יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:00
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

בן יוסף וחיימוביץ' בדרך החוצה מהפועל תל אביב

עם הגעתו הצפויה של סאבו פאביצ'ביץ', לאדומים יהיו בסגל 6 בלמים והם מעוניינים לשחרר 2 בינואר. לראשונה: חברי הדירקטוריון של הפועל התכנסו

|
בן יוסף ופטקוביץ´. כבר התרגלו ליציע (שי לוי)
בן יוסף ופטקוביץ´. כבר התרגלו ליציע (שי לוי)

בעקבות צירופו המסתמן של הבלם המונטנגרי, סאבו פאביצ'ביץ', להפועל תל אביב, שמעלה את מספר הבלמים בסגל האדומים לשישה, נשאלת השאלה מה מתכננים במועדון לעשות עם הבלמים שכבר ברשותם? 

ל-ONE נודע כי התיכנון שנרקם בהפועל הוא להישאר עם ארבעה בלמים בלבד, משמע שניים יצטרכו לפשוט את החולצה האדומה כבר עוד פחות מחודש. טרם גובשה ההחלטה הסופית לגבי השניים שיעזבו את חודרוב, אך ככל הנראה מדובר בתומר בן יוסף ואחד מבין השניים: ניקולה פטקוביץ' וזאביק חיימוביץ'.

בן יוסף, שהגיע להפועל ממש בשנייה האחרונה של מועד ההעברות של הקיץ האחרון, לא זכה לדקת משחק אחת ונכלל בסגל הקבוצה פעם אחת בלבד - במשחק החוץ מול אתלטיקו מדריד במסגרת הליגה האירופית שנערך לפני כשבועיים. כתוצאה מכך, בהפועל מעוניינים להיפרד מהבלם, אך לבן יוסף אין סעיף שחרור בינואר בחוזה, ועל כן ההנהלה תצטרך להגיע עימו להסדר (ככל הנראה פיצויים) לפני שתוכל לשחררו.

בן יוסף בינתיים ממתין בסבלנות לצ'אנס שלו, ההערכה היא כי אם בסופו של דבר הבלם לא יקבל אותו הוא ירצה מיוזמתו להשתחרר מהקבוצה ולמצוא קבוצה אחרת בה יזכה לדקות משחק.

לגבי הבלם השני שיעזוב ישנה התלבטות בין ניקולה פטקוביץ' לבין זאביק חיימוביץ'. לבלם הסרבי הייתה התאקלמות קשה ואיטית בהפועל, כשרק במשחק הליגה מול מכבי נתניה פתח לראשונה בהרכב וזכה לדקות משחק. אולם מאז פטקוביץ' דווקא זוכה לקרדיט אצל יוסי אבוקסיס, כשבשני המשחקים האחרונים אף פתח לצידו אצל וואליד באדיר במרכז ההגנה. אם לפני כחודש פטקוביץ' היה בדרך הבטוחה החוצה מהמועדון האדום, אין ספק כי לאור יכולתו בתקופה האחרונה שחרורו נשקל בשנית.

אנטבי, מרעי וחיימוביץ´ (משה חרמון)
אנטבי, מרעי וחיימוביץ´. הבלם יהיה זה שישוחרר? (משה חרמון)
 

בניגוד לסרבי, חיימוביץ' דווקא זכה לקרדיט בתחילת דרכו בהפועל, אך לאחר תקופה מסוימת הוחלף במרכז ההגנה ע"י מור שושן. לאחר מספר משחקים בהם שושן פתח בהרכב, שוב החליף אותו חיימוביץ', ולאחרונה פטקוביץ' הוא שזוכה להיות הבלם השני לצידו של באדיר.

לראשונה: חברי הדירקטוריון של הפועל התכנסו
שלושה שבועות לאחר שהבעלים של הפועל תל אביב, חיים רמון, מכר 50 אחוזים ממניות הקבוצה לאנשי עסקים אמידים ולעמותת האוהדים, ״האדומים״, התכנסה היום (חמישי) ההנהלה לישיבת דירקטוריון ראשונה עם הרוכשים החדשים במשרדו של רמון בתל אביב. 

אל הישיבה הגיעו מושיק תאומים חבר הדריקטוריון, בועז תושב (נציג הדירקטוריון מטעם דודו, מאיר תושב שמתגורר בארצות הברית), סיימון כץ, בכור צבאן והאחים איציק ושרון ניסנוב וכן נציג העמותה נמרוד בוכמן (שממלא את מקומו של אסי שריב). אגב, הנציג השלישי בדירקטוריון של העמותה ייקבע בהמשך. אחד הרוכשים, עידו חג'ג' לא הגיע לפגישה.

מושיק תאומים (חגי ניזרי)
מושיק תאומים. קשה לו להסתיר את החיוך (חגי ניזרי)
 

בישיבה הראשונה נעשתה היכרות בין כל הרוכשים, דובר על המשך העבודה (ככל הנראה כל שבועיים הדירקטוריון יתכנס) וכן דובר בקצרה גם על עניינים מקצועיים. רמון שיתף את הרוכשים החדשים בצירופו הצפוי של הבלם סאבו פאביצ'ביץ' ושחרורו של ברונו קוטיניו וכן דיבר על האופציה לחיזוק נוסף לחוליית ההגנה.

“ההצטרפות הגיעה מאהדה לקבוצה", אמר בכור צבאן, "אנחנו שמחים לתרום לקידום הספורט בארץ ואני מקווה שהרבה אנשים טובים יתרמו לספורט בארץ, זה מבורך. בהתאם להתפתחויות, יש מצב שאכפיל את המניות שלי, כרגע יש לי שבעה אחוזים. אני מאמין שכל ההתחייבויות שהפועל לקחה על עצמה, היא תעמוד מאחוריהם. גם בנושא התשלום הראשוני פיקפקו ברמון, אבל אני חושב שהוא הוכיח שהדברים נעשים בשקט. הכל נעשה כמו שצריך”.

בכור צבאן (חגי ניזרי)
בכור צבאן: "שמחים לתרום לקידום הספורט" (חגי ניזרי)
 

“אנחנו לא רצים אחרי רוכשים נוספים, הקבוצה כרגע מסודרת, ואם ויבוא רוכש פוטנציאלי שיכול לתרום אז זה מבורך. הישיבה הייתה כללית, ישיבה ראשונה של כל האנשים, כל האנשים טובים ומכובדים ונקווה שזה ימשיך", סיכם צבאן.

סיימון כץ, לו ארבעה אחוזים בקבוצה, הוסיף: “הכרנו אחד את השני כשותפים. אני חושב שהפגישות המקצועיות יהיו בהמשך. זו הייתה פגישה חברותית, לא נגענו בנושאים מקצועיים. סקרנו כללית את המטרות ומה רוצים מהקבוצה ובסה"כ כולם רוצים שיהיה טוב להפועל, זו המטרה הכללית. אנחנו מרוצים מהקבוצה כרגע ואנחנו גם בטוחים שיהיה יותר טוב. הנושא של המנהלת לא עלה לדיון, לא נגענו בזה".

סיימון כץ- אחד מרוכשי הפועל ת&qout;א (חגי ניזרי)
סיימון כץ - אחד מרוכשי הפועל ת"א (חגי ניזרי)
 

מושיק תאומים סיכם: “זה רגע מרגש, כי הקבוצה שהיא קבוצת כל אוהדיה יצאה לדרך באופן רשמי. אין לזה אח ורע בישראל, צריך להסיר את הכובע בפני חיים רמון שהצליח לייצר את המציאות הזאת. ננהל את הקבוצה מתוך מחוייבות ואהבה. הרבה אנשים צריכים לאכול את הכובעים שלהם. חיים רמון אמר שיהיו רוכשים והיו רוכשים, כל השאר ייכתב בהסטוריה של הכדורגל. הפועל ת"א על רגליים איתנות ואדומות ע"י אוהדיה".

בקשר לתשלום הראשון שטביב אמור לקבל, הפועל ת"א מחכה לאישור הפורמלי מההתאחדות.

נמרוד בוכמן- נציג עמותת האוהדים (חגי ניזרי)
נמרוד בוכמן - נציג עמותת האוהדים (חגי ניזרי)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */