יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:39

נבחרת הנשים עם גרמניה, פורטוגל ומקדוניה

הבנות של אלי רבי זכו להגרלה לא קלה במאבק על הכרטיס לאליפות אירופה ב-2015. נבחרת העתודה לבנים עם ספרד ורוסיה החזקות, לטביה ובולגריה

|
הגרלה קשה לנבחרת הנשים (יניב גונן)
הגרלה קשה לנבחרת הנשים (יניב גונן)

במינכן התקיימה היום (שבת) הגרלת הטורניר המיוחד לנשים, שהזוכה בו תעפיל לאליפות אירופה 2015. ישראל הוגרלה עם גרמניה החזקה, פורטוגל אותה ניצחה פעמיים בקיץ האחרון ומקדוניה שלא השתתפה במוקדמות האחרונות, אבל נחשבת נבחרת חזקה מאוד. מנצחת הבית הזה תעלה לחצי הגמר שיתקיים בשיטת בית וחוץ.

המאמן אלי רבי אמר על ההגרלה: "טורניר במתכונת שלא היינו רגילים בעבר. יחסי הכוחות בין הנבחרות המשתתפות בטורניר זה הם שקולים. ההחלטה של פיב"א להעניק כרטיס אחד מתוך 14 נבחרות מחזקת את הרצון שלנו לבצע רענון מסויים בסגל לקראת השנים הבאות, כמו כן ברצוננו לארח את הבית שבו אנו משתתפים".

כמו כן התקיימו הגרלות אליפויות אירופה לגילאים השונים. נבחרת העתודה לגברים שהעפילה בקיץ האחרון לדרג א', הוגרלה לאליפות שתתקיים באסטוניה לבית אחד עם: ספרד ורוסיה החזקות וגם עם לטביה ובולגריה שעלתה עם ישראל מדרג ב'. המאמן שרון דרוקר אמר: "חזרנו למקום הראוי לנו ונתמודד עם מעצמות כמו ספרד ורוסיה. זה בית קשה אבל לשחקנים שלנו זו תהיה הבמה הראויה ביותר באירופה".

שאר הנבחרות, כולן בדרג ב', נוער בנים תשחק עם רומניה, שוויץ, שבדיה, סלובקיה, סקוטלנד . הקאדטים יחד עם סלובקיה, דנמרק, הולנד, בוסניה. ראש האגף המקצועי, אריק שיבק, הגיב: "המטרה היא עלייה לדרג הראשון בקאדטים ובנוער, כמו כן באליפות אירופה לעתודה אני שמח שחזרנו בקיץ שעבר לדרג הראשון והמטרה היא להופיע שוב ברמה שהינו רגילים מהנבחרות בגיל הזה באליפות אירופה דרג א'. יחד עם זאת חשוב לציין שהמטרה של הנבחרות הצעירות היא להכשיר שחקנים לנבחרת ולליגות הבכירות בישראל,ונעשה הכל לשלב מטרות אלו, קידום שחקנים ועלייה לדרגים הגבוהים של אירופה".

שיבק: &qout; (חגי ניזרי)
שיבק: "המטרה היא עלייה לדרג הראשון בקאדטים ובנוער" (חגי ניזרי)
 

נבחרת העתודה לבנות תתמודד מול רומניה, פורטוגל, לוקסמבורג, בולגריה, צ'כיה, בלגיה, לטביה, ובריטניה. הנערות מול פולין, ליטא, אסטוניה, נורבגיה. הקאדטיות ישחקו נגד אסטוניה, פולין וסלובניה. רבי, המשמש גם כאחראי על האגף המקצועי לנשים, הגיב: "אני צופה קושי בהתמודדות על כרטיס לעליה לדרג א' עם הנבחרות הצעירות, יחד עם זאת נעשה כמיטב וכלתנו להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהגיע ברמת מוכנות אופטימליית למשחקים. אין ספק כי השתתפות במשחקים תסייע מאוד בהכשרת הבנות הצעירות המצטיינות לעתיד לנבחרת הלאומית".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */