יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:32

שיא ישראלי לאנסטסיה מוצ'קייב בהדיפת כדור ברזל

שיאנית ישראל בהדיפת כדור ברזל באצטדיון הרשימה וכבר בתחרות הראשונה שלה במכללות קבעה 16.18 מ' ושברה את שיאה הישראלי של סיוון אבלי באולם

|
אנסטסיה מוצ´קייב בפעולה
אנסטסיה מוצ´קייב בפעולה

אחרי עונת השיא בקריירה הקצרה שלה, אנסטסיה מוצ'קייב מאתלטי כיוונים ב"ש יצאה בתחילת הקיץ לפרק האמריקני בקריירה שלה – לימודים באוניברסיטת קנזס.

הודפת כדור הברזל ששברה השנה את שיאה הישראלי של סיוון ג'אן באיצטדיון פתוח, לא המתינה זמן רב וכבר בתחרות האולמות הראשונה שלה – תחרות האתגר ע"ש בוב טימונס, אשר התקיימה בסוף השבוע בלורנס, קנזס, ארה"ב, היא קבעה 16.18 מ' ושיפרה את שיאה הישראלי באולם של סיוון אבלי שעמד על 16.03 מ' ונקבע לפני כמעט 4 שנים בלקסינגטון שבארה"ב.

הישראלית ניצחה בתחרות בה השתתפו 5 נשים נוספות, שתיים מהן חברותיה לנבחרת הזריקות באוניברסיטה, כשהשיגה את הדיפת הניצחון בניסיונה השישי.

מוצ'קייב סיפרה כי התחרות נועדה בעיקר ל"שחרור לחצים", היינו על מנת להגיע לתחרויות הבאות עם פחות לחץ תחרותי, בעיקר בגלל העובדה שטרם תיחרה בארה"ב. כמו כן, צוות האימון של מוצ'קייב שכולל את מאמניה החדשים בארה"ב ואת מאמנה בארץ, רומן כץ, "ביקש לבדוק את יכולותיה בדצמבר 2012 לעומת דצמבר 2011, ולשמחתי", ציינה האתלטית המצטיינת, "גילינו שעשיתי התקדמות משמעותית יחסית של כ-1.5 מ'. עד מרץ יהיו לי עוד תחרויות רבות באולם, ואני מקווה להגיע לתוצאת השיא האישי שלי באצטדיון פתוח", סיכמה מוצ'קייב.

אנסטסטיה מוצ´קייב (איגוד האתלטיקה) (ONE)
אנסטסטיה מוצ´קייב. "עשיתי התקדמות משמעותית" (איגוד האתלטיקה)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */