יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18

לירז קניג: נתניה יכולה להתמודד מול כל קבוצה

הקפטנית מוכנה למשחק החוץ ב-19:40 מול רמת חן (שידור חי ב-ONE ובאתר): "אפשר לנצח בזיסמן". רמה"ש - חולון (19:00), ראשל"צ - רמלה (19:00)

|
לירז קניג. מוכנה לרמת חן (רולנדי ברנשטיין)
לירז קניג. מוכנה לרמת חן (רולנדי ברנשטיין)

במחזור הקודם כמעט הצליחה אליצור נתניה להפתיע את הדאבליסטית, מכבי אשדוד אלא שבסופו של ערב, התוצאה עמדה על 71:76 לזכות הדאבליסטית ששמרה על המאזן המושלם שלה. הערב (שני, 19:40) תצא נתניה לרמת גן, שם תפגוש את מכבי רמת חן של שיקי פלח ותנסה לרשום את ניצחונה השני העונה.  המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ב-HD, ערוץ 550 ב-HOT ובאתר.

במהלך השבוע עשתה נתניה שינוי בסגל כשצירפה את קרין אגסי מרמת השרון שתחזק את מצבת השחקניות הישראליות בקבוצה של זהר רייזמן.

מי שעזבה את המועדון היא ירדן גוט שחזרה לקבוצתה בעונה הקודמת, גליל עליון. אגסי צפויה לערוך את הופעת הבכורה בנתניה, מול הקבוצה בה שיחקה לפני שנתיים, מכבי רמת חן. 
קפטנית נתניה, לירז קניג אמרה: "זה משחק שמאוד חשוב לנו להמשך העונה, כל מי שראה את המשחק מול אשדוד יודע שבנתניה יש קבוצה חזקה שיכולה להתמודד עם כל קבוצה בליגה. נגיע עם מטרה אחת בלבד והיא השגת ניצחון. מאמינה בקבוצה שלנו ויודעת שאפשר לעשות את זה גם בזיסמן מול  רמת חן. זו הפעם הראשונה העונה שנהיה בשידור, אני מקווה שזה לא ישפיע יותר מדי על הבנות, מקווה שהצופים במגרש ובבית יהנו מהמשחק". 

זהר רייזמן. מקווה לניצחון על רמת חן (שי לוי)
זהר רייזמן. מקווה לניצחון על רמת חן (שי לוי)
 

בשאר המשחקים שייערכו במסגרת המחזור ה-6: הרבלייף רמה"ש תארח את אליצור חולון (19:00) שתנסה להמשיך במומנטום מניצחון הבכורה שלה בשבוע שעבר. הפועל ראשל"צ תנסה לרשום את הניצחון הראשון שלה העונה כשתפגוש את סגנית האלופה, אליצור רמלה (19:00) והדאבליסטית מכבי אשדוד תארח באולמה הביתי את אחת מהפתעות העונה עד כה, גליל עליון (19:00).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */