים מתחבאים תחת המטריות. לשחקנים היה קשה (משה חרמון)
 

ההכנסה מר"ג סוגרת למעשה לבית"ר את כל התחייבויותיה לרשות לבקרת התקציבים מבחינת מכירת כרטיסים שהוערכה בקיץ האחרון בסכום של 5 מיליון שקלים. כעת מתכוון איציק קורנפיין לפנות לעופר אורליצקי ולקבל אישור לחיזוק הקבוצה. 

מאמן בית"ר רוצה להתחזק בחלוץ מטרה וגם פה ייתכן וקורנפיין יענה לבקשה אם כי בקבוצה צריכים גם לקחת בחשבון שלמועדון יש בור בתקציב בגלל מחסור בספונסרים ולכן לא בטוח שכל בקשותיה ברשות לבקרת התקציבים יתקבלו. בנוסף, עדיין לא ברור האם אלי טביב ירכוש את הקבוצה.

אלי כהן עם הרוש, מויאל ובראשי (משה חרמון)
אלי כהן עם הרוש, מויאל ובראשי. רוצה להחזיר את סטיבן כהן (משה חרמון)
 

חייב להיות מישהו שמקלקל: אוהד בית"ר המטיר קללות על לוזון
כרגיל, כמו במשחקים שמגיעים אליהם עשרות אלפי אוהדים הדברים לא תמיד עוברים בצורה חלקה. כ-100 אוהדים נותרו עם כרטיסים ביד ולא איפשרו להם להיכנס ליציע המערבי. מנהל הקבוצה, מנחם נידם, נקרא על מנת לפתור את הבעיה ולאחר ששוחח עם קורנפיין הוחלט לאפשר את פתיחת השערים ולהכניס את האוהדים באיחור של 10 דקות על מנת למנוע אסון.

אחד הדברים הפחות נעימים קרו בתא הכבוד כשאוהד בית"ר התפרץ לתא וקילל בצורה גסה את יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, בבית"ר התנצלו על המקרה. כבר אתמול העלו בבית"ר ירושלים את הרצון לארח את משחק הרדיוס הבא מול קריית שמונה במושבה והיום ינסו לסגור את הנושא מול המלאבסים.

בבית"ר מסכמים סיבוב ראשון בשביעות רצון. "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ואני שמח שאנחנו בחלק העליון", אמר חיים מגרלשווילי. "התחלנו לא טוב אבל המשכנו בצורה טובה. לפנינו סיבוב יותר קשה עם משחקי חוץ קשים וצריכים לשמור על מה שעשינו עד היום", הוסיף.

ריקן, מגרלשווילי ובן שושן תחת הגשם השוטף. המגן: &qout;לשמור על מה שעשינו&qout; (משה חרמון)
ריקן, מגרלשווילי ובן שושן בגשם. המגן: "לשמור על מה שעשינו" (משה חרמון)
 

קובי מויאל שכבש את שער השוויון של בית"ר חזר להרכב והוכיח כמה הוא חשוב לבית"ר. "עכשיו הראש במשחק מול קריית שמונה, חבל שלא נשחק בטדי, אבל הקהל שלנו יגיע לכל מגרש ונקווה לשמח אותם", אמר מויאל והתייחס למפגש מול האקס דן אייבינדר: "נפגוש את דן שהוא חבר שלי, אנחנו מתגעגעים אליו מאוד, הוא שחקן שהיה חשוב לבית"ר גם מקצועית וגם חברתית אבל למרות שאנחנו חברים לא כדאי לו להיתקל בי בשבוע הבא", סיכם בחיוך הקשר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */