יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:01

מלאגה צמודה למכבי לאחר 63:74 על אלבה בברלין

יורוליג: הספרדים דחו את ההכרעה בבית 2 למחזור האחרון. צסק"א ב-1:8, קאנטו הפתיעה את ריאל, אולימפיאקוס הביסה את צדביטה, בארסה ניצחה בהארכה

|
זוריץ´. 9 נקודות ברבע האחרון (יוסי ציפקיס)
זוריץ´. 9 נקודות ברבע האחרון (יוסי ציפקיס)

מלאגה נותרה צמודה למכבי ת"א בראש בית 2 לאחר ניצחון חוץ 63:74 על אלבה ברלין ודחתה את ההכרעה על המקום הראשון למחזור האחרון ביורוליג. הספרדים ניצלו את העובדה שהמארחים היו בסגל חסר (דיון תומפסון והייקו שפרציק הפצועים נעדרו) כדי לרוץ 2:18 ברבע השלישי. תשע נקודות רצופות של לוקה זוריץ' ברבע הרביעי הבטיחו את הניצחון.

מרכוס וויליאמס הוביל את מלאגה עם 16 נקודות (4 מ-7 לשלוש) ו-5 אסיסטים וזוריץ' הוסיף 11, תשע מהן, כאמור, ברבע המכריע. סוון שולצה היה הקלע הבולט עבור הגרמנים עם 12.

צסק"א מוסקבה שמרה על סיכוי תיאורטי לסיים במקום הראשון בבית 4 עם ניצחון 72:87 בבית על בשיקטאש שהעלה את מאזנה ל-1:8. בכל מקרה, המשחק שלה בברצלונה במחזור האחרון יקבע מי תסיים ראשונה.

הטורקים, שיסיימו במקום השלישי, ניצלו רבע ראשון חלש של הרוסים כדי לעלות ליתרון 24:34 במהלך הרבע השני, אך ריצת 0:13 של הרוסים מאותה נקודה החזירה אותם למשחק. במחצית השניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש, צסק"א שמרה את האורחים על 21 נקודות ב-20 דקות וטיילה לניצחון.

סוני ווימס הוביל ארבעה שחקנים בדאבל פיגרס עבור הרוסים עם 20, סשה קאון הוסיף 19 וננאד קרסטיץ' 15. ויקטור חריאפה תרם 14 (4 מ-5 לשלוש), 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ומילוש תאודושיץ' 11 אסיסטים. פטריק כריסטופר היה הקלע הבולט אצל הטורקים עם 14.

תאודושיץ´ (ONE)
תאודושיץ´. 11 אסיסטים מול בשיקטש
 

אולימפיאקוס עלתה, לפחות באופן זמני, למקום הראשון בבית 3 עם ניצחון חוץ על צדביטה זאגרב, שאיבדה סיכוי להעפיל, 62:84. אחרי מחצית ראשונה צמודה (37:40), היוונים ברחו ברבע שלישי נהדר (11:24) והשלימו ניצחון שישי ברציפות ביורוליג.

כל 12 שחקני הסגל קלעו עבור אולימפיאקוס, כשמעל כולם ואסיליס ספאנוליס עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים וסטראטוס פרפרוגלו עם 12 נקודות ו-6 אסיסטים. ולאדו אילייבסקי קלע 14 למפסידה.

ספנוליס. משחק מצוין שלו (GettyImages)
ספנוליס. משחק מצוין שלו (GettyImages)
 

בבית מספר 1 הפתיעה קאנטו האיטלקית את ריאל מדריד 70:76 והנחילה לה הפסד יורוליג שלישי העונה. עבור האיטלקים היה זה ניצחון שלישי בלבד ביורוליג. מרקושווילי בלט אצל המארחת עם 23 נקודות כשגו'נתן טאבו הוסיף 14 נקודות ומארטן לונן הוסיף 11.

אצל הספרדים היה זה ג'ייסי קארול שבלט עם 24 נקודות שלא הספיקו, כשגם סרחיו לול תורם 17 נקודות. פליפה רייס הוסיף 11 נקודות. היה זה ניצחון חמישי מתוך חמישה משחקים בבית של האיטלקים על ריאל, שטרם הבטיחה את המקום הראשון בבית. ניצחון של פנאתינאיקוס מחר על פנרבחצ'ה אולקר ישלח אתה למקום הראשון.

פליפה רייס. הפסד מפתיע לריאל (GettyImages)
פליפה רייס. הפסד מפתיע לריאל (GettyImages)
 

פרטיזן בלגרד הייתה קרובה מאוד לניצחון על ברצלונה, אבל בסופו של דבר נכנעה לה 68:67 אחרי הארכה. המארחת כבר הוליכה 56:58 בדקה האחרונה, אלא שחואן קרלוס נבארו דייק מהקו ושלח את הצדדים להארכה, אחרי שהקטאלונים הספיקו להחמיץ שני לייאפים בעשר השניות האחרונות.

בהארכה ברצלונה שוב פיגרה 27 שניות לסיום, אלא שמרסליניו הוארטס, שוב עם שתי זריקות מדויקות מהקו, נתן לה את הניצחון. נבארו בלט עם 10 אצל הקטאלונים לה קלעו 11 שחקנים. במחזור הסיום תארח ברצלונה את צסק"א, וכל דבר למעט הפסד של 22 הפרש ישאיר אותה במקום הראשון, אחרי שהביסה את צסק"א 60:81 במוסקבה.

הוארטס. העניק ניצחון
הוארטס. העניק ניצחון
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */