יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:35

דרוגבה מכחיש: לא חתמתי נגד קיום היורו בישראל

כוכב צ'לסי לשעבר, ששמו נקשר לעצומה נגד קיום הטורניר, הכחיש בכל תוקף את הדבר. "לא נתתי את תמיכתי בשום צד, אני תמיד מנסה לפעול למען השלום"

|
דידייה דרוגבה.
דידייה דרוגבה. "לא מתערב" (GettyImages)

בשבוע שעבר פורסמה רשימת שמות של כדורגלנים מוכרים מרחבי העולם נגד קיום טורניר היורו לצעירות אשר אמור להיערך בקיץ בישראל. שמו של דידייה דרוגבה נכלל ברשימה שכללה 62 שמות.

היום (שלישי) פורסם בתקשורת הזרה ששחקן צ'לסי לשעבר, מכחיש כל קשר להימצאות שמו ברשימה. דרוגבה, שנמצא כעת בסין עם קבוצתו שאנחאי שנחואה אמר: "השם לי היה ברשימה, אבל תשימו לב שלא אני חתמתי שם או נתתי את תמיכתי בצד כלשהו".

"אני לעולם לא מתערב בקונפליקטים, אפילו לא במדינה שלי, בחוף השנהב", הוסיף החלוץ, "תמיד ניסיתי לפעול למען השלום ונלחמתי באפליה או בחוסר צדק וזה גם מה שאני עושה בקרן שאני פעיל בה".

כזכור ההצהרה, שכותרתה "שחקנים אירופאים מכריזים תמיכה בפלסטין", פורסמה באתר האינטרנט של פרדי קאנוטה ומנתה 62 שחקנים וביניהם נמצאו בין השאר שחקנים מוכרים כמו , אדן הזאר, יוהאן קבאי, ג'רמי מנז, דמבה בה, אבו דיאבי, אלו דיארה, פאפיס סיסה, ארמן טראורה וג'ימי טראורה. ברשימה היו שחקנים מ-12 ליגות שונות בהן האנגלית, הספרדית, האיטלקית ובעיקר הצרפתית.

דרוגבה נוחת בסין (רויטרס)
דרוגבה בסין. "לא חתמתי את שמי" (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */